Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:eek:

10/17 - I just found out HOW the female on Lost dies and ... I want to cry. I'm not kidding. It's so shocking. So good. And so unbelievable. The doomed female dies NOT at the hands of the monster. But it is at the hands of someone we know who .... well, given this twist, just might BE a monster.

:eek:

 

Hehe, en spoiler som bare bringer ytterligere spm.... Plagsomt :D

 

www.spoilerfix.com

Lenke til kommentar

hovrfor er hun dama som tok pistolen fra sawyer så jævlig bitch? jeg hadde vært helt i 100 hadde jeg møtt de fra den andre flydelen, ikke begynt å slå de ned osv. Og sa hun ikke at det var 23 overlevende (tallet) fra bakdelen, så mer ut som 3-4 stykker for meg, denne jenta kunne også se ut som rundt 16 år, alex som hadde møtt de krasjede fra flyet. En annen ting jeg ikke finner logisk (enda) er hvorfor han som skulle trykke på "knappen" var inne i luka med "karanantene" når han virka helt frisk. Og han humbu-mumbo negern spurte jo om noen var blitt syke, da ville man nok sett om han i luka var syk, noe han ikke var for meg

Lenke til kommentar
Chokke, din klovn. Hun sa de VAR 23, som åpenbart henviste til at noe drepte dem.

5022204[/snapback]

kklovn? Moi? uansett, HVA var det som tilsynelatende kan ha drept dem? The others? hvorfor har de begynt å drepe på måfå? og hvorfor ikke holde øye med de fra framdelen? Hvis det ikke var the others, hva kan det ha vært? Løver, tigre og andre eksotiske dyr?

Lenke til kommentar
Chokke, din klovn. Hun sa de VAR 23, som åpenbart henviste til at noe drepte dem.

5022204[/snapback]

kklovn? Moi? uansett, HVA var det som tilsynelatende kan ha drept dem? The others? hvorfor har de begynt å drepe på måfå? og hvorfor ikke holde øye med de fra framdelen? Hvis det ikke var the others, hva kan det ha vært? Løver, tigre og andre eksotiske dyr?

5022226[/snapback]

 

Hvem vet, sikker psykopatiske isbjørner eller strålesyke.

Lenke til kommentar
Chokke, din klovn. Hun sa de VAR 23, som åpenbart henviste til at noe drepte dem.

5022204[/snapback]

kklovn? Moi? uansett, HVA var det som tilsynelatende kan ha drept dem? The others? hvorfor har de begynt å drepe på måfå? og hvorfor ikke holde øye med de fra framdelen? Hvis det ikke var the others, hva kan det ha vært? Løver, tigre og andre eksotiske dyr?

5022226[/snapback]

Dette er jo ting vi alle har lurt på en ukes tid nå.. Kanskje får vi svaret på torsdag..

Lenke til kommentar

Jeg tror Walt er i forvaring hos "the others" og at de kanskje er i en eller annen base med 8-kant og et symbol inni. Ut fra instruksjonsvideoen til svanen så vil jeg tippe at Walt er i den basen som har med parapsykologi å gjøre. Siden han hadde synske evner. Jeg tror Rose kan bli en nøkkelperson for å løse dette mysteriet siden hun også er synsk.

Lenke til kommentar
tror rose at mannen hennes er død? Hvis hun er synsk er jo det litt motsigende.

5022581[/snapback]

Nei! Vi har jo sett igjennom hele sesong 1 og nå i sesong 2 at Rose sier at hennes mann ikke er død. Må følge med gutt! Hva som virker motsigense med det? Walt er kanskje også det. Deltakerne i "Åndenes Makt" er det :)

Lenke til kommentar
Jeg tror Walt er i forvaring hos "the others" og at de kanskje er i en eller annen base med 8-kant og et symbol inni. Ut fra instruksjonsvideoen til svanen så vil jeg tippe at Walt er i den basen som har med parapsykologi å gjøre. Siden han hadde synske evner. Jeg tror Rose kan bli en nøkkelperson for å løse dette mysteriet siden hun også er synsk.

5022565[/snapback]

 

Bra greie, på videoen til dharma initiative så vises degroot folka når det avbildes studie av parapsykologi. Og The Others minner nesten for mye om degroot folka til å kunne være noen andre :p

 

Btw. hvor ifra har vi fått at Rose er synsk ?

Lenke til kommentar

Haha, så nettopp episode 3 og 4. Herreminhatt så gjennomskuelig den egentlig er.

 

Angående nedtellingen så er det helt sikkert en sikringsmekanisme som sikrer stedet for uvedkommende. Om den ikke blir trykket inn betyr det at noe er galt og hele stedet vil bli omvandlet til en dommedagsmaskin.

 

Tror forresten jeg la merke til en følgefeil i episode 4. Hurley springer rundt med dynamitt som de for ca 10 episoder siden behandlet som det skulle være ustabil trinitroglyserin.

 

Bør ikke denne tråden bli flyttet til humor? Jeg ler meg skakk ihjel av 80% av innleggene. :-D

 

----

 

edit: snoemann: Vi har ikke fått konfirmert at Rose er synsk, men hun sa i episode 4 at hun følte at ektemannen (Bernard) var i live, noe han faktisk var.

 

Mange forskere mener faktisk at ektefeller/søsken kan føle om/når ektefellen/broren/søsteren dør/har det vondt.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Bør ikke denne tråden bli flyttet til humor? Jeg ler meg skakk ihjel av 80% av innleggene. :-D

 

Mange forskere mener faktisk at ektefeller/søsken kan føle om/når ektefellen/broren/søsteren dør/har det vondt.

Apropos det å le seg skakk i hjel... Hvor har du den påstanden fra? "Forskere" på lik linje med UFO-"forskere"?

 

Ellers så tar jeg serien for det den er: god TV-underholdning. Karakteren Rose er nok synsk, akkurat som karakterene i "reality"-serien Åndenes makt er synske.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Bør ikke denne tråden bli flyttet til humor? Jeg ler meg skakk ihjel av 80% av innleggene. :-D

 

Mange forskere mener faktisk at ektefeller/søsken kan føle om/når ektefellen/broren/søsteren dør/har det vondt.

Apropos det å le seg skakk i hjel... Hvor har du den påstanden fra? "Forskere" på lik linje med UFO-"forskere"?

 

Ellers så tar jeg serien for det den er: god TV-underholdning. Karakteren Rose er nok synsk, akkurat som skuespillerene i "reality"-serien Åndenes makt er synske.

5022902[/snapback]

 

Ehm, folk som Lederer og Fromkin har flørtet med tanken.

 

Dette er langt ifra noe jeg personlig tror på. Det var kun ment som litt tilleggsinformasjon.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke Rose er synsk, men at hun bare rett og slett er veldig god på å beholde håpet. Og ved å si til segselv at Bernard ER i live, så minsker hun uro og angst. Men dette er bare noe jeg tror :p Vi får se hva som skjer fremover ;)

 

---------------------------------------------------------

Oppfyller øya ønsker?

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...