Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg

Anbefalte innlegg

TVNorge, dere burde skamme dere!

Heldigvis ser jeg episodene rett etter at dem er sendt i USA, men jeg kunne ikke la være å reagere på en trailer TVN viste i går kveld. Der får man se klart og tydelig at Jack og gjengen finner ballongen. Dette ble ikke vist i noen amerikansk trailer, så vidt jeg kan huske, før episoden ble sendt der.

Å få servert slike detaljer midt i trynet uten advarsel, synes jeg er ødeleggende både for tilskuer og serie. Hele overraskelsesmomentet blir jo borte...

5972212[/snapback]

Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Mener nå jeg så det i en eller annen trailer før episoden i USA.. :hmm:

5972252[/snapback]

Jeg leste ikke et eneste sted at det faktisk fantes en ballong, før episoden ble sendt. Det betyr vel at ingen visste om det?

5972417[/snapback]

http://media.putfile.com/Lost_S02E17_trailer

:tease:

ja, har ikkje hørt om noen av dei på Lenge, hvor blei det av dei to egentig (far og sønn)

6050234[/snapback]

Walt ble jo tatt av the others i sesongavslutningen i sesong 1, og Michael dro for å lete etter ham på egenhånd halvveis i sesong 2.

Endret av Nevnarion

Neste episode kræsjer med 17. mai så TV Norge har valgt å utsette den til 24. Mai i stedet.

Som de melder så positivt:

LOST-pause 17. mai

For at ikke alle LOST-fansen der ute skal behøve å velge bort elleville 17. mai-fester med gode venner - har vi valgt å gjøre Norges nasjonaldag LOST-fri. Neste episode sendes til vanlig tid neste onsdag, den 24. mai kl. 21.35. Hipp hurra!

Etter episoden i går har jeg fundert på en ting - kan datamaskinen være den som holder "skjoldet" rundt øya i live? Altså det som gjør at øya er umulig å se? Kansje det også gjør at det er umulig å komme ut fra øya. Dermed vil The Others (aka tidligere Dharma-forskere) deaktivere skjoldet, slik at de kan komme seg bort fra øya?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...