Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Hmm. Du sier noe der ja. Kunne jo like greit vært Walt. Men, om Walt lever ? Har vi fått noe ordentlig svar om Walt virkelig lever ?

 

Det med at Mr. Ecko dro opp faren til Jack tviler jeg litt på. Hvorfor skulle faren til Jack være med på flyet ? Og han ligner vel ikke såå mye ? Eller ? Det er noen likhetstrekk.

 

Så rimelig frossen ut han BTW. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte det kunne være til interesse:

Når Shannon ser Walt første gangen etter at "the others" bortførte han, sier han noen utydelige ord: dab era snottub eht, sonttub eht hsup tnod

les det baklengs så forstår du;) Fant det ut ved å spille inn gjennom mikrofon og spille det baklengs, du hører det høyt og tydelig...

Andre gangen sider han noe "............... close" (vanskelig å høre pga shannons skriking)

5168718[/snapback]

Dette har blitt diskutert en del før.

Det siste han sa var noe ala "They're coming and they're close". Eventuelt "They're coming in their clothes". :p

 

Skuffet over at antal dager echo ikke snakket ikke kunne kobles mot tallene. Men tror det er noe religiøst der.

5168916[/snapback]

Sto det ikke noe om det der i den artikkelen PT henviste til? I så fall:

 

Det ser ikke ut til at de kommer til å forklare tallene. Tror de sa at de ikke visste hvordan de skulle forklare det, e.l.

 

Lenke til kommentar
Uææ! Spoler meg! Er ikke hjemme og kan ikke laste ned episoden før til helgen, vær snill å forklar hva som skjedde i korte  trekk! Takk for svar :thumbup:

5168150[/snapback]

 

Denne episoden var bare om hva som skjedde med Ana Lucia og bakdelen av flyet. Vi får se alt som skjedde når The Others kommer og tar alle sammen, og at det også her (samme som Ethan) er en av The Others infiltrert i gruppen. Episoden hopper gjennom alle dagene. Til slutt får vi se at det faktisk var Ana Lucia som skjøt Shannon, av ren refleks. :)

5168227[/snapback]

 

Mener han het Nethan

Lenke til kommentar

Kongebra episode ;) men sluttet for tidlig ;)

 

Morsom greie å høre boone snakke, og bernard sa akkurat det, det hørtes ut som om han sa i sesong 1 :D

 

Jeg tror walt er død ELLER zombie :)

 

Kanskje ungene har blitt zombier (dvs the others) også :p

 

Artig dette med olja simen1, jeg synes det ser ut som leire, og kan også ganske tydelig se fingermerker ... ser nesten ut som om de har smurt på dette selv ELLER at noen har prøvd å dra dem i beina =) merkelig....

 

http://www.oceanicflight815.com/ - trykk på strek-kode : skriv : theislandiswaiting ... artig greie :p

 

http://www.oceanic-airlines.com/ - trykk find - og så trykk på alle tallene i riktig rekkefølge ... kommer noe morsomt ;) og ikke det samme som kom i starten av sesong 1 ... den har blitt byttet ut...

 

Uansett ... skjønte ikke "They are not the survivors they thought they were" - passer det med teorien om at de blir forsket på? =) (Passer det med den ville teorien om at de gjør bot for sine synder eller liknende på øya, eller kanskje modnes der før de .. slippes til himmelen eller tilbake til livet igjen ved at de dør fra øya? - artig det han goodwin sa : "They were taken because they werent bad" - eller noe i den dur ... merkelig merkelig...

 

Edit : Jeg er flink med smilyer :p

 

Edit 2 : Når det gjelder gutten så tror jeg ikke han har på seg samme bukse, slik at det er nok ikke han som går forbi michael og ecko

 

Edit 3 : Må legge til at jeg blei litt skuffa over regien nå .. dårlig med vinkler med tanke på shannon, og synes selv det var overdreven sminkør jobb på shannon i forrige episode... Ellers er jeg fornøyd =)

 

Teori om Walt syning til shannon, det er faktisk ikke sikkert at sayid SÅ walt, det kan hende han bare sa det fordi han skulle _tro_ på shannon. Så det at ana og gjengen ikke så walt behøver ikke å være så merkelig =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Btw. sånn foreløbig 40 dagers ting... quotet fra :

 

http://www.christianitytoday.com/cl/2004/003/17.32.html

 

"The Bible repeatedly shows the importance of 40 days: Noah saw 40 days of rain, Jesus had 40 days in the wilderness and Moses was on Mt. Sinai for 40 days."

 

Tror nok også at Ecko er relativt kristen, han står og titter på en bibel inne i grotta... =)

 

Even though : "In Afghanistan women who are in mourning wear black and keep their heads covered

for at least 40 days." - http://www.hospicefoundation.org/hfaPublic...wg1998/raad.pdf

 

Edit 1 : Kanskje han er multikulturell, kanskje han har mixet litt religioner og slikt ... kanskje han ut av dette har fikset seg en egen religion, han sier tidligere i episoden at han skal be for folk også .. så .. religiøs er han ihvertfall =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Teori om Walt syning til shannon, det er faktisk ikke sikkert at sayid SÅ walt, det kan hende han bare sa det fordi han skulle _tro_ på shannon. Så det at ana og gjengen ikke så walt behøver ikke å være så merkelig =)

5169169[/snapback]

Hvem så Sayid på da? Han så over skuldra til Shannon (før hun så Walt), og ble visst litt overrasket, så han var sen med å reagere da Shannon løp etter Walt.

Lenke til kommentar

Sinnsykt spennende episode.. forstod en del mere nå..

 

vurderer å se den en gang til for å prøve å forstå ting bedre.

 

men hunn ana lucia er ikke dum, siden hun fant ut om han fyren, og han hun først hadde i den gropen.. han var ikke the others da eller?

 

lurer på hva som skjer i neste episode da.. lurer på om alle går sammen og bor lamme midtdelenavflyet-overlevede i The Swan hulen...

Lenke til kommentar

Hah, håper virkelig ikke at de hopper over scenen etter Ana drepte Shannon. Slike ting irriterer meg, de hopper liksom bare over til en scene hvor de er alle venner og hopper rundt mens de holder hverandre i hendene. Vil se fra akkurat der hvor scenen sluttet - kanskje litt slåssing mellom Eko og Sayid. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...