Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første halvdelen var bare forvirrende og rotete sammensatt såpeopera.

6264544[/snapback]

Har vi to sett samme episode?

*Michaels tilbakeblikk

*Michaels forsøk på å kun få med utvalgte personer

*Mr. Echoes geniale historie om hunden som venter i Helvete

*Jack og Sayids samtale om at Michael prøver å lure dem

*Jacks blikk mot Michael under begravelsen

Episoden var genial (inkl første halvdel)! Ingenting der som er gjort på en slump...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

neitakk: Punkt 2, 3, 4 og 5 av det du nevner skjedde i andre halvdel av episoden (etter reklamepausen). Punkt 1 var fordelt ut over både før og etter pausen, der det mest interresante der Michael ble ført til leira og ble holdt i teltet var i andre halvdel. Men det er jo litt slående at du ikke anser noe av det som skjedde før reklamepausen som verd å liste opp ;)

Så vi har nok sett samme episode ja. ;)

Lenke til kommentar

Det må ha vært en svært tidlig reklamepause, for punkt 3 var etter bare 10 min. Teksten gikk fortsatt over hvem som medvirker...

Vel, la oss ikke drive med flisespikkeri. Alt i alt var dette en sterk episode, og man kan ikke dele den opp i små deler. Det er helheten som teller, og regisseringen var det ingen ting galt med i følge mitt syn.

Lenke til kommentar
nei nei, har ikkje planer om å røpe hva som skjer. men du sitter igjen med et gigantsik spørsmål. nesten værre enn slutten på sesong 1.

6269830[/snapback]

Nesten så jeg gruer meg til jeg _må vente_ på ses3 :whistle: Neida, men gleder meg til Onsdag :D

Lenke til kommentar
nei nei, har ikkje planer om å røpe hva som skjer. men du sitter igjen med et gigantsik spørsmål. nesten værre enn slutten på sesong 1.

6269830[/snapback]

Var ikke det som var poenget mitt. Jeg har sett de to siste episodene, så det forstyrrer meg lite. Men du poster i feil tråd. Her snakker vi om det som er sendt på TVNorge, og kun det. Det du skrev nå kan se ut som en spoiler, men jeg skal ikke røpe om det du sier er sant eller ikke.

Lenke til kommentar
Hvem var hun damen som (husker ikke navnet heller nå :roll: ) voktet Michael da Jack og gjengen møtte The Others for å hente Michael? Jeg vet jeg har sett henne før, men klarer ikke plassere henne.

6274792[/snapback]

Er ikke det Alex? Datteren til Danielle?

EDIT: Hun hjalp Claire å rømme fra de others mens hun var gravid.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Hvem var hun damen som (husker ikke navnet heller nå :roll: ) voktet Michael da Jack og gjengen møtte The Others for å hente Michael? Jeg vet jeg har sett henne før, men klarer ikke plassere henne.

6274792[/snapback]

6275248[/snapback]

var ikkje dattere yngre da?

Lenke til kommentar

6274792[/snapback]

6275248[/snapback]

var ikkje dattere yngre da?

6275484[/snapback]

Alex på øya er jo minst 16 år..

Lenke til kommentar

6274792[/snapback]

6275248[/snapback]

Det er Alex, ja. Spilles av Tanie Ramonde eller noe slikt. Hun har spilt en rolle i Malcolm in The Middle i en episode eller to også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...