Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så det blei vist 2 episoder i går?

6177438[/snapback]

jepp.

Tror det er reprise på lørdag, forhåpentligvis av begge to.

Når starter dem å sende sesong 3? til høsten?

6177441[/snapback]

Ingen vet. De har ikke startet å spille inn enda. Trolig litt sent på høsten.

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

det er det mest IDIOTISKE eg har hørt, selfølgelig har dei startet innspillingen. ting tar tid, og derfor starter dei tidlig. regner med at en del filming allerede er startet.

Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

det er det mest IDIOTISKE eg har hørt, selfølgelig har dei startet innspillingen. ting tar tid, og derfor starter dei tidlig. regner med at en del filming allerede er startet.

6177639[/snapback]

Vet du når dem har planer om å sende den?

Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

6177639[/snapback]

Vet du når dem har planer om å sende den?

6177654[/snapback]

Som sesong 2, etter sommeren.......

Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

6177639[/snapback]

For meg er innspilling og filming så og si det samme. Manus osv er sikkert ferdig, men filmingen har ikke startet (ifølge flere kilder)..

Edit: Er diskutert her om dette og sesong 3.

Ble litt ivrig, redigert nå :)

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

6177639[/snapback]

Å? Hvor står det hen, siden du vet det?

For meg er innspilling og filming så og si det samme. Manus osv er sikkert ferdig, men filmingen har ikke startet (ifølge flere kilder)..

Edit: Ta deg en tur hit hvis det absolutt er et mest IDIOTISKE du har hørt.

6177922[/snapback]

Innspilling og filming ER det samme! Og for guds skyld, ikke blår opp dette med og ta den samme tonen som han skrev til deg. Hvis du har lest fra noen offisielle steder at innspillingen ikke har begynt, så kan du gerne si det så høyt og mye du vil, men siden du ikke legger fram noen beviser, annet enn en annen tråd som er uoffisiell.

My 2 cents.

Lenke til kommentar

Redigert innlegg nå, men det så ut som han var så 100% sikker på at filmingen har begynt og at jeg driver å feilinformerer. Har lest flere steder at filmingen begynner ikke lenge før de vises (og at den ikke har startet enda), men orka ikke lete frem de sidene da, så oppgir da heller ingen kilder.

Her et svar fra forum på Lost-norge:

Q: Har de egentlig begynnt med innspillingen av sesong 3?

A:Nei. De begynner filming på Hawaii rundt Juli eller August. Sesong2 startet filmingen i August måned, men det avhenger av forskjellige ting i produksjonen. En episode bruker vanligvis ca. 3uker på å bli filmet på grunn av alle personene og settene blant annet.

var det jeg ville si...

Lenke til kommentar

Manuset for sesong 3 er vel klart, og tror nok dem filmer episodene litt om hverandre.

tenker hvis dem har en episode i neste sesong som involverer akkurat de samme folkene på samme stedet, så må dem vel spare en del arbeid og penger på å skyte scenene samtidig.

Lenke til kommentar
Ja. Tror de gjorde det i de to første (?) episodene i ses2, da Locke og Jack kom ned i bunkeren (er sett fra to forskjellige vinkler),...

6179928[/snapback]

Det er mellom to episoder. Her er det heller snakk om to sesonger.

Tror jeg skal begynne å følge med etter USAs sendeplan. Har fått sansen for sånt ;)

Lenke til kommentar

6177441[/snapback]

6177477[/snapback]

6177639[/snapback]

Edit: Er diskutert her om dette og sesong 3.

Ble litt ivrig, redigert nå :)

6177922[/snapback]

Greit greit greit, det var bare noe eg trodde. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...