Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror på terien der Ana og Shanon aldri så hverandre liksom...De var jo aldri i samme bilde ellernoe..

5146362[/snapback]

Jeg synes det ville vært litt for søkt om ressigørene prøvde å lure seerne på den måten. Det er rimelig opplagt av situasjonen at de er på samme plass. Hvis det viser seg i neste episode at de ikke var på samme plass så ville det vært merkelig rar klipping. Jeg tror også at Ana drepte Shannon selv om jeg ikke er bombesikker på det. (Det kan ha vært en 3. part innblandet på samme plassen.)

5146508[/snapback]

 

Er med på den. Men samtidig så synes jeg sminkingen nesten er litt opplagt overdreven(men kanskje for å gjøre det mer dramatisk). Og klippingen ser ut til å være skapt for å skape mysterier, hvorfor ikke la oss se alle i samme bildet da, om det skal være så opplagt at ana drepte shannon... Det at lost skaperne lager en sånn usikkerhet her mener jeg er nok til å kunne si at det er veldig usikkert hva som egentlig skjedde...

Tenk på vinkelen også, forferdelig dårlig regi i såfall... om det var ana, sayid så på altså

Lenke til kommentar
Spørsmålet er ikke om Ana har skutt eller ikke, men hvem. Det er jo helt tydelig at den pistolen er tom for skudd.

5146997[/snapback]

 

Det stemmer, og jeg tipper shannon. Selvom det at hun har skutt ikke impliserer at hun faktisk har truffet noe... sånn i teorien KAN det hende at hun skjøt etter en av the others men at "den" rakk å "knivstikke" shannon først f.eks. men dette blir litt søkt og stemmer nok ikke helt...

Lenke til kommentar

Det var ganske brått at man fjernet Shannon fra serien. Knapt sett noe til henne hele sesongen og bang, hun er ute. Tviler på at det var planlagt, var nok mer et resultat av at skuespillerinnen fikk rolle i den nye X-Men filmen og vil prøve seg som filmstjerne fremfor tv-serie stjerne. Så skribentene måtte nok improvisere.

 

Vi får nå uansett ikke vite hva som skjer før om to uker, neste episode handler kun om de fra halepartiet og hva de har måtte gå igjennom de 40 første dagene.

 

Om ikke annet, så lærer man ihvertfall tålmodighet av å følge med på amerikanske tv-serier... :p

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

 

 

Samtidig kan de [som lager det] vel ha noe i vente for det, som bare vil komme ekstra uventet på de som ikke ser det flere ganger/hører på folk som har gjort det og spekulert..

 

Virker også som om de legger inn småting for å få de mest innbitte til å lure, som bøkene i the hatch og merket på haien, de har jo ikke fått noen betydning ennå de..

 

Jaja, den som lever får se, spennende er det i hvert fall :)

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Vi får nå uansett ikke vite hva som skjer før om to uker, neste episode handler kun om de fra halepartiet og hva de har måtte gå igjennom de 40 første dagene.

 

Om ikke annet, så lærer man ihvertfall tålmodighet av å følge med på amerikanske tv-serier... :p

5147176[/snapback]

Det vil ikkje overraske meg om det blir enda lenger til. Vist neste episode er kun om halepartiet, så rekner eg med at episoda etter det igjen vil handle om Jack & Co igjen. Så det kan fort gå opp mot 3-4 episoder før vi får vite noko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

 

 

Samtidig kan de [som lager det] vel ha noe i vente for det, som bare vil komme ekstra uventet på de som ikke ser det flere ganger/hører på folk som har gjort det og spekulert..

 

Virker også som om de legger inn småting for å få de mest innbitte til å lure, som bøkene i the hatch og merket på haien, de har jo ikke fått noen betydning ennå de..

 

Jaja, den som lever får se, spennende er det i hvert fall :)

5147216[/snapback]

 

jeg har lest bøkene! The third police man ville jeg anse som "viktig". les den å forstå alt.

btw: De Selby lever!

