Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Så siste episoden kun en gang, og vurderte ikke en annen mulighet enn at Ana skøyt Shannon... Så tar jeg meg en tur hit, og blir helt forvirra! :p Så da måtte jeg jo fyre opp episoden en gang til, og må innrømme at det hele med personen med pistol i venstre hånd virker veldig merkelig!

 

For først får vi se Ana med pistolen tom for skudd, holdt med begge hender og høyre hånd innerst. Så personen med pistolen i venstre hånd (41.30), og deretter, 9 sekunder sener, Ana igjen, og nå senker hun skuldrene sakte nedover(bare se selv, fra 41.39 og noen sek fremover..), som vil si at hun mest sansynlig fortsatt holder pistolen og senker den.... Så må innrømme jeg er litt spent nå ja! =)

 

Edit: Tok med det første bildet av Ana også... For ordens skyld ;)

post-70600-1132004733_thumb.jpg

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken hånd synes jeg ikke betyr så mye.

Hun kan ha tatt den ned i venstre hånd, og det gir ekstra effekt når du ser said og hånden med pilstolen.

5155556[/snapback]

 

Jo'a, det jeg tenkte jeg og... Men i venstre-hånd-bildet skulle man jo tro at skuldrende er senket, siden hendene/hånden bare henger ned langs siden... Og 9 sek. senere som sagt, senker hun begge skuldrende rolig, som i en senke-pistolen-sakte-hva-har-jeg-gjort-bevegelse! :p:D Men, men... Er vel bare å vente og se...

Lenke til kommentar
Hvilken hånd synes jeg ikke betyr så mye.

Hun kan ha tatt den ned i venstre hånd, og det gir ekstra effekt når du ser said og hånden med pilstolen.

5155556[/snapback]

Synes det er litt ulogisk at hun bytter hånd når hun er høyrehendt. I tillegg er hun tydeligvis i litt sjokk, og da tenker man vel ikke slik; "magasinet er tomt, nå kan jeg holde pistolen i venstre hånd". Jeg vil tro at man bare senker hendene rett ned til sin naturlige posisjon, uten å ta nye grep og slikt.

 

Jeg vet ikke om jeg nevnte dette før, men jeg har ikke lagt merke til at Sayid så i flere retninger, virket som han hadde et fast blikk på en bestemt person. Kanskje han ikke så de andre om det var de som var på stedet.

 

Nå er jeg ikke på utkikk etter detaljer som går direkte i mot det som tilsynelatende har skjedd - jeg kverulerer litt med meg selv også. Så kan jo faktisk være Ana som står der, men i stedet for å tenke seg at det er pistolen hun har i venstre hånd, kan man heller finne ut om det kan være noe annet hun har der.

 

Ok, nå som det er sagt, har jeg egentlig ikke brydd meg så mye om det i dag, tror ikke vi kan finne noen flere detaljer som kan være avgjørende, før episode 8.

 

Så vil jeg påpeke en annen detalj som noen på IMDb.com påpekte, der Sayid snublet, kan man legge merke til noe håndtak elns - en annen hatch?

Endret av DevN
Lenke til kommentar

GEnialt dette med senkningen av skuldrene, hadde jeg ikke tenkt på selv faktisk! ;)

 

Det avkrefter på en måte at det kan være noe annet hun har i venstre hånden også siden hun uansett ikke har senket hendene enda! Dessuten hadde hun ikke noe annet i hånda for 8 sek siden ;)

 

Men dette med hva Sayid snublet i skal sjekkes opp asap ;) *synes selv det var noe merkelig der, da han snublet, uten at det bør bety noe*

 

EDIT : Men du har en bra tankegang DevN, hvis man prøver FOR hardt å finne det man vil, så vil man finne det. Beste måte å forsterke en teori på er å prøve å vise at den er feil, for så å mislykkes ;)

 

EDIT 2 : Ser merkelig ut det han snubler i, om det ikke er en annen hatch så er det ihvertfall ... et rør?

post-58908-1132040655_thumb.jpg

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Noen skal ha det til at det er Ethan, siden han er typen til å gå i blå regnfrakk.

5149255[/snapback]

Ethan ble jo skutt.

5154363[/snapback]

og faren til jack er død, vi så han for det....

5154414[/snapback]

Nei, Jack trodde at han sa han. Å være på en øde øy gjør noe med folk. ;)

Lenke til kommentar

Dette med pistolscenen kan i mine øyne skyldes to ting:

 

1. En dårlig dag for scripteren som skulle følge med

 

eller

 

2. Fortellerteknisk sett så "må" pistolen være i venstre hånd for at man skal kunne være på riktig side av aksen samtidig som man ser noen som holder en pistol. Det kunne vært løst med at karakteren var venstrehendt, men det ville til syvende og sist vært mer detaljer å følge med på og det er de nok ikke interessert i.

 

Det var dagens bibbelball-trubadursnakk

Lenke til kommentar

Det snoemann og smallville prater om her, er vel det som støtter aller best opp om teorien om at det er en annen morder enn Ana Lucia her.

Har selv argumentert med meg selv, for og imot, og vurdert flere løsninger, men sånn jeg ser det nå, så tror jeg ikke det er Ana Lucia som skjøt Shannon. Sier ikke at Ana Lucia ikke er på stedet, for det er godt mulig. Men tror også det er en person til der som vi enda ikke har fått vite identiteten til.

Som dere sier: Det er måten det er satt sammen på. Vi får ikke se Ana Lucia i samme bilde som Sayid. Det tror jeg det er en grunn til. Tror det står en person mellom dem.

Lenke til kommentar
Vi vet i allefall at det var en kvinne som skjøt, og som skal vise seg å være noe annet enn hva vi trodde. ("turns out to be a monster")

5163174[/snapback]

Hmmm, "turns out to be a monster" får meg bare til å tenke mer og mer på Danielle.

 

Får vel ikke vite noe i dagens episode, hele episoden er vel bare flashback for Ana, Eko og folka?

Lenke til kommentar
Will Shannon be back, like, say, in one of Jack's flashbacks?

Carlton: It's always possible she could pop up in someone's backstory. But she is definitely dead. When a character dies on the island, they stay dead.

Can you confirm that Shannon was, in fact, shot? Fans have been speculating that she looked like she had a stab wound.

Carlton: She was shot.

Damon: People are getting a little too…

They're reaching a little too much?

Carlton: They totally are. And she did not have a Dharma Initiative stamp on her.

http://www.lost-media.com/modules.php?name...rticle&sid=1385

 

EDIT:

Are you still planning to reveal why the plane crashed this season?

Carlton: Yes.

:D

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...