Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Altså, du velger en fil, du trykker "Legg til dette vedlegget" elns. Du velger en ny fil og "Legg til dette vedlegget" og så videre? Og det funker ikke? Det var da rart ...

 

Hvilke andre opplastingstjenester har du prøvd? ImageShack? Putfile? Reduserer de kvaliteten på bildene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen som fremdeles ikke har sett den nyeste episoden, men har forvillet seg inn hit så skal jeg være såpass snill og grei at jeg legger alt i en spoiler tag :)

 

 

Men pokker heller, var ikke særlig fornøyd med dødfallet i dagens episode. Er ikke helt sikker på hvem som skulle tatt Shannon sin plass, men hun kunne godt ha overlevd spør du meg.

 

Var det flere enn meg som fikk frysninger da Sayid og Shannon så Walt? Irriterende at man ikke har sjangs til å høre hva Walt sier.

 

 

Er det egentlig nødvendig å lage spoiler-tag i denne tråden? Kan tenke meg at de fleste av dere ikke har sett den nyeste episoden enda pga skole eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg mener det ikke er noen vits å bruke spoilertag hvis det er informasjon som angår de episoden som har blitt sendt. Hvis det er info om episoder som enda ikke har blitt sendt på ABC mener jeg en spoiler tag er på sin rette plass :) Jeg leser aldri tråden i tidsrommet etter en ny episode er kommet til jeg har sett den selv uansett :)

 

Bra episode nå synes jeg. Men da tyder det på at Sawyer skal overleve da siden Shannon døde... Fikk en liten "oi" da jeg så slutten der :p

 

Noen som la merke til da shannon og stemora var på sykehuset, så sa han legen "come this way" eller noe i den duren, og da gikk Jack forbi...

Lenke til kommentar
Noen som la merke til da shannon og stemora var på sykehuset, så sa han legen "come this way" eller noe i den duren, og da gikk Jack forbi...

5133033[/snapback]

La merke til det faktisk, overrasket meg ikke egentlig, med tanke på alle andre ting som har skjedd!

 

Litt scary da vi så Walt siste gangen!

Lenke til kommentar

Walt har snakket baklengs før, da sa han noe som : "dont touch the button, the button is bad". Da også til shannon, skal prøve å se hva han sier denne gangen. Men var tydelig at han prøvd å få henne til å holde kjeft da... men det funket visst ikke... Synd egentlig... Og ja Sayid med sin tortur/militær bakgrunn er nok ikke helt "trygg" nå ;)

 

Spoilerne er ment å brukes på info om fremtidige episoder, så curse, nei der trengte du ikke å bruke spoilertags =) Er andre her som har gravd opp info om episoder et stykke inn i sesong 2, og da er spoiler tags på sin plass =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...