Lenke til kommentar
Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

5147216[/snapback]

VHS-opptaker, DVD-opptaker, TiVo osv. Like lovlig og hendig som alltid ;)

Lenke til kommentar
Virker også som om de legger inn småting for å få de mest innbitte til å lure, som bøkene i the hatch og merket på haien, de har jo ikke fått noen betydning ennå de..

5147216[/snapback]

 

Det stemmer nok ja. Om du ser episoden kun én gang på tv, så er det små sjanser for at du ser merket på haien fks.

Produsentene har jo også sagt at mange av tilfellene der ett eller flere av de magiske tallene dukker opp, kun er lagt ut for å få oss til å begynne å lure. Og på spørsmål om hvorfor de valgte akkurat DE tallene (4-8-15-16-23-42), så svarte de at

 

Kun ett av tallene har en stor betydning for historien, og det er 23

 

Lenke til kommentar
Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

5147216[/snapback]

 

De aller fleste jeg kjenner ser på Lost, og selv om de ser det på TVNorge en gang i uka, muligens reprisen hvis det var en bra episode, så snakker vi alltid om Lost, både med mine kompiser, og foreldrene deres hvis de er til stede. Faen meg alle har sine egne teorier og småting folk har lagt merke til. Jeg tror ikke det er tilfeldigheter som er ute og går i Lost. Alt er nok veldig nøye planlagt (hvor lang tid de har brukt er en annen sak), hvertfall gjennomtenkt og forskjellige ting og hendelser er nok veldig strategisk plassert.

 

Det er jo det som får folk til å følge med. Hvis folk ikke hadde begynnt å lure på ting, ville ikke serien vært så avhengighetsskapende som den er :p Det er jo litt av halve moroa å lage sine egne teorier, og se en ny episode og alle teoriene dine blir kunst og du sitter med hakeslepp og sier "næ-æi! d'ække mulig!"

Lenke til kommentar
Det vil ikkje overraske meg om det blir enda lenger til. Vist neste episode er kun om halepartiet, så rekner eg med at episoda etter det igjen vil handle om Jack & Co igjen. Så det kan fort gå opp mot 3-4 episoder før vi får vite noko.

5147227[/snapback]

I følge rykter jeg har plukket opp, vil den egentlige morderen bli avslørt i episode 8. Hvor vidt det stemmer, er nok en annen sak ...

 

Ja, jeg notererer meg alt jeg leser om Lost i bakhodet. Folk har så masse rart å si, en skal ha sett et monster bak buskene i slutten av episoden. Er nok mest trolig bare innbilning eller tull.

Lenke til kommentar
Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

5147216[/snapback]

VHS-opptaker, DVD-opptaker, TiVo osv. Like lovlig og hendig som alltid ;)

5147299[/snapback]

 

Japp, og produsentene vet jo selvfølgelig så altfor godt at mange folk sitter å studerer episodene og spiller de i slowmotion og greier, så alle små detaljer er nok ganske nøye planlagt..

 

Angående spoileren til Nevnarion:

 

 

Det var jo veldig interessant da! Noen som lister opp i hvilke sammenhenger vi har hørt om 23 eller?

 

Lenke til kommentar
Dette er jo egentlig en TV-serie, ikke en last-ned-og-se-siste-scena-tusen-ganger-serie - så det er grenser for hva de vanlige seerne (som vel utgjør majoriteten, enda så populær lost er på nettet) får med seg...

5147216[/snapback]

VHS-opptaker, DVD-opptaker, TiVo osv. Like lovlig og hendig som alltid ;)

5147299[/snapback]

Seff, men de fleste som ser har/bruker det nok ikke. Allikevel er det fett med så mye kronglete detaljer og forseggjorte småting for folk som oss :D

Lenke til kommentar
Noen som har noe info om en at det vistnok skal ha stått en kar i gul regnfrakk bak et tre i en scene der de løper igjennom skogen?

5147883[/snapback]

 

Hvilken episode? Vil tro det er noen som filmer elns :hmm:

5147892[/snapback]

 

Blå regnfrakk.

37.21 første episode

Det regner, kate, Jacke, og charlie er framme i cockpitten av flyet.

Piloten blir dratt ut, og de løper som f gjennom skogen. Og vips så er mannen med regnfrakk der!

post-29887-1131911659_thumb.png

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...