Cucumber Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig på hva som egentlig er greia med knappen og bunkern. Og Libby døua? If so har jeg en teori: jack ga henne en overdose, den kvakksalveren Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvor mange episoder er det igjen av denne sesongen nå? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Episodelista står i første innlegg. Forøvrig veldig oppklarende episode i dag Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Neste uke: 22 - Three Minutes neste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,) Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma? Kom på en ting og Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Neste uke: 22 - Three Minutesneste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,) Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma? Kom på en ting og Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"? 6220412[/snapback] Han skulle jo se om den tuben funket da! OMG! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Neste uke: 22 - Three Minutesneste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,) Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma? Kom på en ting og Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"? 6220412[/snapback] Han skulle jo se om den tuben funket da! OMG! 6221171[/snapback] aaah.. Det skjønner jeg jo. Er ikke dum. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Fordi han ga opp alt og mistet alt håp. Han ble likegyldig til hele greiene, som du sikkert merket. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja. Er sikkert det. Irriterer meg litt egentlig, at han bare tror alt er tull. Han var jo før den typen som ville sjekke det meste, men han har blitt overtalt av "Henry" til å tro (?) at alt er tull, og Orientation-filmen i The Pearl gjorde så han mistet troen på alt Dharma-greier. Lurer på hva som skjer videre ang. Locke og The Swan. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva tror du da, etter å ha sett monitorene i den nye stasjonen? Kanskje Locke har rett, at Svanestasjonen er meningsløs, og at knappen ikke er for noe? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, jeg skjønner det Jeg bare vil vite mer om øya og hele dharma-prosjektet, og tror ikke Locke gidder så mye mer "utforskning" lenger. Mulig jeg tar feil. men som du sier, er enig med han. Hadde mistet troen jeg og tror jeg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg mente det ikke sånn Jeg lurer på hva du selv tror, etter at du fikk se den stasjonen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har Michael blitt en av de andre? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg mente det ikke sånn Jeg lurer på hva du selv tror, etter at du fikk se den stasjonen? 6223158[/snapback] Åh.. Nei si det. Enten er nok alle stasjonene tull og det hele er et slags psycholigy-experiment, eller så er det bare sånn det så ut til å være fra starten. -En forskningsøy hvor de forsker på forskjellige ting (som sagt i Orientation til the Swan). Vanskelig å si Har Michael blitt en av de andre? 6223220[/snapback] Det vet vi ikke.. Får vite mer om Michael i neste episode (Flashbacks fra øya osv, mener jeg å ha lest ) Endret 1. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg vil tro at Michael ble sendt av The Others for å drepe Ana lucia og spille Henty løs slik at han skulle få gutten sin tilbake. Men selvfølgelig er han så godtroende så han får ikke gutten tilbake. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Neste uke: 22 - Three Minutesneste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,) Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma? Kom på en ting og Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"? 6220412[/snapback] Han skulle jo se om den tuben funket da! OMG! 6221171[/snapback] aaah.. Det skjønner jeg jo. Er ikke dum. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ? 6221854[/snapback] Hvorfor skulle han ta vare på kartet? Det var jo bare rabbel og dessuten hadde de funnet fram. Så du er ganske dum jo. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Menpå kartet var det jo også kart til hvor de andre hatchene er. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Menpå kartet var det jo også kart til hvor de andre hatchene er. 6234404[/snapback] Men han hadde jo tegnet det s mange ganger uansett at jeg tror at de husker det. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Episodelista står i første innlegg. Forøvrig veldig oppklarende episode i dag 6218688[/snapback] I første post er det oppgitt 23 episoder, men dei eg går i klasse med sier det at i USA er det vist 24/24 episoder? varer episode 23 i 2 timer, eller e rdet oppdelt i 2 episoder? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Episode 23 (finaleepisoden) er to deler og kalles ofte for episode 23 og 24 på nettet. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har disse blitt sendt in da USAiiiiiiiiii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå