Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men denne episoden var egentlig dritbra, hadde det ikke vært fordi TvNorge ikke hadde spoilet at han store svarte er innfødt. For i denne episoden sa jo ana til han " I liked you better when you didnt speak " Det impliserer at han ikke snakket engelk tiligere, og hvis tvN ikke hadde spoilet så hadde jeg blitt litt gira av det der ;)

5139053[/snapback]

 

Kanskje ikke en direkte spoiler, men...

 

TvNorge tar feil. "han store svarte" (Mr. Eko) er ikke innfødt. Han var på flyet, det garanterer jeg.

 

Lenke til kommentar
Men denne episoden var egentlig dritbra, hadde det ikke vært fordi TvNorge ikke hadde spoilet at han store svarte er innfødt. For i denne episoden sa jo ana til han " I liked you better when you didnt speak " Det impliserer at han ikke snakket engelk tiligere, og hvis tvN ikke hadde spoilet så hadde jeg blitt litt gira av det der ;)

5139053[/snapback]

 

Kanskje ikke en direkte spoiler, men...

 

TvNorge tar feil. "han store svarte" (Mr. Eko) er ikke innfødt. Han var på flyet, det garanterer jeg.

 

5139544[/snapback]

 

Merkelig... teori du har ? Eller har du liksom fått bekreftet det noe sted? ( Egentlig ville jeg ikke trykke der, menmen nå er det gjort =)

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor de har fått den teorien om at Danielle har vært frempå å knærta berta? Har ikke sett noe til henne jeg,

5140230[/snapback]

Såret hevdes å være for stort til å være forårsaket av pistolen til Ana. Dette er ikke min sterke side, så den tanken skal jeg ikke uttale meg så sterkt om. Men ellers så virker det så man ser noe hår fra personen kameraet er bak i slutten (tviler på at det er Ana), håret ligner på Danielle sitt. Våpnet har flyttet seg til venstre hånden, og "pistolskaftet" ser rart ut. Om man ser nøye, kan det se ut som det er et knivblad elns på våpnet også.

 

Danielle går dessuten rundt og snakker om at folk blir syke på øyen, noe Shannon kan ha vært.

Lenke til kommentar
Hvem i helvete er Danielle?

5140238[/snapback]

Danielle er hun franske dama som har vært på øya i 16 år.

5140259[/snapback]

Kan nown bevise at hun har vært på øya i 16år? og at the ikke bare er noen forskere som har utplassert en sprø dame på øya?

 

Er jo noen folk som går rundt og sier hvordan det var i kina uten og ha vært der osv.

Lenke til kommentar

Er litt artig dette med uttrykket til Sayid også, først trodde jeg han bare var isvimeslått av å ha sett walt, og så går det opp for han at shannon løper avgårde og roper shannon, men hvorfor er egentlig det så farlig?

 

Det som er litt merkverdig er at det ser ut som om han ser noe, og SÅ roper "shannon" ... kanskje danielle? eller noe sånt

Lenke til kommentar
Ganke spennende episode.. men hvis ana og den gjengen der var rett bak walt, så burde vell de også sett\hørt hann..

5140628[/snapback]

Walt visker, noe som gjør at det er vanskelig å faktisk høre ham! I tillegg hører Ana og gjengen visking fra "the others" allerede! Noe som distraherer!

 

 

Er litt artig dette med uttrykket til Sayid også, først trodde jeg han bare var isvimeslått av å ha sett walt, og så går det opp for han at shannon løper avgårde og roper shannon, men hvorfor er egentlig det så farlig?

 

Det som er litt merkverdig er at det ser ut som om han ser noe, og SÅ roper "shannon" ... kanskje danielle? eller noe sånt

 

5140983[/snapback]

Vi hører jo visking før de oppdager Walt, og Sayid har hørt denne viskingen før, under hans møte med Danielle i sesong en. Hun forteller ham om at det er "the others". Dette er det nok som forklarer frykten hans nå Shannon løper etter Walt og viskingen..

Lenke til kommentar

Det er merkverdig ja, at Sayid sitter der helt stille først, og så plutselig skriker og løper etter. Mulig han ser noe som ikke Shannon ser.

 

Hva om Ana også så walt? Og at hun av ren refleks prøvde å skyte han (han så jo temmelig skummel ut), men traff Shannon som kom løpende istedet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...