Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er egentli så bra med lost??  jeg har sett en halv episode! syntes det var kjedelig! :thumbdown:

5120228[/snapback]

Ta en titt på episoden Destination Lost, episode 0 i sesong 2! Sammendraget fra sesong 1! En halv episode, du har vel knapt fått med deg halvparten av skuespillerne? Pin deg igjennom en hel episode vertfall, før du bestemmer deg om du liker det eller ikke!

Lenke til kommentar
hva er egentli så bra med lost??  jeg har sett en halv episode! syntes det var kjedelig! :thumbdown:

5120228[/snapback]

 

Det tror jeg må være en av de dummeste kommentarene i denne tråden. Hvilket grunnlag har du for å si at det er kjedelig når du bare har sett en halv episode? Spesielt hvis det var en halv episode i sesong 2 også. Ikke rart det er kjedelig når du ikke veit hva halvparten av episoden dreier seg om. Dette er en serie som må ses helt fra starten av, med mindre du ikke ser Destination Lost som Marzo nevner over meg. Greit om du hadde sagt det etter å sett 2-3-4 episoder, men en halv?!

Lenke til kommentar

Yay! Bare en halvtime igjen, så er jeg ferdig å laste ned 10MB.

 

Skuffende, men siden det er en offentlig, gratis, ikke-registreringskrevende tjeneste, så kan man vel ikke vente stort bedre. De har i hvertfall fin kapasitet på 500MB pr fil.

 

EDIT: I stand corrected: 2 dager igjen til nedlastingen er ferdig. :)

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...