Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Tviler på at dette blir den siste sessongen...Da skal de gjøre en god jobb med å hente Walt etc på de få episodene som er igjen denne sessongen..

5403872[/snapback]

 

er det ikke igjen 14 - 15 episoder da? vi er da bare på episode 9 nå vel? da har de da god tid da spør du meg.. men jeg tror og de kommer til å melke lost maks og lage enda en sesong eller to. blir kjipt hvis de gjør det. man får jo aldri noe svar jo.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at dette blir den siste sessongen...Da skal de gjøre en god jobb med å hente Walt etc på de få episodene som er igjen denne sessongen..

5403872[/snapback]

 

er det ikke igjen 14 - 15 episoder da? vi er da bare på episode 9 nå vel? da har de da god tid da spør du meg.. men jeg tror og de kommer til å melke lost maks og lage enda en sesong eller to. blir kjipt hvis de gjør det. man får jo aldri noe svar jo.

5404286[/snapback]

 

Tror? De har selv sagt de skal

Lenke til kommentar

Får vi alle svarene i episodene til våren og Lost-crewet avslutter der, så går serien inn som en av tidenes beste serier. Hvis de prøver å melke ja, og drar en Glamour. Daaaaa tror jeg de mister en god del med seere. Men det er mest sannsynlig at sistnevnte kommer til å skje. Hva skal crewet gjøre hvis de kutter ut nå? De har masse penger og mye tid. De kan ikke kutte ut en serie nå som de har nådd toppen. De kommer ikke til å skape noe nytt. De har jo masse materiale de ikke kan få bruk for i en ny serie f.eks. Derfor kommer de til å fortsette. :realmad:

Lenke til kommentar
Får vi alle svarene i episodene til våren og Lost-crewet avslutter der, så går serien inn som en av tidenes beste serier. Hvis de prøver å melke ja, og drar en Glamour. Daaaaa tror jeg de mister en god del med seere. Men det er mest sannsynlig at sistnevnte kommer til å skje. Hva skal crewet gjøre hvis de kutter ut nå? De har masse penger og mye tid. De kan ikke kutte ut en serie nå som de har nådd toppen. De kommer ikke til å skape noe nytt. De har jo masse materiale de ikke kan få bruk for i en ny serie f.eks. Derfor kommer de til å fortsette.  :realmad:

5404685[/snapback]

 

Hvorfor skal de ikke prøve ut noe nytt? Tror du det ikke er andre jobber å få tak i? Lost er ikke en serie som har potensiale for flere enn to sesonger, spør du meg. Det er det sikkert noen i executive som forhåpentligvis syns også.

Lenke til kommentar

Hvas skjer a? Skal LOST ta pause fra amerikansk tv igjen allerede fra februar og helt til september? Sorry meg da men whats the fucking point med å ta et halvt åres pause? Flere og flere seere må jo bare bli mer pist og til slutt så gidder vel ikke folk å følge med på det lenger :mad::mad:

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Hvas skjer a? Skal LOST ta pause fra amerikansk tv igjen allerede fra februar og helt til september? Sorry meg da men whats the fucking point med å ta et halvt åres pause? Flere og flere seere må jo bare bli mer pist og til slutt så gidder vel ikke folk å følge med på det lenger  :mad:  :mad:

5404993[/snapback]

 

 

Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...