Nevnarion Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, LOST sesong 2 er ferdigsendt i USA. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Neste uke: 22 - Three Minutesneste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,) Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma? Kom på en ting og Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"? 6220412[/snapback] Han skulle jo se om den tuben funket da! OMG! 6221171[/snapback] aaah.. Det skjønner jeg jo. Er ikke dum. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ? 6221854[/snapback] Hvorfor skulle han ta vare på kartet? Det var jo bare rabbel og dessuten hadde de funnet fram. Så du er ganske dum jo. 6234313[/snapback] Funnet frem til "?" ja.. Det er jo flere stasjoner på øya liksom.. Men ja greit. Da er jeg dum da.. Men du svarte ikke på det jeg spurte om da.. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ? skjønner at han kanskje ikke har så mye bruk for det, men han vet jo aldri? Men samme det. Er ikke vits å lage en diskusjon om dette Btw: Håper på bra episode i dag! Endret 7. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men samme det. Er ikke vits å lage en diskusjon om dette 6259639[/snapback] Hvorfor begynte du med det da? omg... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg bare spurte om hvorfor. Det jeg mente var: Hvorfor tok han kartet sitt (som han da KAN ha bruk for senere) og ikke en tom tube f.eks.. Går vel for det samme det, om han tar et kart han har laget, eller en tom meningsløs tube? Men: Det kan jo hende at han hadde en grunn? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Fordi Locke har mistet troen på alt som angår luka, spørsmålstegnet osv. Da trenger han ikke kartet mer. Sånn jeg tolket det hvertfall, at det var et slags symbol på at han gir slipp på luka og det at han må trykke på knappen. Endret 7. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, er nok det Får sikkert se litt mer senere.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan noen gi meg et sammendrag hva som skjedde forrige gang? (episode 21) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 gled dere til etterpå orket ikkje å vente mer, så eg så episoden på mandag Du blir litt overasket i dei siste minuttene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 gled dere til etterpå orket ikkje å vente mer, så eg så episoden på mandag Du blir litt overasket i dei siste minuttene. 6261899[/snapback] Vet om flere som har "sprukket" nå mot slutten ja. Angående sammendrag av forrige episode, episode 21 - "?" så finnes det her: http://www.lost-norge.net/go/254 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Wow, en bått! Sikkert en ny hovedperson. *sjekke imdbs liste over skuespillere, episode 23* Litt kult egentlig. Og like greit, siden det blir en sesong til. Lurer på hva The Others (som vi også ble nærmere kjent med i dag) skal med Hurley, Jack, Kate og Sawyer Det er liksom tre av de folkene som har drevet snuteparti-gjengen framover. Godt at Sayid er våken Hvor mange våpen vet vi at The others har? Vaktenes 2, 3 som ble frastjålet den natten de lette etter Michael, 1 som skaut etter Sawyer den natten, 1 som ble brukt tretten dager før dagens episode. 7 våpen ca. Syv mot de fem våpnene til Jack & Co. Dårlige ods egentlig. Som sagt, godt Sayid oppdaget dette. Endret 7. juni 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tror ikkje dei kommer til å få Hurley, Jack, Kate og Sawyer. Said kommer til å redde dei Gleder meg til i morgen, då skal eg se dei to siste episodene. e borreist på Onsdag, så eg må få sett det før Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Frister veldig å laste ned de to siste. En hel uke til neste gang. Synes dagens episode var veldig bra. Hadde ikke samme spenningen som de første episodene i forrige sesong, men spennende. Litt trist at det er slutt snart. Har jo bygd seg skikkelig opp. Gjetter en svær cliff-hanger på slutten. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, tror jeg og.. Nå har jeg klart meg hele s1 og s2 med å først se de på TV norge, så får vel holde ut resten av ses2 også Bra episode i dag forresten, fikk se hva som egentlig skjedde med Michael. Lurer på hva de testene var,både de de tok på Walt og blodprøven på Michael Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fordi Locke har mistet troen på alt som angår luka, spørsmålstegnet osv. Da trenger han ikke kartet mer. Sånn jeg tolket det hvertfall, at det var et slags symbol på at han gir slipp på luka og det at han må trykke på knappen. 6260603[/snapback] Du sier at han ga slipp på kartet fordi han ikke trodde på knappen mere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fordi Locke har mistet troen på alt som angår luka, spørsmålstegnet osv. Da trenger han ikke kartet mer. Sånn jeg tolket det hvertfall, at det var et slags symbol på at han gir slipp på luka og det at han må trykke på knappen. 6260603[/snapback] Du sier at han ga slipp på kartet fordi han ikke trodde på knappen mere? 6263982[/snapback] Jeg sier jo ikke at jeg vet noe da, men det er sånn jeg tolket det hvertfall. Locke og Eko fikk jo servert en video som klart og tydelig påpekte at knappen kun er et psykologisk eksperiment. Locke ble selvsagt meget skuffet over dette, siden han i starten trodde 100% på at det var hans skjebne å trykke på den knappen. At han var ment til å gjøre det. Nå har han jo mistet all tro, og da trenger han heller ikke lenger kartet han tegnet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fordi Locke har mistet troen på alt som angår luka, spørsmålstegnet osv. Da trenger han ikke kartet mer. Sånn jeg tolket det hvertfall, at det var et slags symbol på at han gir slipp på luka og det at han må trykke på knappen. 6260603[/snapback] Du sier at han ga slipp på kartet fordi han ikke trodde på knappen mere? 6263982[/snapback] Jeg sier jo ikke at jeg vet noe da, men det er sånn jeg tolket det hvertfall. Locke og Eko fikk jo servert en video som klart og tydelig påpekte at knappen kun er et psykologisk eksperiment. Locke ble selvsagt meget skuffet over dette, siden han i starten trodde 100% på at det var hans skjebne å trykke på den knappen. At han var ment til å gjøre det. Nå har han jo mistet all tro, og da trenger han heller ikke lenger kartet han tegnet. 6264127[/snapback] Ikke skyt meg hvis jeg huaker feil nå... men sendte han ikke kartet før han så filmen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, unnskyld. Det er jeg som husker feil. Så det nå. Han sender jo så sannelig den lappen FØR han ser filmen. Men jaja, uansett så føler han vel ikke at han trenger den mer, nå som han har funnet det han lette etter, nemlig spørsmålstegnet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, unnskyld. Det er jeg som husker feil. Så det nå. Han sender jo så sannelig den lappen FØR han ser filmen.Men jaja, uansett så føler han vel ikke at han trenger den mer, nå som han har funnet det han lette etter, nemlig spørsmålstegnet. 6264219[/snapback] Der er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har litt blandede følelser for dagens episode. Den startet kjipt men tok seg opp på siste halvdelen. Da fikk vi endelig litt framgang. Den første halvdelen var bare forvirrende og rotete sammensatt såpeopera. Blir spennende å se neste/siste episode hvem som kommer seilende og hvem "the others" egentlig er. Walt sa jo at de ga seg ut for å være noen andre enn de egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå