Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Charlie og Claire er noen uspiselige folk. Ekkel, sutrete heroinmisbruker og sutrete drittkjerring med ufattelig kvalm australia-aksent. Hvorfor kunne ikke Charlie Heroinslave bli kvalt ihjel den gangen han ble hengt av Ethan? Og hvorfor skjærte ikke De Andre ut babyen av magan hennes så hu kunne få lov til å lide en grusom og smertefull død?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som kan dø uten at jeg bryr meg:

- Mr. Druggo

- Ms. Whiner aka Ms. Superior

- Ms. Jailbird

- Mr. Im-the-boss-of-the-island aka Mr. Lock-does-what-I-tell-him-cos-Im-his-babysitter

 

Gjett hvem jeg mener :D

Resten er sikkert greie...Først skulle jeg ønske Ana døde og, men ombestemte meg etter at jeg så hva hun hadde vært igjennom...

Lenke til kommentar

Litt spoiler. Omhandler møtet mellom Walt og Shannon den første gangen hun så ham.

 

Lindelof confirms that Walt said, "Push the button. Don't push the button. Bad." Cuse admitted that Shannon's jungle encounter with Walt was a dream.

 

 

 

 

Dette avviser vel endel teorier.

 

__________________________

 

 

 

Hvem er Marvin Candle? Skulle være noe muffins med hans hånd.

 

 

 

____________________________

 

Sharp-eyed viewers may have noticed something about the people on the boat, but if not, [Josh] Holloway says, "There were twins, which I don't know if you could tell. They were identical twins, which was really spooky. There again, that wasn't emphasized."

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...