Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

gleder meg mye nå! Er ikke så lenge til heller :D

BTW:

Minner om at det er Lost på TV Norge i dag (Revelations - "oppsamlingsepisode")

21.30

LOST: Revelation

For de som er ihuga LOST-fans, de med dårlig hukommelse, de som gikk glipp av noen episoder før jul - eller som bare vil ha en oppfriskning av hva som skjedde i de ni første episodene.

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Flashback fra eko sin tid. Man fyren er like syk som i oz. Han redder broren fra og måtte skyte en så han tar pistolen og skyter en gammal mann så broren til eko slipper og bli utsatt for en så tramatisk opplevelse. Eko var da 17 år i senere år blir han en hard core action gerilja boss som leder store operasjon med smugling av dop.Må bare nevne at han ikke nøler mer en ett sekund med ¨å sløye strupen til en fyr som frakter dop som sleger litt med kjeften til eko og sier at han ikke har noen sjel.

Bla bla bla heroin flyet som Eko loada dop inn i og hvor broren blei skutt i krasja på lost øya. Det er da det flyet som boone og Locke oppdaga. som var fullt av jomfru maria statuer.

Lenke til kommentar

:hmm: Oki, så dem jeg også nå (er jo "undertekster" :p)

Neste naturlige spørsmål blir da, hvor mange fikk med seg dette første gangen de så det?

Hva pokker skal de røyken da forestille?

Og sist men ikke minst, må jeg legge til at jeg er litt skuffet. Hadde ikke forventet denne typen effekter...

Lenke til kommentar

Nei det faktum at de fleste ikke fikk med seg dette første gang, samt andre lignende "easter eggs" rundt omkring, vitner jo om at produsentene nesten forutsetter at folk ser episodene om og om igjen, i slow motion, da fordi de har lastet det ned/tatt det opp på video o.l.

Lenke til kommentar

mhm :)

Jeg tenkte på en ting: Det så jo ut som at Røyken aka monsteret analyserte Eko's liv, og da den var ferdig dro den bare (altså, ikke drepte han). Samme med Locke for en stund siden også. Og i starten av ses2 en gang, når Ana Lucia snakker med Goodwin på fjellet, sier Goodwin: "Nathan was not a good person". -og Goodwin drepte han (Goodwin var "an other").. The others hadde jo en liste med de "gode" folkene (hvis jeg husker riktig)

Kan dette ha en sammenheng tror dere? At både the others og "monsteret" analyserer personens liv, og avgjør om han/hun skal leve eller ikke?

Eller er jeg helt lost nå?

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

Stemmer det at de hadde en liste over de gode folkene ja. Og det kan virke som at monsteret analyserte Eko for å finne ut ting om han. Det samme ble sikkert gjort med Locke.

Men som vi vet så ble jo Locke senere angrepet av monsteret, i siste episode, når han nesten ble dratt ned i det hullet. Om dere tar en titt på den episoden igjen, og ser nøye etter, så kan dere faktisk se at det er en røyken som drar han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...