Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy detta var en bra episode synes jeg! Helt klart beste i denne sesongen, sammen med 1'ern. Er det noen som vet hva Walt sa for noe inne i teltet? Kan jo egentlig ikke bebreide Ana Lucia heller da, det kunne jo like godt vært en av the others som kom løpende.

Bra vi fikk vite litt om hva som faktisk skjedde med bakdelfolka også..

 

 

edit: Det med at Sayid ser sur ut tror jeg er mer fordi han er i et slags sjokk elns, tror ikke han kommer til å bli sur på Ana Lucia, men heller mer på seg selv fordi han ikke greide å stoppe Shannon når hun løp av gårde etter Walt..

 

edit2: Wooho: Det har gått 3 uker siden forrige gang nå ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Som jeg sa før, ErlendRU:

"They're coming and they're close" eller noe lignende.

 

Tror Sayid går litt amok, så stopper Mr. Eko han. :)

 

Og nei, jeg har aldri trodd Ana skøyt Shannon. Men personlig har jeg ikke noen ide om hvem det kan ha vært. Andre hevder at Danielle stakk Shannon med en metallbit og stakk av - Ana skøyt da etter Danielle.

Lenke til kommentar

Ojah, så ikke det jeg :)

 

Blei i tvil nå jeg også, for det ser ut som Shannon sto i en helt annen retning enn der skuddet kom fra, ser ut som hun sto med sida til på en måte.. Og det ser egentlig ikke ut som et skuddsår for det er jo noen striper nedover magen som er mye mørkere enn alt det andre blodet da. Litt rart, ikke godt å si. Det kan jo være Blir uansett hva som skjedde ulidelig spennende å finne ut av!!

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg la merke til, det var Jack i gangen på sykehuset i Shannons flashback..

 

ok, vis jeg ikke teller feil har 3 stykk på øya møt hverandre før krasjet. Det kan UMULIG være tilfeldighet!

 

Sawyer - Jacks far (i den baren)

shannon - Jack (i gangen på sykehuset)

Jack - Desmund (i trappa på stadiumet)

 

Noen jeg har glømt i farta?

 

Som sagt, tror jeg dette ikke er ren tilfeldighet..

 

Angående skuddsåret la jeg merke til at blodet faktisk er både over og under til noe som ser ut som skuddsåret, + litt under halsen ca. Og siden hun står i oppreist stilling ville det ikke vært blod over skuddsåret som er lokalisert midt på magen. Og dessuten kan man overleve lenge med skuddsår som går tvers igjennom magen, det er ikke et kristisk treff punkt slik at offeret dør momentant, kansje det enda er håp?

Endret av Darx*
Lenke til kommentar

Ingen som slo to og to i sammen når vi fikk vite at faren til Shannon døde i en bil ulykke, så er det mest sansynlig samme ulykken som kona til Jack var innblandet i. Når Jack får dillemmaet om å velge hvilket av offerene han skal hjelpe først! Er det ikke fra episode en? Vi får vite at sjåføren av en SUV dør. Samme som blir sagt om faren til Shannon

Lenke til kommentar

Marzo: Jau, men det er uinteressant.

 

Det viktige er HVEM som drepte Shannon. Man ser Ana sikte med en pistol, hun senker den, legg merke til at hun holder den i SIN høyre hånd (altså høyre pekefinger på triggeren. Etter hun har senket våpnet, ser vi liksom fra bak en person MED pistolen i sin VENSTRE hånd.

 

For alt det vi vet, kan Ana og de være flere meter unna, så hørte de bare et skudd, og så i den retningen lyden kom fra.

 

Jeg tviler sterkt på at Ana drepte Shannon. Det så heller ikke så veldig mye ut som et skuddsår det der.

Lenke til kommentar
Marzo: Jau, men det er uinteressant.

 

Det viktige er HVEM som drepte Shannon. Man ser Ana sikte med en pistol, hun senker den, legg merke til at hun holder den i SIN høyre hånd (altså høyre pekefinger på triggeren. Etter hun har senket våpnet, ser vi liksom fra bak en person MED pistolen i sin VENSTRE hånd.

 

For alt det vi vet, kan Ana og de være flere meter unna, så hørte de bare et skudd, og så i den retningen lyden kom fra.

 

Jeg tviler sterkt på at Ana drepte Shannon. Det så heller ikke så veldig mye ut som et skuddsår det der.

5136358[/snapback]

 

Men så er det det at du ser jo på pistolen at den nettopp har blitt skutt med ;) Jeg vil begrunne det med at det var noe annet som skjedde med at Shannon faktisk står feil vei.. Hun har et sår i magen, men utfra sånn hun står når Sayid kommer, og i forhold til Ana Lucia, så burde det være umulig hvis det var Ana Lucia som skjøt henne.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Marzo: Jau, men det er uinteressant.

 

Det viktige er HVEM som drepte Shannon. Man ser Ana sikte med en pistol, hun senker den, legg merke til at hun holder den i SIN høyre hånd (altså høyre pekefinger på triggeren. Etter hun har senket våpnet, ser vi liksom fra bak en person MED pistolen i sin VENSTRE hånd.

 

For alt det vi vet, kan Ana og de være flere meter unna, så hørte de bare et skudd, og så i den retningen lyden kom fra.

 

Jeg tviler sterkt på at Ana drepte Shannon. Det så heller ikke så veldig mye ut som et skuddsår det der.

5136358[/snapback]

 

Et skudd ble avfyrt, bare Ana sin pistol hadde blitt avfyrt. Make a conlusion Einstein.

 

PS: Se på pistolen(den eneste kula er avfyrt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...