Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

TVNorge, dere burde skamme dere!

Heldigvis ser jeg episodene rett etter at dem er sendt i USA, men jeg kunne ikke la være å reagere på en trailer TVN viste i går kveld. Der får man se klart og tydelig at Jack og gjengen finner ballongen. Dette ble ikke vist i noen amerikansk trailer, så vidt jeg kan huske, før episoden ble sendt der.

Å få servert slike detaljer midt i trynet uten advarsel, synes jeg er ødeleggende både for tilskuer og serie. Hele overraskelsesmomentet blir jo borte...

5972212[/snapback]

Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ho som stoppe Hurley var jo også på samme "gale hus"

er litt merkelig at noen har forbindelser med hverandre.

tror egentlig at absolutt alt er arrangert av en eller annen syk person som også sitter på denne øyen, en plass ingen av dei andre kommer seg. =)

Lenke til kommentar

Ja, det sitter nok en " Jigsaw " eller hva han heter i Saw filmene og ser på.

Han filmer alt sammen og ser langsomt på folka til slutt må drepe hverandre for å overleve.. :!:

Er det en ting jeg gleder meg til i LOST, så er det å hva som har skjedd med Micheal.

Lenke til kommentar
ja, har ikkje hørt om noen av dei på Lenge, hvor blei det av dei to egentig (far og sønn)

6050234[/snapback]

Walt ble jo tatt av the others i sesongavslutningen i sesong 1, og Michael dro for å lete etter ham på egenhånd halvveis i sesong 2.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg har bare sett til og med episode 14 og litt av episode 15 nå, men jeg lurer på noe. Når Locke ikke fikk trykket på knappen i tide og alle de merkene kom (de røde), har det en sammenheng med at Claires barn fikk feber?

Lenke til kommentar

Neste episode kræsjer med 17. mai så TV Norge har valgt å utsette den til 24. Mai i stedet.

Som de melder så positivt:

LOST-pause 17. mai

For at ikke alle LOST-fansen der ute skal behøve å velge bort elleville 17. mai-fester med gode venner - har vi valgt å gjøre Norges nasjonaldag LOST-fri. Neste episode sendes til vanlig tid neste onsdag, den 24. mai kl. 21.35. Hipp hurra!

Lenke til kommentar

Etter episoden i går har jeg fundert på en ting - kan datamaskinen være den som holder "skjoldet" rundt øya i live? Altså det som gjør at øya er umulig å se? Kansje det også gjør at det er umulig å komme ut fra øya. Dermed vil The Others (aka tidligere Dharma-forskere) deaktivere skjoldet, slik at de kan komme seg bort fra øya?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...