Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heter den sangen som blir spillt av gramofonspilleren??

 

 

lalal my cinda musick :p

 

doh :blush:

 

Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music

5066742[/snapback]

 

Er så glad i alle som leser første posten siden det står i emnetittelen :love:

5066788[/snapback]

 

visste jeg hadde sett hva den hette her før eigang, men gadd liksom ikke bla meg gjennom 50++ sider, men så så jeg den da jeg gikk tilbaketingoplegg

 

 

 

 

Det var jo ei uke siden det var tre uker da..Det er baseball på alle kanaler i USA...

 

elsker deg & :love:

Lenke til kommentar

Fikk studert episode 1 og 2 litt mere i dag og la merke til noe litt snodig som jeg ikke har sett blitt tatt opp her før.

I føste episode rundt ca 03:15 av spilletiden, når Desmond holder på å stille inn speilene sine. Vi får se det ene speilet justere seg og så går kamera ned til venstre. Her ser vi en darma logo i midten, men denne er speilvendt!

post-11307-1130434369_thumb.jpg

Så får vi igjen se speilet som justerer seg (ikke sikker på om det er samme speilet) og så beveger kameraet seg ned til høyre.

Vi får da se sette bildet i et lite glimt:

post-11307-1130434429_thumb.jpg

Altså speilvendt av forrige bilde, men nå med darma logoen riktig! Altså var første bilde det som var speilvendt.

 

I det platespilleren detter ut av spor og det drysser betong fra taket får vi se dette bildet.

post-11307-1130434712_thumb.jpg

Bokhylla, lavalampen, bordtennisbordet osv er speilvendt i fra vi har sett tidligere. Og får se senere i serien! Før vi da får se en annen setting i episode 2 og 3!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...