Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg pleier å stå opp rundt 5 og om 30min og 48sec har jeg episode 5 :)

Btw. faller slike opplysninger under warez? eller er det bare hvor man evt. skulle kunne få slike episoder?

EDIT:

Kjempe.. Ingen avsløringer, men dem sier det kommer masse i neste episode.. Om 3 uker :S

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Oioioi. Har akkuratt set episode 5.

Utrolig bra episode, var ganske mye følelser og kjærlighet i denne. Likte sniktiiten vi fikk av the others. Begynner å bli temmelig sikker på at The others er folka fra de forskjellige laberatoriene. Teaseren vi fikk se i slutten fikk meg nesten til å svimle. Gleder meg sykt til neste episode.

Endret av zuco~
Lenke til kommentar

Var en veldig bra episode igjen synes jeg. Gleder meg veldig til neste episode, ut i fra teaseren blir den bra :p Lurer virkelig på hvem de folka som gikk forbi Jin og Ecko (?) var altså.. Så at Jin reagerte når han så bamsen, kan det være fordi han kjente igjen bamsen, eller reagerte han på at det kanskje er barn elns..? Håper det blir en spennende episode neste gang. :) Vi så jo også Sawyer dette om på bakken og greier. (Stolt over å ha latt være å lese diverse spoilere :p )

Lenke til kommentar
Next Episode

Wednesday November 9, 2005

Sawyer's wound becomes life-threatening as he, Michael and Jin make their way through the interior of the island with the tail section survivors. Meanwhile, Shannon is once again haunted by visions of Walt. Also, Shannon's shocking past of her former marriage as well as her manipulation of people prior to the crash are revealed. Plus, there is the revelation on the death of Shannon's father who ended up in the hospital where Jack worked. Lastly, Charlie becomes jealous of Locke's interest in Claire.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt før, men lurer på om det var faren til Jack som drepte faren til shannon? Kom på det da jeg såg "destination lost" igår. (Er ikke helt sikker på om det var en mann eller kvinne som ble drept da)

EDIT: Glem det jeg sa, var en jente som døde da...

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...