Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste uke: 22 - Three Minutes

neste etter: 23/24 (dobbel) - Live Together, Die Alone - (sesongavsluttning,)

Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma?

Kom på en ting og :p Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"?

Lenke til kommentar

Episoden i går var bra! Men den var litt villedende og.. Hva er egentlig Dharma?

Kom på en ting og :p Hvorfor i all verden sendte Locke kartet han hadde laget i den "post-senderen"?

6220412[/snapback]

Han skulle jo se om den tuben funket da! OMG!

Lenke til kommentar

6220412[/snapback]

6221171[/snapback]

aaah.. Det skjønner jeg jo. Er ikke dum. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ?

Lenke til kommentar

Ja. Er sikkert det.

Irriterer meg litt egentlig, at han bare tror alt er tull. Han var jo før den typen som ville sjekke det meste, men han har blitt overtalt av "Henry" til å tro (?) at alt er tull, og Orientation-filmen i The Pearl gjorde så han mistet troen på alt Dharma-greier. Lurer på hva som skjer videre ang. Locke og The Swan.

Lenke til kommentar
Jeg mente det ikke sånn :p

Jeg lurer på hva du selv tror, etter at du fikk se den stasjonen?

6223158[/snapback]

Åh.. :p Nei si det. Enten er nok alle stasjonene tull og det hele er et slags psycholigy-experiment, eller så er det bare sånn det så ut til å være fra starten. -En forskningsøy hvor de forsker på forskjellige ting (som sagt i Orientation til the Swan).

Vanskelig å si :hmm:

Har Michael blitt en av de andre?

6223220[/snapback]

Det vet vi ikke.. Får vite mer om Michael i neste episode (Flashbacks fra øya osv, mener jeg å ha lest ) :)

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

6220412[/snapback]

6221171[/snapback]

aaah.. Det skjønner jeg jo. Er ikke dum. Men hvorfor tok han _kartet_ sitt, som han har brukt så lang tid på? Kunne han ikke bare sendt en tom beholder, eller noe annet ?

6221854[/snapback]

Hvorfor skulle han ta vare på kartet? Det var jo bare rabbel og dessuten hadde de funnet fram. Så du er ganske dum jo.

Lenke til kommentar
Episodelista står i første innlegg.

Forøvrig veldig oppklarende episode i dag :yes:

6218688[/snapback]

I første post er det oppgitt 23 episoder, men dei eg går i klasse med sier det at i USA er det vist 24/24 episoder?

varer episode 23 i 2 timer, eller e rdet oppdelt i 2 episoder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...