Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Interresant teori. I korte trekk gikk det ut på at jordas magnetfelt endrer seg og kommer til å snu. Rundt jorda har vi et magnetfelt som vi kaller magnetosfære og som strekker seg langt utenfor atmosfæren. Denne beskytter oss mot farlig stråling fra sola. Tanken er at i perioden der magnetfletet snur så vil vi være ubeskyttet og i følge teorien vil menneskeheten gå under. For å unngå det trenger vi et slags moderne "noas ark" som lar oss overleve. Øya er denne "arken". Øya er beskyttet av sitt eget magnetfelt som styres fra bunkeren.

 

Det var noe greier med "kollektiv bevissthet" og at dette styrte folk på øya. Men den delen skummet jeg bare gjennom fordi det hørtes for rart ut. Den kollektive bevisstheten har iscenesatt hele flykræsjen for de som har blitt fraktet til øya. Egentlig har de blitt plassert der på en annen måte men de "våkner opp" til scenen om flykræsjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det blir mer fokus på Sayid nå, er en av favorittene mine. Syntes hele affæren med han og Shannon var feil vei å gå, merkelig hvordan fyren går fra å lete overalt og gjøre det meste for å finne Nadia (eller hva hun nå het), for så å falle pladask for en bortskjemt jente som gjorde fint lite annet enn å sutre. Ja, hun så flott ut i bikin :whistle: i, men det må litt mer til for å uttale "I love you" og "I will always be there for you". Ble litt for mye klisje. Håper vi får se litt mer av Sayid som han var i begynnelse av serien.

 

Og så enda mer fokus på Locke og Sawyer. Mr. Ecko var et fint supplement til serien, dog kommer det litt i skyggen av den plagsomme karaktern til Anna Lucia. Amerikanerene har en uvane med å portrettere kvinner på en måte som gjør meg litt frustrert, lost er intet unntak. Fint å bli kvitt Shannon og flott at Kate er kommet litt mer i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Enig med deg Dotten, mer Sayid, Lock og Sawyer!!

5187306[/snapback]

Bare jeg som ikke liker Sawyer noe særlig?

 

Av og til lurer jeg på om det er noe galt med meg, siden jeg alltid liker det fåtallet liker. :hm:

5187798[/snapback]

 

Ikke noe galt med deg!

 

Han er ikke akkurat min favoritt heller. :innocent:

 

Edit:

Ops trodde det var snakk om Sayid.

 

Sawyer er fet han :thumbup:

Endret av barvini
Lenke til kommentar
Enig med deg Dotten, mer Sayid, Lock og Sawyer!!

5187306[/snapback]

Bare jeg som ikke liker Sawyer noe særlig?

 

Av og til lurer jeg på om det er noe galt med meg, siden jeg alltid liker det fåtallet liker. :hm:

5187798[/snapback]

 

Ikke noe galt med deg!

 

Han er ikke akkurat min favoritt heller. :innocent:

5187892[/snapback]

 

Samme her, aldri likt " does goddamn rednecks!" :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...