Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

produsenten har jo sagt at alt er logisk forklaring, og det har vel kommet frem at det er et forskningsinstitutt eller noe? Derav isbjørnen, de villsvinene osv, isbjørnen kan vel være en albino bjørn, et asosialt individ grunnet forskjeller innen utseende.

 

Men en ting; hvorfor ble bjørnen så fokusert i siste scene på episode 5 (?)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit2: Som dere sier kan ropet høres mange 100 meter vekk, men da burde vi hørt to pistolskudd hvis Ana skøyt etter han/hun som skøyt shannon?  :hmm:

 

 

det er jo det som er litt av poenget da, at såret til Shannon absolutt ikke ser ut som et skuddsår.. Så da er jo teorien at Danielle har stukket ned Shannon, også skyter Ana etter Danielle, hvis de er på samma sted da..

5145330[/snapback]

Men, hvor sannsynlig er det at french chick holder pistol i venstre hånd og kniv i høyre hånd?

 

anyway: er french chick keivent angående pistolen?

Lenke til kommentar

Isbjørnen har vi ikke fått noe svar på nei.

Begynner å tro mer og mer på at klippet med Sayid & Shannon og klippet med Ana Lucia & Co er tatt fra to forskjellige steder, og ikke hører sammen i det hele tatt. De er derimot satt sammen på en måte som får oss til å tro det. Men det kommer til å vise seg å være helt annerledes.

Lenke til kommentar

Mange gode poeng her, men glem nå ikke vinkelen, personen vi ser på slutten kan ikke ha skutt shannon i magen... Samtidig er poenget med formen på såret god, hvis dette er en sminkefeil, så er den egentlig ganske grov ;) Hun ble ikke skutt med ag3 heller liksom :p

Isbjørnen kan også være vokter av en base... Akkurat som haien muligens er... Jeg tipper at noen "innfødte" vokter en annen base, siden dette også var malet på taggeveggen til desmond... antakelig masse spor der, finner (hvis jeg leter) faktisk hai, svane, hval, innfødt osv. ;) (men det er jo hvis jeg vil, vet ikke hvor objektivt det blir)

 

Var festlig dette med at hun ene forsvant fra gruppa (ana og de) før dette skuddet gikk av. Kanskje det var henne ana skjøt og shannon bare gikk på en smell av noe annet slag? Felle til danielle eller de innfødte? ELLER så skjøt ana shannon, og sayid ser på danielle (eller en eller annen)

 

Legger til at walt sier "theyarecomingandtheyreclose" inne i teltet =) (Gammelt nytt)

Lenke til kommentar

Det vi så i sist episode var det som skjedde.

 

Altså: Hun skjøt shannon fordi hun trodde det var "the others". Det var ikke klippet sammen på noen rar måte fordi de var alle samlet i samme bilde (se en gang til hvis du ikke tror dette).

 

Det var ingeting mystisk ved det (utover viskingen til "the others" og sykdommen som shannon hadde) og jeg tror ikke at shannom kommer til å dø enda, men kommer til å "dø" av sykdommen seinere. Det er sykdommen som får de til å se walt og den smitter gjennom kontakt?

 

Uansett Ana skjøt Shannon, ferdig med det og hvordan det går videre får vi svar på i neste episode.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Det vi så i sist episode var det som skjedde.

 

Altså: Hun skjøt shannon fordi hun trodde det var "the others". Det var ikke klippet sammen på noen rar måte fordi de var alle samlet i samme bilde (se en gang til hvis du ikke tror dette).

 

Det var ingeting mystisk ved det (utover viskingen til "the others" og sykdommen som shannon hadde) og jeg tror ikke at shannom kommer til å dø enda, men kommer til å "dø" av sykdommen seinere. Det er sykdommen som får de til å se walt og den smitter gjennom kontakt?

 

Uansett Ana skjøt Shannon, ferdig med det og hvordan det går videre får vi svar på i neste episode.

5145786[/snapback]

 

 

Det er så forbanna fint med folk som veit alt mulig uten å kunne oppgi noen ordentlige kilder/håndfaste beviser altså.. Gjør du det, så skal jeg tro på deg.

 

Og det sto i den store spoileren om hvem som kom til å dø, at Shannon kom til å dø i løpet av episoden den 9november!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg tror på terien der Ana og Shanon aldri så hverandre liksom...De var jo aldri i samme bilde ellernoe..

5146362[/snapback]

Jeg synes det ville vært litt for søkt om ressigørene prøvde å lure seerne på den måten. Det er rimelig opplagt av situasjonen at de er på samme plass. Hvis det viser seg i neste episode at de ikke var på samme plass så ville det vært merkelig rar klipping. Jeg tror også at Ana drepte Shannon selv om jeg ikke er bombesikker på det. (Det kan ha vært en 3. part innblandet på samme plassen.)

Lenke til kommentar

Det jeg da lurer på, hvis Ana og shannon er på to forsellige steder. Hvem drepte shannon?

 

Da må jo i tilfelle Ana ha drept en av disse:

-Danielle

-En "others" som hadde forvillet seg alene

-Hun som ble borte

 

Og Sayid stirrer på en av de samme overnevnte personene. Hvem som da stirrer på hvem er en annen sak :p Og hvis en eller annen drepte Shannon og Sayid ser personen, tror jeg ikke han ville sittet stille og sett sur ut, men gjort noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...