Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Kommer det enda en sesong ? :wallbash:

5193464[/snapback]

 

Kommer sikkert både 4 og 5 sesonger skal du se...

 

Bryr meg egentlig ikke så veldig mye så lenge det ikke blir alt for kjedelig, men blir det helt "The Bold and The Beatiful" lengde på dette så blir nok de fleste lei.

 

Dype bakgrunnshistorier og mange detaljer hører hjemme i bøker og ikke på tv etter min mening (spesielt ikke når det sendes så sjeldent som lost gjør).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir det nå slik at folk dabber av etter 2.episode av sesong 3, så fyrer de vel av med at en eller annen dude våkner i senga si, og finner ut at det hele var en drøm.

5193517[/snapback]

Det våger de ikke, for da skal vår kjære Lindelof (elns) få et besøk av meg - et han vil huske. :)

 

Er Lindelof (heter han/skrives det slik?) ... Øh, er det han som sier sånn "you know"?

Lenke til kommentar

Jeg håper de heller kunne gjort det slik at de f.eks sa at sesong 3 er slutt. Så vente et år kanskje. Så plutsleig "Do you think you know what happened at the Island? Do you think you know the truth? This autumn... bla bla bla... the real truth bla bla bla..." :D ser det for meg...

Lenke til kommentar

Spoilere/spekulasjon:

 

 

Mr Eko's upcoming flashback episode, titled "The 23rd Psalm", will shed more light on why the character took a 40-day vow of silence on the island. And producers promise more info on that stick. "It has it's own flashback," Lindelof quips.......

D.L. said in an interview in TV guide a month or so ago that the film had been spliced together by Desmond after it kept breaking from him watching it too much......

Carlton: And you should pay attention to Mr. Eko's stick.

Seriously?

Carlton: Yeah.

Damon: Keep your eyes on Mr. Eko's stick.

Carlton: That stick is an important ongoing clue.

Remember how in Sayid's last flashback he was helping the FBI bust a potential terrorist? I was looking through the promo pictures on lost-media.com for Episode 9 entitled "What Kate Did", and found a familiar image of Sayid being taken in by the authorities.

littlelucey asks: So...you said there's this big kiss coming up for Kate on Lost...any chance it's *not* going to be a flashback?

Kristin_Veitch replies: It is NOT a flashback

I am watching E News weekend, and they just had a story on lost....they asked Damon Lindeloff a few questions, including -

 

Does it mean anything that Locke and Hurley have the same boss?

 

He said, OH YES...whole story behind that

 

and, that Locke will be in a wheelchair again, real soon....

 

 

Ellers virker det som nøklene er blitt helt glemt i serien. Tatt fra den opprinnelige Danielle sendelsen som gikk i flere år:

 

"It/he is outside, it/he is outside and Brendon took the keys. Come help us. They have died, they have all died. Help us they have died."

Lenke til kommentar
DevN hva er podcast?

5193770[/snapback]

"Podcasting is a blanket term used to describe a collection of technologies for automatically distributing audio and video programs over the internet via a publish and subscribe model. Podcasting enables independent producers to create self-published, syndicated "radio shows," and gives broadcast radio or television programs a new distribution method. Podcasting's essence is about creating content (audio or video) for an audiance that wants to listen when they want, where they want, and how they want."

- Wikipedia.org

 

LOST sin PodCast kommer en gang i uka. Er noen folk som diskuterer LOST (blant annet Lindelof og Carlton, elns.), og til tider gir oss litt hint og slikt. Er mp3-format som kan lastes ned fra sidene deres.

 

Hmmm, hadde ikke noen fornuftige innspill å komme med angående LOST nå, men, men ... 24 timer igjen så har jeg øynene åpne og ser etter siste episode. :)

Lenke til kommentar
Enig der, denne serien KAN bare ikke være på mer enn 2 sesonger!

5195961[/snapback]

Joda, mulig de prøver å nå igjen The Simpsons. :mrgreen:

 

Tror som sagt de kan klare ca 5 sesonger. Men de må i hvertfall avsløre en del ting og tang, og ikke dra alt sammen ut. Serien kan jo bli kansellert før vi får svar på noe som helst. ;)

Lenke til kommentar
Tror dette kan holde på en stund uten at så mange faller av heller... det er egentlig overraskende for meg hvor mange jeg møter som IKKE ser på lost... så de har på en måte potensialet der, men mange de ikke har nådd ut til...

5196020[/snapback]

Riktig det der. Jeg har snakka med mange som ikke har sett første sesong, men som godt kunne tenke seg å se på det. De får jo dog ikke gjort det fordi de ikke får sett sesong èn. Kanskje en idè å gi ut sesong èn på dvd rimelig raskt? (Vet ikke noe om planer for slikt, så det kan hende de skal det.)

Lenke til kommentar
Tror dette kan holde på en stund uten at så mange faller av heller... det er egentlig overraskende for meg hvor mange jeg møter som IKKE ser på lost... så de har på en måte potensialet der, men mange de ikke har nådd ut til...

5196020[/snapback]

Riktig det der. Jeg har snakka med mange som ikke har sett første sesong, men som godt kunne tenke seg å se på det. De får jo dog ikke gjort det fordi de ikke får sett sesong èn. Kanskje en idè å gi ut sesong èn på dvd rimelig raskt? (Vet ikke noe om planer for slikt, så det kan hende de skal det.)

5197442[/snapback]

 

 

Ehm.. Sesong èn er jo ute på dvd da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...