Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det var flere over-teite innlegg her. Hva **** er feil med å spekulere i ting? Akkurat DET som er morsomt jo! Det å kanskje gjøre tv til noe mer en ren passiv titting!

Jeg må heller si at jeg synes det er teit av dere å IKKE lage dere teorier! Og slutt å rakk ned på folk som stiller spørsmål ved ting, det er nettopp SLIK vi blir klokere!

Dere sier at det var opplagt at ana skjøt shannon, vel NEI ikke etter episode 6. Ok at med liten fantasi og lite kritisk tenkning så er det opplagt. Men vi som tenker litt mer over det legger merke til følgende :

 

- Dårlig sminkejobb (sinnsykt overdreven)

- Dårlig regi :

- vinklingen blir _helt_ feil. Hvis dere ser litt på hvordan shannon snur seg, og i hvilken retning sayid titter osv. Men dere gidder vel ikke titte.

- Ana senker hendene, neste bilde har hun dem rett ned, tredje bildet senker hun dem igjen, logisk? NEPPE

 

Vær heller med på å diskutere teorier, gjerne si at en teori er overdreven med grunnlag i ting. Men ikke få de som diskuterer til å virke teite på noen måte... blir bare ... teit :)

 

Edit : Camron, det er vel ikke helt sikkert at det var barna... da har de kjapt lært seg å gå veldig stille, også hadde ikke gutten(med bjørnen), om det var samme gutten, samme bukse på seg. (Tror jeg)

 

Folkens : Hvordan tror dere man finner detaljer som merke på haier, tallene blir tilsammen 108, fotball-laget hurley støtte på i siste episode i sesong 1 osv om man ikke snakker om det, og titter om igjen på episoder?

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Camron, det er vel ikke helt sikkert at det var barna... da har de kjapt lært seg å gå veldig stille, også hadde ikke gutten(med bjørnen), om det var samme gutten, samme bukse på seg. (Tror jeg)

Fullt mulig! Jeg har ikke eldre episoder enn nr. 6 lengre pga ormatering, men du må gjerne sjekke og fortelle hva du kom frem til!

Lenke til kommentar
Camron, det er vel ikke helt sikkert at det var barna... da har de kjapt lært seg å gå veldig stille, også hadde ikke gutten(med bjørnen), om det var samme gutten, samme bukse på seg. (Tror jeg)

Fullt mulig! Jeg har ikke eldre episoder enn nr. 6 lengre pga ormatering, men du må gjerne sjekke og fortelle hva du kom frem til!

5173959[/snapback]

Det er ikkje så lett å sjå om det er den same buksa. Eg prøvde å ta nokre bilete for å samanlikne, men dei vart ikkje spesielt bra.

 

post-18795-1132348991_thumb.jpg

 

post-18795-1132349028_thumb.jpg

 

post-18795-1132349047_thumb.jpg

 

 

Las også følgande angåande radiosamtalen i den nyaste episoda:

On Day 41, they tailies receive Boone's transmition and reply. However, at this time, Boone was already dead.

http://www.tv.com/lost/the-other-48-days/e...49/summary.html

Lenke til kommentar

Vel, da walt i var i teltet med shannon, og sa " de kommer, og de er nære"

Jeg tror heller at han skulle advare shannon om at de andre(ana & co) var på vei. Walt var i stand til å se hva som kunne skje i fremtiden. Så dette bør jo være en årsak til at han våker slik over shannon. For å unngå dette mordet som forekommer!

 

Fin teori jeg har laget=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Lag en teori over hvorfor han er våt hele tiden, da. Og hva han "er"? Hvorfor stikker han av fra Shannon? Hvis han ville advare henne, bør han jo ha løpt en annen vei for å ikke dra Shannon rett fram til Ana.

5174681[/snapback]

 

Han ligger i en tankfylt med væske i et eller annet laboratorium, mens han sender telepatiske beskjeder til folk (baklengs fordi det skal være litt gøy)!

 

:tease:

Lenke til kommentar

Tror nok ikke han ville ha køddet om at han så han i det øyeblikket. Hele stunden virker jo jævlig alvorlig, og jeg får inntrykk utifra sayids reaksjon at han ser walt!

 

Hvorfor han er våt? Vel, han ble tatt på sjøen. Skulle vel være godt gort om han ksulle ha klart å havne ute i vannet i hendene på disse folka. Neij, har ikke noe konkret å komme med når det gjelder han våte gutten.

Lenke til kommentar

Jeg så litt på de bildene til ttt. Er det egentlig samme bamse? Det ser ut som fargene ikke stemmer helt over ens, at tykkelsen på armene ikke stemmer helt, og at lengden på det myke stoffet er forskjellig.

 

I instruksjonevideoen til Dharma initiative er det en som ser japansk ut som instruerer. Kniven som Ana Lucia finner på the others sier hun har et minst 20 år gammelt merke for US Army. På den tiden ("Den kalde krigen") var jo ikke akkurat amerikanerene og Japanerene veldig venner og jeg ser ikke for meg at de kunne ha et samarbeid om parapsykologi, og andre sære forskningsområder. Både amerikanere og Japanere var på den tiden veldig hemmelighetsfulle om forskning.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg så litt på de bildene til ttt. Er det egentlig samme bamse? Det ser ut som fargene ikke stemmer helt over ens, at tykkelsen på armene ikke stemmer helt, og at lengden på det myke stoffet er forskjellig.

 

5176704[/snapback]

 

Synes det ser ut som samme bamse og har to teorier på hvorfor den ser forskjellig ut:

 

1. De ga den vekk til en av ungene til noen i crewet og måtte finne en ny

 

2. Den er full av sand og er klissvåt og ser derfor ganske forskjellig ut fra når den er tørr osv(mest sannsynlig etter min mening)

Lenke til kommentar

Ble utrolig skuffet når jeg hørte at tallene enda ikke har noen "mening"... Helt idiotisk og bygge opp en slik kompleks serie uten å ha noe av hoved innholdet klart for seg!

Er det bare meg eller har lost blitt dårligere med tanke på at det faktisk er null vits å tenke ut mulige teorier eller å ha "attention to detail" ettersom faktisk regissørene sa at det ikke var meningen at folk skulle studere serien?

Lenke til kommentar
Ble utrolig skuffet når jeg hørte at tallene enda ikke har noen "mening"... Helt idiotisk og bygge opp en slik kompleks serie uten å ha noe av hoved innholdet klart for seg!

Er det bare meg eller har lost blitt dårligere med tanke på at det faktisk er null vits å tenke ut mulige teorier eller å ha "attention to detail" ettersom faktisk regissørene sa at det ikke var meningen at folk skulle studere serien?

5177999[/snapback]

Det er jo litt skuffende om det ikke er en mystisk og detaljert serie - liksom at man kan finne viktige detaljer ved å følge ekstra godt med.

 

Men uansett synes jeg det er grei underholdning og en av de beste seriene på TV for tiden. Så vil ikke akkurat si at det blir dårlig, men heller litt skuffende.

Lenke til kommentar
Ble utrolig skuffet når jeg hørte at tallene enda ikke har noen "mening"... Helt idiotisk og bygge opp en slik kompleks serie uten å ha noe av hoved innholdet klart for seg!

Er det bare meg eller har lost blitt dårligere med tanke på at det faktisk er null vits å tenke ut mulige teorier eller å ha "attention to detail" ettersom faktisk regissørene sa at det ikke var meningen at folk skulle studere serien?

5177999[/snapback]

Jeg er hundre prosent enig med deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...