Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff både gleder og gruer meg til slutten. Blir sikkert en veldig bra episode, men med en ekstrem cliffhanger! Blir sikkert ille å måtte vente på neste sesong da..

6145912[/snapback]

Sant det du sier der! Siste episode av Prison Break(22) stoppa litt for brått, regner med at Lost blir noe av det samme, men dethadde vært greit med en litt roligere slutt...

Lenke til kommentar
Jaja,så spørs det om dette blir noe å rope hurra for ;)

Lost kommer i ein spillutgave

6154257[/snapback]

Det der leste jeg faktisk om i forrige måneds papirutgave av GameReactor. Det melder seg en hel del skepsis når jeg leser det, det må jeg si. LOST er en helt utrolig serie, men jeg har ikke tro på den som spill, dessverre. Spillet vil sikkert selge masse (akkurat som alle andre spill som er basert på serier, filmer og bøker), men det vil nok mest sannsynlig føye seg i rekken av middelmådige, helt greie spill.

Det jeg har vanskelig for å tro, er at spillet vil klare å få med all mystikken fra tv-serien, og klarer det ikke det, så er også mye av det mest vesentlige borte.

Lenke til kommentar
Hvis det blir et veldig åpent spill der du og de andre på øya får utforske og samtidig må få mat, drikke og husly, så kunne det blitt et veldig bra spill!

6156857[/snapback]

Håper dem bruker grafikk motoren til Crysis da, eg tenker på at det er mye skog i Lost :wee:

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
hvor mange episoder e sesong 2 på? og hvor mange har blitt vist på TV Norge?

6153784[/snapback]

det er episode 20 til onsdag. 5 igjen. se første post ;)

6153874[/snapback]

Iflg ABC er det vel bare 23 episoder. Det var 25 i 1. sesong fordi siste del var delt opp i 3 episoder. Eller tar jeg feil?

Det betyr i så fall at episode 23 er siste i denne sesong.

Episode oversikt : http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å skrive AkkuratT det samme.

! ! !

Tror han ikke bare har sett The Others, men tror han snakket med dem, og dette er deres "trade". Tror at de har lurt Michael til og tro at hvis han i "the hatch" går fri vil sønne komme tilbake eller noe, men så gikk det gæærnt, så han skøt for mange, og seg selv. Det er min teori... eller noe lignende en teori hvertfall...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Neimen faen i helvete, hva skjer med Michael??

6171933[/snapback]

Han er lost :!:

Men si meg, skjøt han seg selv nå? I såfall var det like greit.

6171980[/snapback]

Jeg tror kanskje at han skøt seg selv i skulderen for og "fake" at han karen hadde fått tak i en pistol eller noe, for det så ut som om han bare skøt seg i skulderen.

Lenke til kommentar
Jeg tror at Michael skjøt seg selv for at det skulle virke som om Mr. Gale skjøt  ham.

6171990[/snapback]

Ja. Han skjøt seg jo i skuldern virka det som.

Min teori er at han planen hans var å skyte Ana Lucia og seg selv for å buzze resten av gjengen opp til kamp mot "the others". Libby ble litt tilfeldig.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

jeg elsker lost nå. Jeg er enig med lakus. Tror han har ingått en avtale med de.

Men grunnen til at ana lucia ble drept er (tror jeg) fordi hun i virkeligheten har kommet i masse trøbbel, med fengsel, fyllekjøring osv.

Men vet ikke med libby, kjipt for hurley da. :p

Anyways. Er på klassetur neste uke, men jeg skal sørge for å få med meg den episoden, no matter what.

noen smos vet hvilken episode dette var, og hvliken som er neste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...