Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger Oz og digger Adebisi. Så når jeg så at han var med på den serien her så håpte jeg på at han skulle ha en bra og stor rolle. Det ser ut som om det blir sånn, gleder meg til episoden som handler om han.

 

Og ja han hadde en liten rolle i The Bourne Identity, og han har visst en rolle i 50 Cent sin film Get Rich Or Die Tryin'. Tror at han har rollen som Supreme i den filmen.

Lenke til kommentar

Men selvom aribagen merkelig nok "forsvant" så er det ihvertfall et flashback, og vi vet enda ikke om vi ser det karakterene HUSKER, eller om vi ser helt objektivt fra 3. person hva som skjedde. Det kan egentlig virke som om vi ser det de husker. Og dermed er en merkelig ting som at airbagen forsvinner fort forklart :p

Lenke til kommentar
Men selvom aribagen merkelig nok "forsvant" så er det ihvertfall et flashback, og vi vet enda ikke om vi ser det karakterene HUSKER, eller om vi ser helt objektivt fra 3. person hva som skjedde. Det kan egentlig virke som om vi ser det de husker. Og dermed er en merkelig ting som at airbagen forsvinner fort forklart :p

5251326[/snapback]

 

så du mener at hun plutselig glemmer airbagen?..

 

og hvordan er det mulig for noen å huske så mye prating i så mange år?.. hver eneste settning..

Lenke til kommentar
og hvordan er det mulig for noen å huske så mye prating i så mange år?.. hver eneste settning..

Godt poeng. Jeg tror det er lettere å huske hvis det som skjedde var litt spesiellt. Eller at du prøver å huske noe, er det nok enklere. Om man bestemmer seg for å huske noe, husker man det. Samme med samtaler, kan godt huske det.

 

Poenget er at det er mulig. Hadde du vært i samme sitvasjon som Kate, kan det hende du også hadde prøvd å huske tilbake.

 

Akkurat når han krasjer husker hun at airbaggen kom ut. Da hun stresset med å komme seg vekk kan det hende hun ikke husket at hun tok den vekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...