Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sawyer er f... meg kulere enn hele gjengen til sammen. Han tok jo helt av i siste episode. Jack kan bare ta seg en pille. Men nå må handlingen utvilke seg litt videre her. Syns det står helt i stampe. Skjer jo småting, men ikke noe som bringer det hele videre syns jeg. Tror på at Sawyer en god på bunnen. Må snart få se mer av Sayid og Hurley. Bra fyrer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva var det egentlig som var så bra med den episoden? dei fant jo bare den andre bonkeren.. Men gikk derfra uten å leite skikkleig over alt etter alt og ingenting.

I "hukommelsen" til Claire, så vi to menn i bunkeren, en mann, og Ethen, Siden han andre mannen ikkje var i bunkeren når dei tre jentene kom, så må han være en annen plass på øyen, i en annen "bunker kanskje"

Og Kate, ho fant løs skjegg og teater lim, var dette han som fangen kate, og fortalte at dei ikkje mott egå over "denne" streken (tenker då på han som sakket med "Ethen" når Claire var i bunkeren?)

Håper vi får mer svar neste episode :)

Lenke til kommentar
Hva var det egentlig som var så bra med den episoden? dei fant jo bare den andre bonkeren.. Men gikk derfra uten å leite skikkleig over alt etter alt og ingenting.

I "hukommelsen" til Claire, så vi to menn i bunkeren, en mann, og Ethen, Siden han andre mannen ikkje var i bunkeren når dei tre jentene kom, så må han være en annen plass på øyen, i en annen "bunker kanskje"

Og Kate, ho fant løs skjegg og teater lim, var dette han som fangen kate, og fortalte at dei ikkje mott egå over "denne" streken (tenker då på han som sakket med "Ethen" når Claire var i bunkeren?)

5878043[/snapback]

Mannen som prata med Ethan i tilbakeblikket, er han med skjegg som fanga Kate i skogen, og som tok Walt på båten. Kate fant jo også fillete klær i skapet, så det tyder på at the others bare driver et skuespill for å virke som jungelfolk. Egentlig lever de i beste velgående under bra forhold.

Og ja, episoden var bra fordi den var spennende og ga svar på noe vi har lurt på lenge, nemlig hva som skjedde med Claire mens hun var borte.

Lenke til kommentar

5878043[/snapback]

Mannen som prata med Ethan i tilbakeblikket, er han med skjegg som fanga Kate i skogen, og som tok Walt på båten. Kate fant jo også fillete klær i skapet, så det tyder på at the others bare driver et skuespill for å virke som jungelfolk. Egentlig lever de i beste velgående under bra forhold.

5878856[/snapback]

Det var akkurat det eg trodde. håper det blir skikkelig krig snart.

Lenke til kommentar

forlot de (others/dharma) bunkeren fordi telleren gikk til null, fordi claire rømte, eller av en annen grunn? det at skjegget og klærne var der, tyder på at de har vært der etter episode 11, samt at de hadde hastverk med å dra tyder på at det var telleren som gikk til null som ga de panikk...jeg har hørt fra sikre kilder at neste episode skal bli like spennende... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
forlot de (others/dharma) bunkeren fordi telleren gikk til null, fordi claire rømte, eller av en annen grunn? det at skjegget og klærne var der, tyder på at de har vært der etter episode 11, samt at de hadde hastverk med å dra tyder på at det var telleren som gikk til null som ga de panikk...jeg har hørt fra sikre kilder at neste episode skal bli like spennende... :)

5880891[/snapback]

Hmm.. Virket ikke så ulogisk, i og med at kjøleskapet med medisin var tomt (og veltet. - Hastverk?) Men de må jo være et sted.. Kan ikke fatte hvor de skulle rømme hen på øya.. En annen bunker igjen? Det ville blitt litt dumt kanskje?

Lenke til kommentar

TVNorge, dere burde skamme dere!

Heldigvis ser jeg episodene rett etter at dem er sendt i USA, men jeg kunne ikke la være å reagere på en trailer TVN viste i går kveld. Der får man se klart og tydelig at Jack og gjengen finner ballongen. Dette ble ikke vist i noen amerikansk trailer, så vidt jeg kan huske, før episoden ble sendt der.

Å få servert slike detaljer midt i trynet uten advarsel, synes jeg er ødeleggende både for tilskuer og serie. Hele overraskelsesmomentet blir jo borte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...