Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke det er nødvendig med spiolertags i denne tråden, siden dette er tråden "med spoilere"...

Dessuten, man kan ikke akkurat kalle det der for spoiler, bare en teori...

5044397[/snapback]

Er ikkje heilt enig i det. Som Simen1 seier i første post.

-Spoilere

Når det er snakk om spoilere* så SKAL man bruke tag's for å skjule innholdet for de som ikke vil se det ennå.

* Vår definisjonen av ordet spoiler er all informasjon som man vet rimelig sikkert om ting som kommer til å skje i episoder som ikke har vært vist i USA ennå. Det er fortsatt lov til å spekulere, men ting som er rimelig sikkert om fremtidige episoder (fra f.eks kilder blandt skuespillere, paparazzier, forfatterene eller andre SKAL skjules for de andre leserene av tråden ved å bruke spoiler-tag.

Eg syns at dette er den beste løysinga. Ved rein spekulasjon og kva som har skjedd så langt i serien treng ein ikkje å bruke spoiler taggen.

Lenke til kommentar
Vel jeg synes det er latterlig, men jeg må vel godta det :)

5044623[/snapback]

Det er jo slettes ikke latterlig! Det som står her er spoilere for de som ser det på tv'en. Det som da er helt sikkert skjer i fremtidige episoder i USA er da spoilere for oss. Hadde f.eks den spoileren om hvem som dør blitt lagt ut uten spoilertag hadde jeg klikka max altså.. Er ikke alle som vil vite hva som skjer i de neste episodene i USA vettu.. :)

Lenke til kommentar

Angående episode 7:

den vil ta for seg de første 48 dagene til de fra haleseksjonen. Ingen av de "faste" skuespillerene(de fra andre siden av øyen) vil være med

Litt usikker på om det egentlig er nødvendig med spoilertags på den der, kan ikke se hvordan det vil ødelegge for noen. Røper ingen mysterier eller annet, er bare info om hvem episoden handler om. Men setter tags for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...