Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Nei, han er en livsfarlig gangster som har blitt dømt til livstidsfengsel uten mulighet for prøveløslatelse etter å ha drept flere medfanger, og opprinnelig blitt satt i fengsel for å ha hugget hodet av en annen person med en machete.

5303960[/snapback]

Og han som han kappet hodet av var ikke noe annet enn en undercover politimann, noe Echo, eller Adebisi som han heter i Oz, visste om.

 

Også er han skikkelig ekkel og usympatisk (med visse unntak). Han får også vist snurrebassen ved enkelte anledninger ;)

5304119[/snapback]

Han får også puttet den inn i noen personer, blant annet etter å ha slått den i hjel.

 

Den serien må sees, den er driit kul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q: Hva heter sangen som blir spilt av Desmond nede i hula?

A: Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music

 

Er det ikke "The Mamas and The Papas" :dontgetit:

 

mener bestemt det er det..

 

P.S Beklager hvis dette har vært oppe før... gidder ikke tråle 96 sider for å sjekke...

5300871[/snapback]

 

Nope, sjekk denne siden f.eks. :) Hvis det ikke er feil der da, men det tviler jeg på. Sangen jeg har på maskina er også laget Mama Cass Elliot.

5301133[/snapback]

 

 

My Bad, men dog, det er jo samme dama. Bare at "Make Your Own Kind of Music" ble laga av henne etter at "The Mamas and The Papas" ble oppløst og hun gikk inn i solokarriere.

 

Biografi

Lenke til kommentar

Litt spoiler før jul:

 

 

12/16 - Jolene Blalock of Enterprise will end up doing that episode of Lost she was supposed to. She was supposed to guest star in the second episode of the season, titled "Adrift," the raftee episode that was supposed to be Sawyer's backstory. But as you may remember, the episode was swapped for a Michael flashback. Jolene will appear as a woman from Sawyer's past. Just heard the monster is coming back. Soon. And despite that Kack kiss (ok, fine, call them Jate if you must), I'm hearing of more Jana-Lucia (Ana-Lucack?) coming up in the future...

12/15 - Mr. Eko interrogates Charlie about the Virgin Mary statue, Claire begins to lose faith in Charlie when she discovers his secret, and Jack is an interested observer when Kate gives the recovering Sawyer a much-needed haircut.

 

Lenke til kommentar
Når kommer neste episode av lost? Hva skyldes alle disse oppholdene?

Var det ikke sånn at "Ana Lucia" og en av de andre "nye" på øya ble tatt for fyllekjøring og må sone fengselstid?

5337479[/snapback]

 

Stemmer det, men det har ikkje noe med at det er opphold i serien, linket til nyhetene om fyllakjøringa lenger baki :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig bra jeg også, og misliker hvertfall ikke sesong 2. Det tror jeg de fleste innleggene mine i denne tråden vitner til, men desverre har det ikke i de siste episodene vært like spennende som f.eks de første episodene i sesong 2.. Håper vi får mer action med The Others og andre baser og lignende i de neste episodene.. Formulerte meg kanskje litt feil i mitt forrige innlegg :)

Lenke til kommentar

Vel, tror nok flertallet er enige om at det ha vært litt for mye tilbakeblikk, og litt for lite av det som skjer på øya. Og de kunne sikkert ha gjort ferdig serien iløpet av denne sesongen, men de skal jo holde på enda lenger, så det trengs vel en del tilbakeblikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...