Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager at jeg ikke har fulgt med godt nok til å vite dette, men hvorfor blir Locke så forskrekket over filmrullen som blir vist til han i episode 9? Han karen fra The Darma Initiative, ja so what? Ligger det no bak ? Jeg skjønner ikke helt hvorfor han blir sjokka:P

5252089[/snapback]

 

Pågrunn av alle tilfeldighetene, som han selv sier.

Lenke til kommentar
og hvordan er det mulig for noen å huske så mye prating i så mange år?.. hver eneste settning..

5251448[/snapback]

*sigh*

 

 

Jeg skulle egentlig prøve å forklare deg noe, men da jeg tenkte meg om skjønte jeg at det ikke ville hjelpe uansett.

 

 

 

Når det gjelder airbagen, så er det vel ganske latterlig å prøve å forklare bort den. Alle skjønner jo at det enten var en feil eller noe produsentene ikke gadd å bruke tid på. Uansett så gjør det da ingenting. Hvis noen irriterer seg over slikt burde man ha store problemer med å se på TV og filmer generelt.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke har fulgt med godt nok til å vite dette, men hvorfor blir Locke så forskrekket over filmrullen som blir vist til han i episode 9? Han karen fra The Darma Initiative, ja so what? Ligger det no bak ? Jeg skjønner ikke helt hvorfor han blir sjokka:P

5252089[/snapback]

 

Pågrunn av alle tilfeldighetene, som han selv sier.

5252110[/snapback]

 

ja , han er over middels interessert i ting han locke gitt ;)

 

EDIT: bare legge til noe.. Det han fyren fra Dharma snakker om når det gjelder "another incident".. kan det ha seg slik at flykrasjet skjedde pga noen brukte datamaskinen til noe annet enn det den skal brukes til ifølge han? Rett etterpå bruker jo Michael den og får kontakt med "Walt" tydeligvis, noe som pcen egentlig ikke skal brukes til..

Endret av vegard_S
Lenke til kommentar
Hvis noen irriterer seg over slikt burde man ha store problemer med å se på TV og filmer generelt.

Ehh.. fordi?

 

Jeg irriterte meg nesten grønn da jeg så den hestetrenern. En så bra serie som LOST blir ødelagt av småfeil. Nå må de skjerpe seg litt her, ta ting litt med ro.

5252478[/snapback]

Fordi du finner slike feil i alle serier og filmer

Lenke til kommentar
EDIT: bare legge til noe.. Det han fyren fra Dharma snakker om når det gjelder "another incident".. kan det ha seg slik at flykrasjet skjedde pga noen brukte datamaskinen til noe annet enn det den skal brukes til ifølge han? Rett etterpå bruker jo Michael den og får kontakt med "Walt" tydeligvis, noe som pcen egentlig ikke skal brukes til..

5252186[/snapback]

Tror nok "another incident" peker til når et eller annet gikk til helvete(jf. betongen som er hellt over store deler av komplekset) som igjen gjorde at de måtte trykke på knappen.

Lenke til kommentar

Jeg synes også dette med hestetreneren var ganske dårlig... uansett.. Julenissen... når det gjelder minnene, greit at det kanskje i utgangspunktet fra produsentene sin side var en glipp, men resultatet behøver ikke defineres som det, det kommer bare helt an på.

 

Hvis en seer ikke vet at det er en glipp, så er det ikke en glipp. Dermed : Hvis vi kan definere flashbacksa til å hoppe over unødvendige småting, eller å være det personen husker/prøver å huske (dvs. at det kanskje også blir konstruert enkelte falske minner inni der) så kan vi godta at flashbacksa kan være litt rotete og dermed viske ut slike ting som du påpeker er feil.

 

Slik blir serien bedre vil jeg påstå.

 

*Dette kan på en måte sammenliknes med "lastebilen" alle ser i ringenes herre, jeg for min del ser bare litt røyk borti der, greit at det fra produsentene sin side er en glipp, men resultatet er ingen glipp, det kan da være en kar som brenner bråte?*

Lenke til kommentar
Hvis noen irriterer seg over slikt burde man ha store problemer med å se på TV og filmer generelt.

Ehh.. fordi?

 

Jeg irriterte meg nesten grønn da jeg så den hestetrenern. En så bra serie som LOST blir ødelagt av småfeil. Nå må de skjerpe seg litt her, ta ting litt med ro.

5252478[/snapback]

 

Hvis noen småfeil her og der ødelegger en tv-serie for deg, da er det DU som har et problem. Beklager, men nå er du vanskelig. :nei:

Lenke til kommentar
Hvis noen irriterer seg over slikt burde man ha store problemer med å se på TV og filmer generelt.

Ehh.. fordi?

 

Jeg irriterte meg nesten grønn da jeg så den hestetrenern. En så bra serie som LOST blir ødelagt av småfeil. Nå må de skjerpe seg litt her, ta ting litt med ro.

5252478[/snapback]

 

Hvis noen småfeil her og der ødelegger en tv-serie for deg, da er det DU som har et problem. Beklager, men nå er du vanskelig. :nei:

5253270[/snapback]

 

helt enig. LOST er jo fullt av mysterier, blir bare bedre og bedre :D

Lenke til kommentar
Hvis noen småfeil her og der ødelegger en tv-serie for deg, da er det DU som har et problem. Beklager, men nå er du vanskelig.  5253270[/snapback]

Ok da. Skulle kanskje ikke sagt at det ødela hele serien, men det ødela mesteparten av den episoden, eller i vertfall den heste-scenen. Ble uansett ganske irritert i ettertid.

 

Om produsentene av LOST får for mange klager mot akkurat dette er det ikke bare jeg som har et problem. De er sikkert også sponset både opp og ned, gjør de for mye småfeil kan de miste sponsorer. Det er snakk om kvalitet her. Være litt nøye og prikete på ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...