Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

laget av: walt disney internet group?

Sto det i mediaplayeren min.

 

Altså til dere som ikke ønsker å se.

Føler ikke at filmen spoilet noe særlig.

Det at øya bare er en illusjon vet vel alle.

5210442[/snapback]

 

"Vet vel alle", den blir kanskje litt drøy vel?

 

Det har jo vært en teori som har ligget og dvalt... kanskje det er noe opplegg noe ala the truman show i matrix stil? Men uansett blir det jo litt spoiling å få bekreftet dette, men jeg tar sjangsen min og ser på den, siden den er lagt ut av dette disney greiene =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett videoen, og sier bare WOW, WOOW! ;)

 

Dette fikk teorien(teoriene) til å samle seg. Og jeg føler at lost er ganske inspirert av en rekke til som preger vår tid.... Mange av inspirasjonene er nok indirekte og ubevisste, men jeg føler ting som, The Truman Show, EdTv, The Matrix og The Island kan hinte om mye her, dette er selvsagt bare mine teorier, slik at dere ikke behøver føle dere spoilet ;) Og da skjønner sikkert du smallville at vi antakelig deler litt det samme synet her =)

 

Edit, kan kanskje legge til, tipper Walt er rundt omkring base 2, de som har sett videoen skjønner sikkert hvorfor jeg tipper det.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Nei altså jeg tror at de har kræsjlandet på et stort prosjekt.

Flyet ble forstyrret av øya. Det var noen serriøse signaler som ble sendt ut, og flyet mister all kommunikasjon. Går av kurs og mister all kontroll. Flyet kappes i to - og vips så har vi begynnelsen på LOST.

Hvem som overlevde er helt tilfeldig. Alt med LOST er fysikk, ingen magi, ingen overnaturlige krefter. Finner jeg ut at det er det, blir en stykk person veldig skuffet.

 

En slags "action-såpeopra" serie. Derfor så mange ser på det.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
diskuterer folk her episodene som har gått i USA nå? altså som er på episode 8 (siste som er vist) ?

5212776[/snapback]

Ja, blandt annet. Og teorier om selve LOST og alt mulig.

 

Hvordan da?

5212787[/snapback]

 

hehe, bare sånn at jeg ikke røpet noe også videre :p ville vært leit for eventuelle folk som sku se en episode om de ble fortalt ting som skjedde tenkte jeg på :p

 

EDIT: Newt , du kommer aldri mer til å poste nå du :p

Endret av vegard_S
Lenke til kommentar

Dess mer de drar ut, dess lengre har vi noe å se frem til:)

 

Ang det at jeg hadde på følelsen av at kate og ana lucia har en viss connection. Altså det hadde vørt litt merkelig om det ikke hadd vært noe, siden det ser ut til å det skjer ting med henne neste uke, som ser ut til å pga fortiden.*Teori*

Lenke til kommentar
Dess mer de drar ut, dess lengre har vi noe å se frem til:)

 

Ang det at jeg hadde på følelsen av at kate og ana lucia har en viss connection. Altså det hadde vørt litt merkelig om det ikke hadd vært noe, siden det ser ut til å det skjer ting med henne neste uke, som ser ut til å pga fortiden.*Teori*

5215099[/snapback]

 

Den følelsen satt jeg med også. Når jeg så episode 8, så satt jeg liksom hele tiden og venta at Kate skulle dukke opp i en Ana Lucia-flashback. Det skjedde ikke, men jeg har fortsatt tro på at det er en connection der også. Neste episode heter "What Kate Did" og vil handle om Kate sin historie. Kanskje Ana Lucia dukker opp i en flashback der? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...