Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sto det ikke noe om det der i den artikkelen PT henviste til? I så fall:

Det ser ikke ut til at de kommer til å forklare tallene. Tror de sa at de ikke visste hvordan de skulle forklare det, e.l.

5168972[/snapback]

whaaaat?! det blir jo altfor teit..

5169974[/snapback]

Produsentene har vel så vidt jeg vet sagt at de ikke liker når de får spørsmål om hva tallene betyr o.l. fordi ikke vet det selv, og sannsynligvis heller aldri vil ha noen forklaring på det.

Angående at Mr.Echo var fra flyet, så var det ikke overraskende. Les hva jeg skrev noen sider tilbake. ;) Hehe. :cool:

Synes episode 7 var helt råbra. En av de aller beste episodene denne sesongen. Litt småskuffa over at det ikke er noen twist i Ana - Shannon - situasjonen, menmen. Nå har vi det hvertfall bekreftet.

Lenke til kommentar
Hvordan havna den kassa i bunkeren? Var det The Others som bar den dit, tro?

5169474[/snapback]

Hm lurer akkurat på det samme, altså "The Others" ganske lamt hvis du spør meg er jo helt vanlige mennesker som snakker engelsk og greier, så de må jo være siviliserte men meget forstyrende folk. Han som (husker ikke navnet) skulle kvitte seg med den radioen som de fra halepartiet fant i bunkeren var selv overrasket over at den lå der, så ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Angående skytingen så er den litt merkverdig om man vet om spoilere for Anna:

hun er tidligere politi. Er det en ting politi i USA blir trent opp til så er det å ikke skyte mennesker som er ubevepnet og kunne kontrollere seg i stressede situasjoner. Spesielt når en blond ubevæpnet jente kommer løpendes alene... Ikke særlig profesjonelt. Men så påpekes det at hun er tidligere politi, kanskje det er grunnen :whistle:

Lenke til kommentar

Dotten:

Tror akkurat det har blitt tatt opp før

Hun trodde det var en av The Others pga av at en var vekke og all hviskingen de hørte. Så det var nok ikke en "vanlig" situasjon

Uansett til dere som sier LOST er en komplisert serie, den er jo strengt tatt ikke det. De fleste "spor" folk finner i serien betyr sikkert ingenting og er bare en del av bakgrunnen. Det er en vanlig såpe/spennings-serie og da kan man ikke forvente all verden.

Lenke til kommentar
ser de noen barn?

"Children are ok."

Men vi fikk ikke se at ana skøt shannon vel?

5168388[/snapback]

Joda, vi ser barn, jmfr: teddybjørn.

Joda, vi ser at hun skyter Shannon. :thumbup:

5168406[/snapback]

Det er like vanskelig å se om det er Ana som skyter i denne episoden. Det er tydelig klipt sammen slik at det skal se slik ut, men slik var det i ep06 også. En skikkelse står fremfor Sayid som holder shannon, men det er ikke greit å se hvem det er.

Lenke til kommentar

Ærligt talt om folk på dette forumet begynner å tvile om det var Ana som skjøt Shannon? Vet det er Lost og at det finnes untak men gidd å lag flere sider med poster der det hel dreier seg om skjøt Ana Shanon eller var det noen andre. Dette kan man tydelig se i episode 6-7 at det var Ana som skjøt.

Lenke til kommentar
Ærligt talt om folk på dette forumet begynner å tvile om det var Ana som skjøt Shannon? Vet det er Lost og at det finnes untak men gidd å lag flere sider med poster der det hel dreier seg om skjøt Ana Shanon eller var det noen andre. Dette kan man tydelig se i episode 6-7 at det var Ana som skjøt.

5173033[/snapback]

Helt enig!

Så at noen tvilte lengre opp på siden, tenkte bare jeg skulle poste bildene for å få slutt på diskusjonen :)

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si meg enig i at det var klart hvem som drepte Shannon i episode 6. Scenen var klippet på en mistenkelig måte, såret virket litt overdrevet, osv. Synes folk har god grunn til å være mistenkelig. Mitt syn på saken, er at de enten ville ha folk til å faktisk mistenke andre muligheter der, eller så var det dårlig make-up og klipping på det punktet.

I episode 7 derimot, må jeg nok bare være enig. Der fikk man faktisk se scenen hvor Shannon ble skutt.

Teorier er dessuten underholdende, hadde ikke giddet å se Lost om ingen kom med teorier om andre muligheter enn det tilsynelatende.

Lenke til kommentar

Her er en ting som jeg synes er rart Legger det som spoiler, selv om dette egentlig etter min mening ikke er en spoiler.

Men det som å er det spesielle er at hun som skjøt shannon skulle vise seg å være et monster. Det er dette som får meg til å stille et spørsmålstegn ved at det var Ana som skjøt Shannon. For etter min mening virker ikke hun som person med "monster" personlighet. Men har definitivt "the attitude" :D

Men siden Bilde nr.2 viser tydlig "stokken" som Ana går med til vanlig er jeg vel bare nødt til å bøye meg etter logikken :hmm:

EDIT: Måtte legge til litt mer.

Endret av The_Viper
Lenke til kommentar

Sett slutten om igjen og om igjen nå, en ting jeg lurer på. Michael roper "what was that!?" , men for meg virker det ikke som han står slik til at han ikke kan se Shannon.. Og rett etter at han har sagt det så ser vi et klipp med bare grønn skog. Virker nesten for meg som om det var noe der, som er forsvunnet igjen. Enten så er dette veldig dårlig klipping, ellers så, ja.. :) Jeg holder meg nå til det at Ana skjøt Shannon, men synes i så fall det er veldig dårlig laget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...