Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Andre som opplever dobbelpost problemer idag eller?

5206398[/snapback]

Ja, det kan jeg love deg. Jeg har selv dobbeltpostet, trippelpostet og kvadruppelpostet flere ganger i dag. Jeg har også gått gjennom rapporteringene mange ganger og slettet minst 30-40 multiple innlegg i dag. De andre moderatorene har vist også hatt nok å gjøre. Drift jobber vist med saken så jeg krysser fingrene for at det bedrer seg i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

hmm, je gkom til å tenke på noe: den gærne karen i en av sesong en-episodene: Han som var på det galehuset der hurley hadde vært. Hvorfor sier han "You've opened the box"? Vel, jeg forventer selvsagt ikkeno svar, men jeg har lurt på dette en god stund nå og lurte på om noen har noen teorier.

Lenke til kommentar

Caplec:

Pandora  (gr., "alt-gitt"), den første kvinne, som Hefaistos skapte av leire, og som gudene gav de mest utsøkte gaver. Ble gitt som hustru til Epimethevs. Med seg hadde hun Pandoras eske, som inneholdt alle slags onder; P. åpnet den, og ondene ble spredd utover verden, kun Håpet ble tilbake i esken.

 

En god stund gikk. Pandora og Epimetheus levde et lykkelig og fredfullt liv, men nysgjerrigheten ble så sterk at Pandora åpnet boksen. Da fløy elendighet og ulykke ut. Sykdom, smerte og fortvilelse og andre onder har siden bedrøvet menneskene. Helt til slutt kom håpet flygende ut, som en liten fugl med en beskjed om trøst for menneskeheten.

 

http://www.tu.no/nyheter/leserinnlegg/article24972.ece

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

tenkte på den jeg og, men jeg har liksom ikke fått den til å passe godt nok med LOST enda.. Det kan jo selvfølgelig ha noe med boka The Third Policeman å gjøre, ettersom den referer til en slags boks noen ganger.. veldig god bok forsåvidt!

Lenke til kommentar
Den siden ble vel bekreftet fake for en stund siden?

5208239[/snapback]

Av hvem? Med tanke på hva? Fake fordi det ikke er ABC som står bak den?

 

Nå antar jeg at medlems ID-en er siste steget i Flash-fila (plukka den fra hverandre), men om man skriver en gyldig ID, så vil PHP-fila videreføre en.

Lenke til kommentar

Jeg fikk inntrykk av at Sayid så Walt også. Så hvorfor sa han ikke noe til Michael?

 

Plagsomme Kate måtte stå stille som en tåpe igjen når noen var skadet og Jack ba henne gjøre noe. Denne gangen med Sawyer, forrige gang var det vel med Boone. Får håpe på en skikkelig chick fight mellom hun og Ana (i gjørme)hvor de ender opp med å kverke hverandre :green:

 

Så nærmt som de tilsynelatende var leiren når Shannon ble skutt så er det merkverdig at skuddene ikke ble hørt :hmm:

Lenke til kommentar

Sayid sa ingenting til Michael fordi Michael først sa til Sayid at Walt ble tatt fra flåten når de var ute på havet? Han konkluderte vel med at det ikke var Walt han hadde sett.

 

Når det gjelder hvor nærmt de var leier så er det ganske vanskelig å si. Kan ha tatt alt fra 5 minutter til en time å gå fra leiren til stedet hun ble skutt, men det var klippet slik at det er vanskelig å skaffe seg et bilde av hvor langt det var.

Lenke til kommentar
Sayid sa ingenting til Michael fordi Michael først sa til Sayid at Walt ble tatt fra flåten når de var ute på havet? Han konkluderte vel med at det ikke var Walt han hadde sett.

 

Når det gjelder hvor nærmt de var leier så er det ganske vanskelig å si. Kan ha tatt alt fra 5 minutter til en time å gå fra leiren til stedet hun ble skutt, men det var klippet slik at det er vanskelig å skaffe seg et bilde av hvor langt det var.

5208559[/snapback]

 

Vil tro de var ganske nærme.. Ta f.eks når Ana slapp løs Sayid og han stormet bort til Shannon.. Rett etter det så vi vel Jack og de legge i vei mot stedet, Sayid holdt fortsatt Shannon når Jack kom, vil ikke tro at Sayid har sitti der i flere timer å holdt Shannon..

Lenke til kommentar

 

Vil tro de var ganske nærme.. Ta f.eks når Ana slapp løs Sayid og han stormet bort til Shannon.. Rett etter det så vi vel Jack og de legge i vei mot stedet, Sayid holdt fortsatt Shannon når Jack kom, vil ikke tro at Sayid har sitti der i flere timer å holdt Shannon..

5208575[/snapback]

 

Vi vet ikke om de hendelsene skjedde i samme tid (altså om Sayid plukket om Shannon samtidig som vi så at Jack og Ecko gikk til stedet)

Lenke til kommentar

Fant ut at det har kommet en ny PodCast. Om jeg har forstått det riktig (har ikke hørt på den ennå), skal den kunne fungere som et kommentarspor til siste Lost-episode. Her.

 

Ser også ut til at det slakkes ned rundt juletider med Lost-episodene. Etter neste episode (30. november), kommer det en 14. desember, og så er de ikke tilbake før 11. januar.

 

Edit: La til link.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Sayid sa ingenting til Michael fordi Michael først sa til Sayid at Walt ble tatt fra flåten når de var ute på havet? Han konkluderte vel med at det ikke var Walt han hadde sett.

 

Når det gjelder hvor nærmt de var leier så er det ganske vanskelig å si. Kan ha tatt alt fra 5 minutter til en time å gå fra leiren til stedet hun ble skutt, men det var klippet slik at det er vanskelig å skaffe seg et bilde av hvor langt det var.

5208559[/snapback]

 

Vil tro de var ganske nærme.. Ta f.eks når Ana slapp løs Sayid og han stormet bort til Shannon.. Rett etter det så vi vel Jack og de legge i vei mot stedet, Sayid holdt fortsatt Shannon når Jack kom, vil ikke tro at Sayid har sitti der i flere timer å holdt Shannon..

5208575[/snapback]

Sayid kom bærende med Shannon, så de kan ha gått opptil flere timer.

 

SBS og Dotten: Hva betyr nærmt?

Lenke til kommentar
SBS og Dotten: Hva betyr nærmt?

5208826[/snapback]

 

Vil tro du fårstår det, ettersom du deltok i den delen av diskusjonen ;)

Nært, nærme - Her i Bergen sier vi (og skriver ofte) nærmt. Så nå er det avklart, om du var i tvil om noe. Om du er ute etter en grammatisk diskusjon, så er dette ikke stedet å ta det ;)

 

Tilbake til topic så, litt avhengig av geografiske forhold, høres et skudd på flere kilometers avstand. Men men, er egentlig en liten bagatell. Men kunne tilført enda litt mer spenning om de på stranden hadde hørt et skudd langt inne i jungelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...