Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter sist episode, som ikke var så veldig inforik, så har jeg en magefølese at vi får vite noe veldig stort i morgen. Hadde håpet på en litt større avsløring slik at det er mer å spekulere i, som feks om det er flere hatcher på øya.

5030880[/snapback]

Det er jo mest sannsynlig det da.. :roll: Fikk jo se det i forrige, den hula de fra bakdelen av flyet var inni har jeg liten tro på at hører til stasjon 3.. Spesielt siden det var et annet merke der, og det er ganske langt unna hverandre. Jeg tror også at det finnes en undervannsbase, med en tunnel som går til land. Håper vi får en skikkelig kul og spennende episode i morgen, det trengs nå synes jeg. :cool: Å nå skal vel de fra bakdelen av flyet prøve å komme seg tilbake til de andre da, det går ikke så bra ut fra det vi har hørt, dette kan bli spennende.

Lenke til kommentar

Tidligere så var det en som nevnte at "the others" kanskje tok walt, grunnet at han var på melkekartongen, noe som vil si at man får penger for å levere han tilbake. Siden alt skal være så logisk, så kan det jo være slik at disse folka kun er noen mennesker som ha lett etter gutten rundt der hvor flyet så ut til å styrte.

Det som derimot motsier denne teorien er det med at Danielle sa at hun ønsket å bytte claire sitt barn mot hennes eget.

Lenke til kommentar

Den største spoileren så langt for sesong 2, jeg anbefaler ingen som ikke liker spoilere å lese den, det kommer til å ødelegge en overaskelse. For de som liker litt kryptiske spoilere, ikke klikk dere heller, denne spoileren er veldig konkret og går ikke ut på hva øyen er, hvorfor de er der o.l. Så om dere er nysgjerrig på om deres teori om øyen er riktig(og er så nysgjerrig på hva øyen er), så ikke klikk, den handler overhodet ikke om det. For de andre (som meg) som liker å få litt forhåndsinformasjon, så klikk under. Prøv å styr dere :tease:

Shannon dør, hun blir drept av en av de andre kvinnelige på øyen. En som kan vise seg å være "et monster"(ordlyden var fra Kristin E! Online, litt kryptisk den siste.

www.spoilerfix.com

Husk å bruke spoiler tags om man skal referere til denne spoileren, også spekulasjoner, så ødelegger man ikke for noen :)

Lenke til kommentar

Ønsker å spoile min lille teori nå, siden den bygger på spoileren til Dotten:

Er det bare jeg som tror at det må være en av de fa bakdelen av flyet? Tror ikke det kan være Sun, Kate eller Claire som kan beskrives som et monster. Selv om Kate har en kriminell bakgrunn, så ser jeg ikke noen grunn til at hun skal ta Shannon.

Lenke til kommentar

Dotten, angående spoileren din, så mener jeg å ha lest noe annet. (Obs. Jeg nevner et navn i spoileren under.)

Jeg mener å ha lest at Jack kom til å skyte Shannon. Men er jo ikke sikkert det stemmer.

Edit: Hadde vært moro å se hvor mange som hadde lest spoileren. En slik count-greie skulle forumet hatt.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Dotten, angående spoileren din, så mener jeg å ha lest noe annet. (Obs. Jeg nevner et navn i spoileren under.)

Jeg mener å ha lest at Jack kom til å skyte Shannon. Men er jo ikke sikkert det stemmer.

Edit: Hadde vært moro å se hvor mange som hadde lest spoileren. En slik count-greie skulle forumet hatt.

5032046[/snapback]

Svar:

For å si det kort, så er det avkreftet det du skriver, du kan lese det på spoilerfix.com. så vet du det :)

Huff, jeg angrer litt jeg også. Får håpe innholdet i spoileren skjer i neste episode så jeg ikke trenger å tenke at det spolerer serien så lenge.

Du får nå trøste deg med at selv om spoileren gav noe konkret, så reiste den (typpisk for Lost), et nytt spørsmål ;)

Lenke til kommentar

Dotten: Ok.

Jeg må jo ha gått glipp av en episode i sesong 2, eller?

Har alle fem følgende episoder gått?

- Destination Lost

- Man of Science, Man of Faith

- Adrift

- Orientation

- Everybody Hates Hugo

Jeg har bare fire episoder i Lost-mappen min her.

Og så er "...And Found" neste episode? Som gikk i går (19 oktober)?

Eller er det jeg som roter nå?

Lenke til kommentar
Den gikk i kveld ja. Så den dukker nok opp om noen timer, evt på morrakvisten!

5032270[/snapback]

Går i kveld, den har ikke gått enda (så vidt jeg husker går det 20 eller 21 østkyst-tid, dvs 2 eller 3 i natt, norsk tid).

Ellers er det verdt å nevne at etter kveldens episode blir det to ukers pause (med repriser i USA), se her.

Ellers, hysterisk Tribute-video, må sees. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...