Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, da har jeg sett første episode av LOST.

 

Synes denne episoden var bra, og litt sjokkerende ¨når man så HVEM det var på slutten ( har ikke lyst til å røpe noe for de som ikke har sett episoden enda, men for dere som har sett episoden vet hva jeg snakker om )....

Forstod hvem det var halvveis i serien når han sa:

" See you in another life" (elns)

Lenke til kommentar
Ja, da har jeg sett første episode av LOST.

 

Synes denne episoden var bra, og litt sjokkerende ¨når man så HVEM det var på slutten ( har ikke lyst til å røpe noe for de som ikke har sett episoden enda, men for dere som har sett episoden vet hva jeg snakker om )....

Forstod hvem det var halvveis i serien når han sa:

" See you in another life" (elns)

Jepp, samme her

Man kunne faktisk se litt av ansiktet hans helt i starten av episoden. BTW: Noen formeninger hvorfor han er der, og hva slags link det er mellom Jack og han sportsduden som levde i hula? Episoden heter man of science, og han mannen sa jo til Jack at han nesten ble doktor (høy utdanning), men kanskje han heller satset på forskning (høy utdanning) i stede?

 

Kortfattet versjon av et lite utdrag av samtalen....

Edit: The man under luka "Så, hva er din unskyldning for å løpe så fort"..

The man under luka "Min unskyldning, jeg trener"

Jack : "Trene for hva da"

The man under luka : For et løp rundt jorda.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Ja, da har jeg sett første episode av LOST.

 

Synes denne episoden var bra, og litt sjokkerende ¨når man så HVEM det var på slutten ( har ikke lyst til å røpe noe for de som ikke har sett episoden enda, men for dere som har sett episoden vet hva jeg snakker om )....

Forstod hvem det var halvveis i serien når han sa:

" See you in another life" (elns)

Jepp, samme her

Man kunne faktisk se litt av ansiktet hans helt i starten av episoden. BTW: Noen formeninger hvorfor han er der, og hva slags link det er mellom Jack og han sportsduden som levde i hula? Episoden heter man of science, og han mannen sa jo til Jack at han nesten ble doktor (høy utdanning), men kanskje han heller satset på forskning (høy utdanning) i stede?

Aner ikke hvordan de to henger sammen, bortsett fra at de har møtt hverandre tidligere.

 

Het ikke episoden "Man of science, man of faith"?

Trodde dette siktet til skille mellom Locke og Jack...

Lenke til kommentar

Kan være mye... :hmm:

Noen av de teoriene jeg har

 

* Forskning

* Manøvrering av "alarmsystemet"

* Kommunikasjon

 

Det ser ut som utstyret er gammelt, så det kan hende det er Rossau og resten av teamfolket hennes som hadde det med fra starten av. Hvem veit, kanskje Rossao visste om luka, og ikke fortalte om den...

 

Mye av inventaret, utstyret ser altså ut som kan være ca 15 år eller eldre.

 

EDIT: En annen ting jeg la merke til når jeg så episoden en gang til er at når han Desmoud taster inn de tallene, taster han inn 4 8 15 16 23 47 med mellomrom.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Jeg så nettop episoden jeg og, og jeg var veldig imponert!

Episoden var utrolig spennende :D

 

Var vel ganske mye usansynlig og i episoden. Jeg snakker om alt utstyret som var i hatchen. Som f.eks, vannsystemet(han hadde jo en vannkran), og i det hele tatt strømmen der.

 

Denne episoden gir vel bare flere hint om at dem som er på øya er døde/dem har fått et nytt liv. Jeg tenker spessielt på det han karen sa; "See you in the next life brother".

Vel, det er vel bare å glede seg til neste episode, noe jeg gjør! :w00t:

 

edit:

Nå er det faktisk lenge siden jeg har vært på HW sist, er vel noen måneder tror jeg :dontgetit: Vel nå tror jeg at jeg kommer til å ta av helt i denne tråden her ihvertfall :p

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...