ErlendRU Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 TVNorge, dere burde skamme dere! Heldigvis ser jeg episodene rett etter at dem er sendt i USA, men jeg kunne ikke la være å reagere på en trailer TVN viste i går kveld. Der får man se klart og tydelig at Jack og gjengen finner ballongen. Dette ble ikke vist i noen amerikansk trailer, så vidt jeg kan huske, før episoden ble sendt der. Å få servert slike detaljer midt i trynet uten advarsel, synes jeg er ødeleggende både for tilskuer og serie. Hele overraskelsesmomentet blir jo borte... 5972212[/snapback] Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Edit: Nå var jeg på feil tråd gitt Endret 23. april 2006 av Smallville Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. 5972252[/snapback] Jeg leste ikke et eneste sted at det faktisk fantes en ballong, før episoden ble sendt. Det betyr vel at ingen visste om det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Men det er da ikke TVNorge som lager trailerne! TVNorge kjøper en pakke med alle episodene i en sesong, inkludert et par trailiere i forskjellig lengde. De lager det ikke selv. Eller er det noe jeg har misforstått? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har alltid trodd at TVNorge klippet sammen trailerne selv, fra det materialet de har fått tilsendt. Jeg har iallefall følt at trailerne er tilpasset oss på en annen måte i TVNorge. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. 5972252[/snapback] Jeg leste ikke et eneste sted at det faktisk fantes en ballong, før episoden ble sendt. Det betyr vel at ingen visste om det? 5972417[/snapback] http://media.putfile.com/Lost_S02E17_trailer Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ..og det er slik fordi det skal lage en enda større overraskelse Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fy faen! Dagens episode var dritkul! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ja. lurer på hva det tegnet på døren betyr Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tenk hvor surt det hadde vært om Lost hadde slutta i går? Altså at han bare hadde hoppa utfor stupet og våkna på gale-huset... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Haha, da hadde jeg blitt sur. Men hadde vært litt morsomt da... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ho som stoppe Hurley var jo også på samme "gale hus" er litt merkelig at noen har forbindelser med hverandre. tror egentlig at absolutt alt er arrangert av en eller annen syk person som også sitter på denne øyen, en plass ingen av dei andre kommer seg. =) Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, det sitter nok en " Jigsaw " eller hva han heter i Saw filmene og ser på. Han filmer alt sammen og ser langsomt på folka til slutt må drepe hverandre for å overleve.. :!: Er det en ting jeg gleder meg til i LOST, så er det å hva som har skjedd med Micheal. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja, har ikkje hørt om noen av dei på Lenge, hvor blei det av dei to egentig (far og sønn) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) ja, har ikkje hørt om noen av dei på Lenge, hvor blei det av dei to egentig (far og sønn) 6050234[/snapback] Walt ble jo tatt av the others i sesongavslutningen i sesong 1, og Michael dro for å lete etter ham på egenhånd halvveis i sesong 2. Endret 6. mai 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som har en teori på den sirena vi hørte når Hurley jaga sitt alter ego? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har bare sett til og med episode 14 og litt av episode 15 nå, men jeg lurer på noe. Når Locke ikke fikk trykket på knappen i tide og alle de merkene kom (de røde), har det en sammenheng med at Claires barn fikk feber? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Neste episode kræsjer med 17. mai så TV Norge har valgt å utsette den til 24. Mai i stedet. Som de melder så positivt: LOST-pause 17. maiFor at ikke alle LOST-fansen der ute skal behøve å velge bort elleville 17. mai-fester med gode venner - har vi valgt å gjøre Norges nasjonaldag LOST-fri. Neste episode sendes til vanlig tid neste onsdag, den 24. mai kl. 21.35. Hipp hurra! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 ja Gleder meg villt! Det er jo så lenge til!! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Etter episoden i går har jeg fundert på en ting - kan datamaskinen være den som holder "skjoldet" rundt øya i live? Altså det som gjør at øya er umulig å se? Kansje det også gjør at det er umulig å komme ut fra øya. Dermed vil The Others (aka tidligere Dharma-forskere) deaktivere skjoldet, slik at de kan komme seg bort fra øya? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå