Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle Locke se videoen om igjen egentlig?

5097578[/snapback]

 

Er vel bare for å være sikker på at han fikk med seg alt. At han var litt facinert, og veldig interessert i saken. Tror jeg da. Men ting er jo ikke som de virker i denne serien.

 

09? November 2005 kl 9 pm - Episode 6 - "Abandoned"

 

Fra første side.

5101986[/snapback]

 

Klarer så vidt å vente, vil vite hva som skjer framover.

Lenke til kommentar
Fikk studert episode 1 og 2 litt mere i dag og la merke til noe litt snodig som jeg ikke har sett blitt tatt opp her før.

I føste episode rundt ca 03:15 av spilletiden, når Desmond holder på å stille inn speilene sine. Vi får se det ene speilet justere seg og så går kamera ned til venstre. Her ser vi en darma logo i midten, men denne er speilvendt!

post-11307-1130434369_thumb.jpg

Så får vi igjen se speilet som justerer seg (ikke sikker på om det er samme speilet) og så beveger kameraet seg ned til høyre.

Vi får da se sette bildet i et lite glimt:

post-11307-1130434429_thumb.jpg

Altså speilvendt av forrige bilde, men nå med darma logoen riktig! Altså var første bilde det som var speilvendt.

 

I det platespilleren detter ut av spor og det drysser betong fra taket får vi se dette bildet. 

post-11307-1130434712_thumb.jpg

Bokhylla, lavalampen, bordtennisbordet osv er speilvendt i fra vi har sett tidligere. Og får se senere i serien! Før vi da får se en annen setting i episode 2 og 3!

5068090[/snapback]

 

Jeg skrev om denne speilvendingen av hyllene i et tidligere innlegg, men ingen som tok notis av det, ikke du heller ser jeg ;) Men jeg lurer også endel på dette, men vet ikke om det kan tilføyes i antall feil eller om det betyr noe.

 

Noen som vet noe om dette :

 

Ethan puster før han blir begravet ... feil?

Seilbåt på havet bak micheal og sawyer ... feil antar jeg?

Speilvendingen av hyllene ... feil ? eller flashbacket til noen andre, f.eks. kalvin

eksplosjonen kan jo godt være da kate kastet dynamitt ned i hullet for å redde Locke fra det mystiske vesenet.

5070947[/snapback]

 

 

Det er en seilbåt bak micheal og sawyer. Håper screenshottet er tydelig nok. kan ta bedre. Episode 2 for di som ikke har fått det med seg.

 

 

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar

Hei og hopp alle sammen,

okay jeg er ingen die hard lost fan, men syns det er litt spenendes å Lese alle sine teorier, men komm over denne:

 

 

***** KANSKJE EN SPOILER *********

More Lost -- Genetic Mirror Theory

We all know the Lost numbers must mean something. Check out the Genetic Mirror Theory, it could be a red herring but it sounds like it is on the right track. Also, make sure to check out th Lost site using these instructions:

 

oceanicflight815.com (Gå inn her)

 

click barcode.

type in "theislandiswaiting"

 

Så googlet jeg på det navnet som stod på arket, fant ut at han har "skrevet" noen episoder av lost, ja han har vært med på å skrive Den nyeste nå abandoned

Men det rareste var at jeg kikket litt rundt på treffene ved navnet:

javier Grillo Marxuach Gikk inn på SPOILER (de som vill kan klikke)

 

og Så et rart et The Crash of Oceanic 815 as ******* Nesten nederst på siden, som han har tatt, Da begynte jeg å lure litt på om dette er Film scenen :blink: men det kunne det ikke være.

Men da har altså et fly som het oceanic flight815 Krasjet i virkeligheten da?

 

 

Sorry for min dårlige Forklaring av mitt "lille funn ?" :unsure:

Lenke til kommentar
og Så et rart et The Crash of Oceanic 815 as ******* Nesten nederst på siden, som han har tatt, Da begynte jeg å lure litt på om dette er Film scenen :blink:  men det kunne det ikke være.

Men da har altså et fly som het oceanic flight815 Krasjet i virkeligheten da?

5109825[/snapback]

Kvifor kan ikkje det vere frå eit filmsett?

 

 

Uff. Så det der litt senere også. Er litt skuffende om det en haug med feil i serien.  :thumbdown:

 

Hva er det egentlig? Et kamera?

5109893[/snapback]

Ser ut som eit kamera ja. Dei fleste serier/filmar har ein del feil bare du leiter lenge nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...