Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

di9fftr731.com Hva kan Member ID væra`? Prøvde Marvin Candle som han duden på filmen i bunkern skal hete noen har noen andre forslag? Jeg vil forresten tippe at det var The Others som satt på den pcen og chatta fordi det er antaglig ikke walt. Husk på at hele greine er et sosiologisk prosjekt/ekspriment litt utenfor den grensa til hva som er lov.

Dessuten blir det visstnok påstått at alt i lost kun er fysikk men anyway si ifra hvis noen kommer noe vidre på di9fftr731.com etter member ID...

Peace Out Ya All :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
di9fftr731.com Hva kan Member ID væra`? Prøvde Marvin Candle som han duden på filmen i bunkern skal hete noen har noen andre forslag? Jeg vil forresten tippe at det var The Others som satt på den pcen og chatta fordi det er antaglig ikke walt. Husk på at hele greine er et sosiologisk prosjekt/ekspriment litt utenfor den grensa til hva som er lov.

Dessuten blir det visstnok påstått at alt i lost kun er fysikk men anyway si ifra hvis noen kommer noe vidre på di9fftr731.com etter member ID...

Peace Out Ya All :w00t:  :w00t:

5239124[/snapback]

JEg kommer ikke inn, kommer ; INVALID IP ;

Og ja kanvære som ana lucia har sagt tidligere at det bare er The Others som holder på, Sikkert hele forsknings teamet som leker The Sims med Personene på øya :innocent:

EDIT: Tok ikke mange sekundene til jeg komm in og :blush:

Endret av prixmyo
Lenke til kommentar
Lost er treg som sirup for tiden. Nyeste episode var forsåvidt grei, men stusset litt på den hesten. Noen som har en grei forklaring på hva den  betydde for Kate?

5239666[/snapback]

Tja... det eneste vi har fått sett er at bilen Kate satt i holdt på å kjøre på den hesten når hun ble transportert til fengsel/e.l... Kanskje Kate mener hesten reddet henne? Men hva hesten gjør på øyen har jeg ikke den fjerneste anelse om.

Lenke til kommentar

Peace Out Ya All :w00t:  :w00t:

5239124[/snapback]

Hvor skal man legge inn Member ID?

Og hvorfor er det linka til Kraftkost.se på den sia i det hele tatt? Nei, ikke linka, men adressen lå i html koden..

Testa, kraftkost.se er jo samme sia, uten den flashtingen.

Edit:

Kraftkost

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"

"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

<html>

<head>

<title>DHARMA INDUSTRIES</title>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

<meta name="keywords" content="dharma industries, dharma, DI 9fftr731, di9fftr731">

<meta name="description" content="Dharma Industries, one time supply!">

<style type="text/css">

<!--

.style1 {

font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;

font-weight: bold;

}

a:link {

color: #000000;

text-decoration: none;

}

a:visited {

color: #333333;

}

a:hover {

color: #999999;

}

a:active {

}

.style2 {color: #FFFFFF}

.style3 {color: #CCCCCC}

-->

</style>

</head>

<body>

<div align="center">

<p>

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="550" height="400">

<param name="movie" value="di.swf">

<param name="quality" value="high"><param name="LOOP" value="false">

<embed src="di.swf" width="600" height="480" loop="false" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"></embed>

</object>

</p>

</div>

http://www.di9fftr731.com/ :

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">

<HTML>

<HEAD>

<TITLE>DHARMA INDUSTRIES</TITLE>

<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">

<META NAME="description" CONTENT="dharma industries, dharma, DI 9fftr731, di9fftr731">

<META name="keywords" content="dharma industries,dharma,DI 9fftr731,di9fftr731">

</head>

<frameset rows="100%,*" cols="100%" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">

<frame src="http://www.kraftkost.se/" name="loopiaForwardFrameQwEiyaSSS1">

</frameset>

<noframes>

<body>

<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">

<!--

document.location.href = 'http://www.kraftkost.se/'

//-->

</script>

</body>

</noframes>

</html>

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Tja... det eneste vi har fått sett er at bilen Kate satt i holdt på å kjøre på den hesten når hun ble transportert til fengsel/e.l... Kanskje Kate mener hesten reddet henne? Men hva hesten gjør på øyen har jeg ikke den fjerneste anelse om.

5239973[/snapback]

Kan vel si det samme om da Jack så faren sin på øya. Men man kan jo si at hvis det ikke hadde vært for den hesten så hadde hun sikkert ikke vært på den øya nå.

Lenke til kommentar

5239973[/snapback]

Kan vel si det samme om da Jack så faren sin på øya. Men man kan jo si at hvis det ikke hadde vært for den hesten så hadde hun sikkert ikke vært på den øya nå.

5240636[/snapback]

Menneh... Sawyer så hesten også

Lenke til kommentar

Det store med denne episoden skulle handle om hva Kate gjorde (tittelen på episoden var jo goså "What Kate did"). Personlig bryr jeg meg lite om den karakteren. Viser seg å være like psykoptatisk og skrullete som Ana. Derfor ble det en temmelig "slumre" episode, men heldigvis ble den reddet av en god slutt og så endel Eko-Locke scener og man fikk vite mer om hulen.

Det er mysteriene samt personer som Locke, Hurley, Sawyer, Eko og Sayid som virkelig gjør episodene bra. Hysteriske psykopatiske kvinner er jeg temmelig lei, er noen i enhver tv serie. Det fungerer kun i en serie som Desperate Housewives.

Men nå blir det Locke, Jack og Eko episoder fremover, så dette lover bra :)

Sesong 1 var kjørte jo også et lavere tempo i denne perioden av sesongen, så tok det av med Ethan sitt tilbakekomst og oppdagelsen av luken. Håper det samme skjer denne sesongen.

Edit: Epioden etter neste heter "the hunting party" :dribble:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Kan ikke de som bare skal si at lost er kjedelig lage sin egen tråd? :)

---------------------------------

Nå funker ikke datamaskinen til å trykke inn tallene nå da, som den brukes til kommunikasjon?

5240553[/snapback]

Dette er da et forum, så litt kritikk mot serien må du kunne tåle? Dessuten ville nok den andre tråden bli stengt relativt kjapt :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Menneh... Sawyer så hesten også

5240822[/snapback]

Jeg vet. Men vi har også for eksempel Walt, som både Shannon og Said har sett. Han snakker baklengs, og vanlig, og forsvinner plutselig. Det kan heller ikke forklares så bra. Men hvis du husker så gav Walt hunden sin til Shannon når Boone døde. Så hun fikk kanskje en liten "connection" med Walt. Kanskje noe lignende Kate fikk med hesten, og derfor de så den. Eller noe, det er mye rart som skjer på den øya. Han hende de tingene der har noe med hverandre å gjøre, det er alt jeg sier.

Lenke til kommentar

Tror hesten er ekte, dyreeksperimenter e.l som gjør at det f.eks. er isbjørn der gjør at man også har hester ;)

(Hvor blir det av den isbjønen forresten?)

Walt så de nok fordi Walt har noen mystiske telepatiske evner og kanskje han nå blir "studert" av kidnapperene noe som kanskje forsterker evnene hans til å kunne sende ut advarsler?

Blir litt søkt for min del, litt Xavier/Cerebro rip-off fra X-men. Men det er eneste forklaring jeg kan se på det.

Hvis ikke:

Produsentene har sagt at første gang Shannon så Walt, så var det en drøm. Men Sayid så han også, var det også en drøm? Isåfall er alt en drøm og mysteriet om Lost er løst ;) Men jeg tviler på at produsentene er så slappe :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...