ErlendRU Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Gidd å les hele en post lenger opp da! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 HEI!! Blir det noe LOST i julen eller? Kan ikke vente til neste episode GLEDER MEG 5327855[/snapback] :lol: Du har tydeligvis ikke lest innleggene rett før deg! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) gleder meg mye nå! Er ikke så lenge til heller BTW: Minner om at det er Lost på TV Norge i dag (Revelations - "oppsamlingsepisode") 21.30 LOST: Revelation For de som er ihuga LOST-fans, de med dårlig hukommelse, de som gikk glipp av noen episoder før jul - eller som bare vil ha en oppfriskning av hva som skjedde i de ni første episodene. Endret 22. februar 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jess gleder meg til neste episode jA Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fikk ikke sett nå på onsdag. Hva skjedde? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 han negeren fra bakdelen stoppet en svart sky. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Off topic radaren til denne moderatoren peilet seg inn på 6 innlegg som ble eliminert Ikke la det skli ut nå Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Flashback fra eko sin tid. Man fyren er like syk som i oz. Han redder broren fra og måtte skyte en så han tar pistolen og skyter en gammal mann så broren til eko slipper og bli utsatt for en så tramatisk opplevelse. Eko var da 17 år i senere år blir han en hard core action gerilja boss som leder store operasjon med smugling av dop.Må bare nevne at han ikke nøler mer en ett sekund med ¨å sløye strupen til en fyr som frakter dop som sleger litt med kjeften til eko og sier at han ikke har noen sjel. Bla bla bla heroin flyet som Eko loada dop inn i og hvor broren blei skutt i krasja på lost øya. Det er da det flyet som boone og Locke oppdaga. som var fullt av jomfru maria statuer. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ah, jeg visste ikke at han het Eko. Kaller han for Adebisi, kjenner han så godt fra OZ så var så rart å se han så snill. Visste han måtte ha en mørk side også Endret 4. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er det bare jeg som ble en smule oppgitt over den sorte røyk saken? Hva i alle dager skulle det forestille? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 For de som ikke følger med i spoilertråden, fikk dere med dere at det var masse flashbacks inne i røyken? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Flashbacks? Så noe lyn greier, men ikke noe jeg kan huske minnet meg om flashbacks/bilder. Endret 4. mars 2006 av am3k Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Inni røyken ser man masse bilder fra Eko sin fortid. Pluss at du kan se Jesus inni der. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Flashbacks? Så noe lyn greier, men ikke noe jeg kan huske minnet meg om flashbacks/bilder. 5701808[/snapback] Du kan sjå bilete av det her: http://lost.cubit.net/pics/2x10/ Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Oki, så dem jeg også nå (er jo "undertekster" ) Neste naturlige spørsmål blir da, hvor mange fikk med seg dette første gangen de så det? Hva pokker skal de røyken da forestille? Og sist men ikke minst, må jeg legge til at jeg er litt skuffet. Hadde ikke forventet denne typen effekter... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nei det faktum at de fleste ikke fikk med seg dette første gang, samt andre lignende "easter eggs" rundt omkring, vitner jo om at produsentene nesten forutsetter at folk ser episodene om og om igjen, i slow motion, da fordi de har lastet det ned/tatt det opp på video o.l. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) mhm Jeg tenkte på en ting: Det så jo ut som at Røyken aka monsteret analyserte Eko's liv, og da den var ferdig dro den bare (altså, ikke drepte han). Samme med Locke for en stund siden også. Og i starten av ses2 en gang, når Ana Lucia snakker med Goodwin på fjellet, sier Goodwin: "Nathan was not a good person". -og Goodwin drepte han (Goodwin var "an other").. The others hadde jo en liste med de "gode" folkene (hvis jeg husker riktig) Kan dette ha en sammenheng tror dere? At både the others og "monsteret" analyserer personens liv, og avgjør om han/hun skal leve eller ikke? Eller er jeg helt lost nå? Endret 5. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Stemmer det at de hadde en liste over de gode folkene ja. Og det kan virke som at monsteret analyserte Eko for å finne ut ting om han. Det samme ble sikkert gjort med Locke. Men som vi vet så ble jo Locke senere angrepet av monsteret, i siste episode, når han nesten ble dratt ned i det hullet. Om dere tar en titt på den episoden igjen, og ser nøye etter, så kan dere faktisk se at det er en røyken som drar han. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 tja det er sant.. Hmm Btw så en feil i førstepost: - Hvordan er sendeplanen til LOST Sesong 2 på kanalen ABC i USA? - Skal vel være Tv Norge ? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja så sannelig Simen1 dette må du få se og få redigert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå