Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens episode sendes ikke før om litt over 2 timer! Dette er tråden for USA sendetiden!

 

Og sesong 1 av lost kom ut på dvd for litt over en måned siden!

399,- hos div el kjeder.. Alle episodene pluss en bonus dvd med bla video fra settet osv!

5198706[/snapback]

Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe med denne pakken med sesong 1, 399 kr er absolutt verdt det!

 

Gleder meg til å bli ferdig på jobb for å dra hjem og se på Lost mens jeg spiser middag :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke dagens episode var så jævla bra jeg. Men jeg tror neste kan bli det. Var jo bra i og med at alle endelig er samlet, nå er det ikke lenger noen som er strødd rundt.

 

Eneste som mangler nå er Walt. Jeg regner med at siden de nå har et helt arsenal med våpen kommer til å gå etter the others (håper jeg).

 

Denne episoden hverken oppklarte noe eller skapte noen nye mysterier... Var jo så og si null spenning... Vi fikk vel kanskje en delvis forklaring på hvorfor Ana skjøt Shannon. Det kan jo ha vært fordi forige gang hun ventet på at noen skulle finne frem "id" så fikk hun 4 kuler i magen. Man så jo også hvor kjapp hun var med å trekke våpen mot en kar som stod med en TV i hånda lissom...

Lenke til kommentar

Synes dette var en passe bra episode.. Ikke noe sånn kjempespennende, men grei nok. Jeg håper neste episode blir skikkelig spennende.. Håper vi får høre mer fra the others også. Var det ikke neste episode at Desmond skulle dukke opp igjen også da? Var det bare jeg som synes det var rørende når Jin og de to andre kom tilbake til stranda igjen?

Lenke til kommentar

Veldig bra episode. Kom nesten en tåre der på slutten :cool:

 

Anna Lucia sin historie fikk meg egentlig ikke til å like henne noe mer. Hennes komplekser kan bli en plagsom affære hvis produsentene velger å spille mye på det fremover.Var pakket med høydepunkter som ihvertfall jeg har ventet lenge på å se.

 

 

Gruppen blir samlet igjen

Anna møter igjen Jack

Jin møter igjen Sun

De andre får vite at Walt er kidnappet

Og ikke minst så fikk Rose se mannen sin igjen

 

Nå håper jeg de kan gå tilbake til "oppskriften" med at hver episode dekker 48 timer, de siste episodene har knapt dekket 24 timer ila en episode(bortsett fra ep 7), så nå kan man skifte fokus fra å få gruppen samlet igjen til å begynne å løse øyens mysterier og forhåpentligvis sende ut et jaktlag etter Walt.

 

Sayid var forresten temmelig god til å slå fra seg, rett før Ecko ble mørbanket :green:

 

 

Edit; La handlingen i episoden i spoilertags, sikkert ikke så mange som har fått sett den enda.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Promo for neste episode!

 

http://rapidshare.de/files/8073554/WhatKat..._Promo.mpg.html

Den er sendt i Canada, finnes en for USA også, men jeg får ikke linken til å virke på denne siden:

http://www.lostlinks.net/

 

Det som ihvertfall skjer i neste episode:

 

 

Heftig kyssing mellom Jack og Kate. Ser ut til at de ikke rekker å trykke inn tallene før den når 0, eller de rekker det akkurat til 0. Ser ut til at Michael finner ut at hulen kan ha hatt flassdører for å tåle eksplosjon fra taket, eller noe i den dur

 

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Bra episode egentlig... selvom jeg hadde forventet meg litt mere sayid action.. Skjønner jo at det var gjort for Anasitt beste at hun "overga" seg til Sayid, men hadde liksom håpet på at han skulle befri segselv og kicke henne litt ass og SÅ spare henne eller noe.. Vet ikke om jeg hadde likt ana noe mindre av den grunn, tror kanskje jeg selv hadde likt episoden bedre slik... Menmen.. alt i alt en fin episode med mange fine øyeblikk =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...