Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

æsj, skit med det amerikanske systemet der... driver å lider meg gjennom pause i prison break nå, også tar lost også pause.. :no: samt at tre brødre er ferdig. begynner bli lite å se på for tiden..

edit: zuco~ det var det jeg også tenkte når jeg så det der.. men har ikke sett så nøye etter om det var en negerunge som gikk forbi da. men det var hvertfall første tanken som slo meg..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Desmond tok jo med seg en teddybjørn når han stakk fra Stasjon 3.

5036583[/snapback]

Men da hadde jo ikke Jin reagert som han gjorde, for han har jo aldri sett Desmond. Ser jo helt klart at Jin reagerte når han så bamsen.

5036601[/snapback]

Erh.. tror de fleste ville hatt en reaksjon på et barn som gikk sammen med noen som dreper andre

Lenke til kommentar
Han lille ungen med bamsen så ikke ut som om hadde negerbein... Tviler på at det var walt. Ettersom både Jin og HomieG var enige om at the others ikke hadde walt. (hvis jeg ikke husker feil)

5037013[/snapback]

De ble enig om at de ikke hadde mike, men den bamsen var den walt fikk av mike når moren tok han med seg til roma :thumbup:

Lenke til kommentar
Desmond tok jo med seg en teddybjørn når han stakk fra Stasjon 3.

5036583[/snapback]

Men da hadde jo ikke Jin reagert som han gjorde, for han har jo aldri sett Desmond. Ser jo helt klart at Jin reagerte når han så bamsen.

5036601[/snapback]

Erh.. tror de fleste ville hatt en reaksjon på et barn som gikk sammen med noen som dreper andre

5036863[/snapback]

Ja, men ikke på grunn av at han spesielt kjente igjen bamsen fordi det var Desmond som hadde den.

Lenke til kommentar

Skjuler teksten, alle har jo ikke sett de aller siste episodene..

De kom noen å tok walt, også kasta de en bombe på flåta dems, ikkesant?

MEN hvis man ser litt på bomben så ser den veldig hjemmelaget ut, i og med at de har noen eksplosiver kan det hende at de også har en forbindelse med den knappen som må trykkes på hvert 108. minutt.. eller?

bilde av bomba:

vlcsnap127500fb.th.png

også en dame (som jeg synes ligner på en de de møtte fra andre siden av øya) som kastet den:

vlcsnap126837nz.th.png

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
Han lille ungen med bamsen så ikke ut som om hadde negerbein... Tviler på at det var walt. Ettersom både Jin og HomieG var enige om at the others ikke hadde walt. (hvis jeg ikke husker feil)

5037013[/snapback]

De ble enig om at de ikke hadde mike, men den bamsen var den walt fikk av mike når moren tok han med seg til roma :thumbup:

5037705[/snapback]

Var det ikke en isbjørn Walt fikk da de skulle til Roma da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...