Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teorien min i alt dette er at han ville at det skulle se ut som om Henry drepte dem, og forsøkte å drepe Michael. Dette tror jeg er fordi Michael vil at alle andre skal hate "The Others" like mye som han gjør, og da få alle med på å starte en krig med dem.

6172069[/snapback]

Men utifra det at Locke, Jack og Kate gikk til Sawyer og krevde tilbake våpnene, så tyder jo det på at de var mere enn nok innstilt på "krig" fra før.

Men han sier at de er barbeinte, bor i telt og er nesten bare kvinner. Forklarer dette løsskjegget de fant i den andre luken sammen med den franske damen? Eller er de som Michael så en stamme med indianere eller noe som blir holdt styr på av Dharma folk eller noe.... tror ikke vi får noe svar før i neste sesong.

Lenke til kommentar
Jeg håper de ikke drøyer det så lenge nå, de burde avslutte det denne sesongen.

6172128[/snapback]

Det er en sesong til, og det er jeg glad for.

Hvordan i Hel****e skulle de ha klart og svare på mange av de utallige spørsmålene som er på bare de 3 episodene som er igjen denne sesongen?

Lenke til kommentar
wow, glemte at det var bare 3 episoder igjen, men de burde ikke drøye det så lenge neste sesong, det sier jeg. Men det er mye jeg vil vite, også når/hvis de kommer vekk fra øya. *glede seg*

6172165[/snapback]

For og være helt ærlig så vil jeg ikke at de skal komme av øya... og hvis de kommer seg av øya vil jeg at det skal være en brå slutt

At plutselig midt i en annen handling, i en episode kommer et helikopter eller noe... noe litt sjokkkerende som vi absolutt ikke hadde ventet.... noen kaller det en dårlig slutt, jeg kaller det en vanlig redningsoperasjon.

Lenke til kommentar

hadde vært kult hvis de hadde kommet til en ny plass på øya, så hadde det vært en turistplass. med masse folk og flyplass og hotell o.l haha :D

Noen som tror det blir en uventet avslutning??

det gjør i hvert fall jeg, spesielt etter denne episoden.

Lenke til kommentar
Trodde kanskje et sekund at han hadde gått over til The Others, at de hadde hjernevaska han.

6172305[/snapback]

Tenkte på det jeg også.. men hvorfor skulle han da ha skutt seg selv... hvis ikke han skal fortsette som spion der hvor han i luka ikke greide det. :ohmy::w00t:

EDIT: Noen ganger forbauser jeg meg selv :!: Holder meg til denne teorien jeg ass :roll:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Tror nok at Michael skjøt Ana Lucia i ordre fra The Others, og Libby bare av refleks. Han skulle også slippe "Henry Gale" fri, og samtidlig få resten av folka til å tro at Henry sto bak alt dette. Så det blir krig mellom partene, og Michael får tilbake Walt..

bare noe jeg tror!

Uansett: Bra episode!

Lenke til kommentar

Jeg trodde at han skulle si:

Sorry, I can't do it either.

Ble litt overrasket fordi han skjøt henne, jeg tror forøvrig at det ikke var meningen han skulle skyte Ana-Lucia, men at han rett og slett bare var nødt til det siden hun var der allerede, hadde Locke vært der hadde det jo han som hadde blitt skutt. Også skjøt han seg selv i skulderen for at han skulle virke skadet.

Lenke til kommentar

Jeg tror Michael skulle redde Henry, på oppdrag fra "The Others". Mulig han også skulle drepe Ana-Lucia siden hun har drept to av "The Others". Det kan hende Ana-Lucia ble drept fordi hun var i veien også, men det virket som "The Others" hadde ønsker om hevn. Henry angrep henne jo...

Henry sa han skulle ha tak i Locke, at Locke var en av de "gode". Hva skjer med det a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...