Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Angående PT's siteringer:

 

Ok, fint med litt oppklaring, selv om jeg synes det var litt skuffende at det var det åpenbare.  :(

 

Forventer kanskje litt for mye av serien, med tanke på Hurleys tallrekke.

 

 

Edit: Beklager om noen tok posten min som spoiler, la det inn i en spoiler for sikkerhetsskyld.

 

Edit2: Ikke QUOTE, SPOILER!

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare beklager dette, men tenkte desverre ikke så mye på dette siden dette er vel en del uklart siden produsentene ikke vil røpe for mye. Men dette kom da vel fram på PT's post. Men beklager og legger på en spoiler tag :blush:

 

 

How will Ana-Lucia figure into it?

 

Damon: As the respective leaders of their respective units, Ana-Lucia and Jack have a great deal in common with each other, and that's definitely something we're going to be exploring. But [the fact that] Ana-Lucia inadvertently murdered one of the members of the tribe doesn't exactly [lend itself] to candlelight dinners and walks on the beach. She is a woman; she will have romantic entanglements. But I think the one that will begin to emerge over the season will be the one that you least expect.

 

http://www.lost-media.com/modules.php?name...rticle&sid=1385

 

 

Endret av The_Viper
Lenke til kommentar
Edit2: Ikke QUOTE, SPOILER!

5164794[/snapback]

Hvis du referer til meg, er ikke dette tilfellet. Siden dette ikke er med i PT's post. Men hvis du tenkte på linken, og alt innholdet derifra sletter jeg posten min :thumbup:

5165107[/snapback]

Nei, nei, nei ... :p

Jeg satte innlegget mitt i mellom noen quote-tagger i stedet for spoiler - altså jeg skrev feil. Så rettet det på andre redigering.

Lenke til kommentar

TV-norgetråden var ganske slapp så jeg prøver her:

Er det flere enn meg som la merke til i [ons-]dagens episode [på TV-Norge] at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk.

Det er sikkert en bommert fra de som klipper, men jeg tenkte jeg kunne lufte det her så har dere kanskje noen andre teorier? :)

Lenke til kommentar

Jaja... Dette var en spennede episode, åpner for mange nye plots:)!

 

 

 

Hvem er stemmen på radion? Kjenner den ikke igjen.....

Interessant at Goodwin kan fortelle at bare de "gode" eller de som er "pure hearted" blir tatt. Kan tenkes at Locke har rett, at de er der av en grunn, og at de alle har en eller annen bakgrunn som gjør at de fortjener å være der.... De blir straffet av øya kanskje?

 

 

 

EE

Endret av EagleEye123
Lenke til kommentar
Stemmen på radioen er Boone hvis jeg ikke husker helt feil. Dagens episode var en ut av bedre så langt denne sesongen.

5166645[/snapback]

Denne støtter jeg, stemmen fra Boone oppe i flyet, like før det faller ned.

5167370[/snapback]

 

Om dere hører skikkelig godt etter i den episoden i første sesong så klarer dere faktisk å høre at det er Bernard på den andre siden. :)

 

Helt grei episode. Sesong 2 fortsetter med å være heller middelmådig.

Lenke til kommentar

Synes ikke selve episoden var så bra, men det var en naturlig måte å gjøre det på. Nå er liksom begge delene av flyet i samme tid... på en måte

 

Jeg tror fortsatt ikke "the others" inni skogen der har walt. Noen som la merke til på starten av episoden? Han lille ungen som hadde en søster som holdt på å drukne, han hadde en bamse maken til den som han lille gutten michael og Jin ser. Som går sammen med the others inni jungelen.

 

Tydelig at Ethan hadde samme funksjon som Nathan. Infiltrere de styrtede og finne ut hvem the others skulle ta. Men så døde jo Ethan og da sluttet det å spøke for jack og gjengen, og nå Nathan. Hvor det ble av hun australer dama som var sammen med Ana og echo har jeg egentlig ingen teori om... Sikkert the others.

 

Noe sier meg at Walt er død. Da jack "hallisunerte" så han sin avdøde far, og Locke så moren sin (var/er hun død?). De menneskene som folk har sett "i svime" har vært døde alle sammen. Hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...