Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to nullene på slutten starter jo ikke å telle før det er sekunder igjen da.. så det er vel sekunder...

 

Sannsynligheten for at walt sitter på en liknende maskin et annet sted på øya er jo til stede da tross alt. Er jo snakk om flere stasjoner..

 

En bra episode! Men vanvittig irriterende ikke å få sett flere...vuderer sterkt å vente til nyttår med å se fler..så kan jeg se mange på en gang! Slippe irritasjonen med bare å ha én! :!:

Lenke til kommentar
De to nullene på slutten starter jo ikke å telle før det er sekunder igjen da.. så det er vel sekunder...

 

Sannsynligheten for at walt sitter på en liknende maskin et annet sted på øya er jo til stede da tross alt. Er jo snakk om flere stasjoner..

 

En bra episode! Men vanvittig irriterende ikke å få sett flere...vuderer sterkt å vente til nyttår med å se fler..så kan jeg se mange på en gang! Slippe irritasjonen med bare å ha én!  :!:

5241244[/snapback]

 

Det må du nok, for det kommer ikkje flere episoder før i januar :tease:

Lenke til kommentar
Det må du nok, for det kommer ikkje flere episoder før i januar :tease:

5241261[/snapback]

Bah! Har de ombestemt seg nå? Skulle jo komme en 14. desember, men den er borte nå.

 

Siste episode var utrolig bra synes jeg. Hadde gjettet at den var flashback-stappet ut fra navnet, men den funka bra. Og jeg er helt uenig i at serien har blitt dårligere siden sesong 1.

 

Fra Michaels ståsted kunne man høre Locke og Eko se på videoen. Da må jo de ha beveget seg et stykke unna, siden de ikke reagerte på pipinga fra maskinen?

 

Var det i neste episode vår kjære Desmond hadde credits i? Med mindre det er flashback, så gleder jeg meg.

Lenke til kommentar

Yo homies jeg fatta ikke det med taket i bunkern.. Var det bygd opp slik at det var atombombe sikkert? Og jeg fatta heller ikke hva som var så skremmende og ondt ved resten av delen til den filmen de fant.. :hmm:

 

Virker bare mer og mer som et klomsete sosialt ekspriment av en gjeng vitenskaps duster som vil leke the sims med ekte mennesker. Og hva er det med den elektro magnetismen? :hmm:

 

Jeg er lei av spørsmål og vil ha svar.

 

Har noen forresten funnet ut en Member ID til di9fftr731.com eller var det bekrefta at det var bløff? :hmm:

 

Peace Out Ya All

 

:w00t:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

(Jeg har ikke lest alt i denne posten, så jeg vet ikke om det er tatt opp før)

 

Har dere vært på www.marvincandle.com?

 

Klikk på ; der det står #x72;

 

Så kommer dere til en annen side der det er mange linker til diverse andre sider, bilder og lydklipp.

Blant annet til noen danske og svenske sider.

 

 

(Tips: bruk Opera og klikk vis Links)

Endret av flymicro
Lenke til kommentar
Hvorfor tror folk på alle nettsider som blir lagt ut? De fleste er det bare helt vanlige personer som har lagt ut for å forvirre.

5245213[/snapback]

Hmmm.. refererer du til mitt innlegg nå? Altså, det der er noe jeg tenkte av meg selv.

 

Grunnen til at mange tror på ting som flyger rundt på nettet er sikkert frodi LOST er så spennende. Desperate etter å få svar på spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ut fra whois.net sitt svar er den eid av:

 

 

Registrant:

The Lars Navaho Foundation

 

Registered through: Mad Dog Domains and Cattle Company

Domain Name: MARVINCANDLE.COM

 

Domain servers in listed order:

NS1.SECURESERVER.NET

NS2.SECURESERVER.NET

Lenke til kommentar
Ja og angående den filmen der... hvordan og hvor fikk de lyd fra?

 

Er ikke dette et så gammelt apperat at det ikke er lyd?

 

Altså jeg skjønner bare ikke hvordan de får lyd, og hvor den kommer i fra.

5245046[/snapback]

 

Det apparatet i The Hatch? Lyden ligger nok på filmrullen, enten til høyre eller venstre for bildet antar jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...