Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Jeg bare sier dette, at det er antakelig ikke noe vits i å spoilerskjule egne teorier altså.

 

Men husk å spoilerskjul informasjon som har lekket fra relativt sikre sider om hva som kommer til å skje i fremtidige episoder.

 

Er det noen som har sett et dharma symbol på siden av flyet??

 

Er noen som påstår det er det, jeg har sett bilde av det, husker dessverre ikke hvor det ligger, men jeg personlig klarer ikke å se at det skal være "likt" de andre merkene vi har sett i den forstand at det skal være slike tegn rundt i ring rundt et symbol...

 

Jeg vil legge til at det som står på bigspaceship1.com nå virker litt merkelig. Jeg har sett denne figuren mange ganger før, det er jo bare en illusjon om at ting beveger seg, alt står egentlig stille, du kan fint printe det ut til et A4 ark.

Eneste jeg ikke kjenner igjen er de Y'ene som står rundt omkring i kanten...

 

Og hva betyr morsekoden denne gangen?

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en eller annen som sa en gang at siden forandret seg hvert 108. minutt, selvom det ikke ser ut til å stemme. Derfor jeg begynte å se litt på den ihvertfall :p

 

Et motiv for en liten tid tilbake var 2 isbjørner som gled mot hverandre, det var jo også ganske så sammenfallende med lost.

 

Men er sikkert bare tilfeldig.

Lenke til kommentar
Det er jo det ikke er! -Alt viser mot et vitenskapentlig og fornuftig svar. Hele tingen er jo at det "overnaturlige" er overnaturlig fordi folkene oppfatter dem slik. Og ettersom flere ting blir avslørt får vi vite at det ikke er noe oggahboggah bak.

 

Ja jo... men så mye fokus det har vært på diverse måter ble "guidet" til flyet, hva de har opplevd i forkant osv., som tyder på overnaturlige vibber...

 

Det kan umulig bare være noe de har gjort bare for å villiede oss. Plutselig viser det seg at all den fokusen ikke hadde noen mening i det hele tatt..?

 

Kanskje lar de om spørsmålet hvorvidt det er noe overnaturlig i bildet eller ikke, stå åpent, og så er det opp til seerne om de er av "faith" eller "science"... ;)

 

Helt klart er det for meg at de som har kommet til øye har blitt gitt en "second chance" i forhold til noe de har gjort eller ikke gjort tideligere, Så er spørsmålet om det ligger en høyere "vilje" bak det eller om det rett og slett bare er snakk om å -oppdage den sjansen de hele har blitt gitt- hvordan man ser på det kommer ann på faith eller science delen

:thumbup:

 

For de som har sett foredraget til Lasse Gustavson (han brannskadede mannen) så handler mye om dette. Se de gode mulighetene selv i harde/vonde/vanskelige situasjoner...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...