Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, denne episodens mysterium for meg var hvorfor de folka (antakelig The Others) hadde med seg den bamsen.

5035746[/snapback]

Tror ikke de folkene var The Others, men heller folk The Others har tatt til fange. Beina så liksom ikke helt ut som om de tilhørte noen som hadde bodd på øyen i mange år. Vil tro at de skulle vært mer atletiske eller noe. Men hvorfor de får gå rundt alene aner jeg ikke. Hva var det Echo sa, at The Others ikke ble funnet ved mindre de ville bli det?

Lenke til kommentar

Helt grei episode, men synes som nevnt tidligere her at det blir mye "pausefyll".

Greit nok at vi får tilbakeblikk på personenes liv, men trenger vi egentlig all bakgrunnen?

Det blir gjort alt for å hale ut tiden, slik at det skal bli flest mulig episoder.

 

Det neste blir vel "Baywatch tilstander" der man kan se Hurley løpe? bortover stranden til musikk av David Hasselhoff...

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om de nevnte de på episoden, men hvor ble det av dem som ikke overlevde? Hva døde de av rettere sagt? Og han Echo, er han en av fly kræsjerne?

 

Ot: Husker ikke adressen, men kan noen si meg den? Til Lost-teori norge eller noe lignende vist jeg ikke husker helt feil da :)

Lenke til kommentar
Den bamsen var litt spooky, og det så ut som at Jin reagerte på den.

5035906[/snapback]

 

Kanskje det var bamsen til Walt (eller er det walter?)...også har de han som fange et eller annet sted :)

5036368[/snapback]

Det var det første jeg tenkte også, men Walt er kanskje litt 'stor' til en slik bamse? Mener å huske at han fikk noe av Michael en av de første gangene vi får se at de møtes... Noen som husker det?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om de nevnte de på episoden, men hvor ble det av dem som ikke overlevde? Hva døde de av rettere sagt? Og han Echo, er han en av fly kræsjerne?

 

Ot: Husker ikke adressen, men kan noen si meg den? Til Lost-teori norge eller noe lignende vist jeg ikke husker helt feil da :)

5036308[/snapback]

 

 

Vist du har sett episode 5 så vil du se at Jin faller over et lik av en person fra bakdelen av flyet, og han fyren som er med han sier "Others". Noe som tyder på at de er blitt drept av the "others"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...