Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et skudd ble avfyrt, bare Ana sin pistol hadde blitt avfyrt. Make a conlusion Einstein.

 

PS: Se på pistolen(den eneste kula er avfyrt)

5136442[/snapback]

Vel, står fortsatt ved teorien at Ana ikke skøyt Shannon. Det virker mer som et forsøk på å gjøre det åpenbart at det var Ana.

 

Da er konklusjonen at Ana var på stedet. Det kan ha vært Danielle som knivstakk Shannon, og Ana dermed skøyt Danielle, skøyt etter henne, eller lignende.

 

Er mulig Sayid også så på Danielle i slutten.

Lenke til kommentar

Ja, fordi det hadde vært jævli rart hvis Ana skulle skutt Shannon, hun ser jo ikke akkurat farlig ut. I tillegg skreik hun WAAALLTTT! og Ana visste jo hvem walt var. Danielle derimot kunne jo fint sett ut som en av the others, som prøvde, eller klarte, å drepe shannon, dermed skøyt hun danielle. Det trenger jo ikke nødvendigvis være danielle heller? Kan jo ha vært noen "andre"...

 

Når man ser shannon kommer ryggende, så ser man jo ikke ut som "kula" har gått igjennom. Et skudd fra en 9mm på nært hold ville vel kanskje ha gått igjennom kroppen?

 

Men når man ser på blikkene til Ana og de andre, ser de bare på Shannon, og Ana har det derre "fuck you bitch" uttrykket i ansiktet :p Så ikke vet jeg...

 

post-41440-1131699661_thumb.jpg

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Huff og huff, virker som de er inne i "fyllmasse" episodene nå. De par første var virkelig bra med mye fremgang men gjennom de tre siste har det vært svært lite engasjerende ting som har skjedd og lite fremgang. Men slik måtte vel resultatet bli når de skal tyne ut en "1 season serie" til mange sesonger. :(

Håper virkelig det tar seg opp igjen med minst én skikkelig episode i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Huff og huff, virker som de er inne i "fyllmasse" episodene nå. De par første var virkelig bra med mye fremgang men gjennom de tre siste har det vært svært lite engasjerende ting som har skjedd og lite fremgang. Men slik måtte vel resultatet bli når de skal tyne ut en "1 season serie" til mange sesonger. :(

Håper virkelig det tar seg opp igjen med minst én skikkelig episode i nærmeste fremtid.

5137496[/snapback]

 

Så du mener forrige episode var kjedelig? Jaja, hver sin smak..

Lenke til kommentar
Tror egentlig ikke det var en av de andre.

(Så en gang til nå)

Er rimelig sikker på at Ana skjøt.

* Pistolen er avfyrt,

* hun sto å siktet på shannon

* hun så ut som hun angret

Det at hun står en litt annen vei er jo fordi hun famler rundt før hun detter.

 

Men vi får vente å se!

5137484[/snapback]

Hvilken episode?

5138581[/snapback]

Den som kom på onsdag i USA. (nr 6)

Lenke til kommentar

En annen viktig ting å vurdere angående Ana er (spoiler angående Ana, tror den blir avslørt i neste episode):

 

Hun er en politikvinne. Antar at hun da skulle tenke seg litt om før hun skyter etter alt som beveger seg. Dessuten VISSTE hun at det var andre fra flyet på øya.

 

 

Skal naturligvis ikke utelukke at det er Ana helt, det ville vært litt flaut om det viste seg å være henne likevel.

 

Hva tenker dere angående Cindy (som forsvant)? Kan Libby være en av The Others og hjulpet de og bortføre henne?

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Men denne episoden var egentlig dritbra, hadde det ikke vært fordi TvNorge ikke hadde spoilet at han store svarte er innfødt. For i denne episoden sa jo ana til han " I liked you better when you didnt speak " Det impliserer at han ikke snakket engelk tiligere, og hvis tvN ikke hadde spoilet så hadde jeg blitt litt gira av det der ;)

Lenke til kommentar

De har snakket om stoff nok til 7 år liksom, men de vet nok ikke selv hvor lenge de vil holde på...

 

Edit, når det gjelder relasjoner i lost, så kan jeg tenke meg at locke jobbet for hurey, og at han muligens blei lam i eksplosjonen på fabrikken til hurley som vi hører om i sesong 1.

 

Edit 2 : Etter å ha tittet på episoden om igjen nå, så tror jeg at jeg stemmer i ang. at det ikke var ana som skøy shannon, men at det kanskje var danielle. Legg merke til at hun skifter pistolhånd.. det kan jo hende, men legg merke til håret som henger ned foran venstre armen hennes, ana har ikke slikt hår...

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Det er en ting jeg la merke til, det var Jack i gangen på sykehuset i Shannons flashback..

 

ok, vis jeg ikke teller feil har 3 stykk på øya møt hverandre før krasjet. Det kan UMULIG være tilfeldighet!

 

Sawyer - Jacks far (i den baren)

shannon - Jack (i gangen på sykehuset)

Jack - Desmund (i trappa på stadiumet)

 

Noen jeg har glømt i farta?

 

Som sagt, tror jeg dette ikke er ren tilfeldighet..

 

Angående skuddsåret la jeg merke til at blodet faktisk er både over og under til noe som ser ut som skuddsåret, + litt under halsen ca. Og siden hun står i oppreist stilling ville det ikke vært blod over skuddsåret som er lokalisert midt på magen. Og dessuten kan man overleve lenge med skuddsår som går tvers igjennom magen, det er ikke et kristisk treff punkt slik at offeret dør momentant, kansje det enda er håp?

5135234[/snapback]

 

 

Jack har møtt Ana Lucia på flyplassen i sesong 1 også. Rett før de fløy. De satt med baren og tok seg en knert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...