Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det? Da har jeg misforstått!

 

Så kjedelig.

Mener du at det ikke går an å følge denne tråden for USA sendeskjema uten å bli konfrontert med lekkasjer om fremtidige episoder? (Dvs. uten at jeg må lage meg min egen tråd) Les : episoder som ikke er sendt i USA enda?

 

Edit : For å klargjøre.

 

Jeg var under oppfatning av at denne tråden var _med_ spoilere for den norske sendetiden, men uten spoilere for Amerikansk.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

EDIT : Jeg må legge til at jeg MISLIKER spoiling i denne tråden sterkt, hvorfor ikke opprette en egen tråd for spoiling, jeg forstår egentlig heller ikke hva som er vitsen med dette? Blir jo bare mindre spennende å vente på neste episode. Et eksempel på spoiling kan jo vises til "Tha sims" innlegg på side 3.

5010273[/snapback]

 

Da har du et problem, for dette er en spoilertråd, og alt som blir skrevet om sesong 2 her som ikke har vært på tv er spoilere.

 

Tenkte på en ting, det klippet fra hula vi ser i episode 1, kan det kanskje være fra en annen stasjon? Som er identisk :hmm: Tviler egentlig sterkt på det, hadde vært merkelig like de stasjonene i så fall :p

Lenke til kommentar

Jeg tipper at den hulen de fra den andre delen av flyet befinner seg i, er koblet til forskningstasjonen jack og lock er i (kansje sement greiene jack og sahyd fant, stenger mellom de to "rommene"). En logisk forklaring på den røyken som oppfører seg så rart, kan jo være at det elektromagnetiske greiene påvirker det. Men jeg fatter enda ikke hva det er som hugger ned alle trærene og hiver døde folk opp i trær

Lenke til kommentar

Antakelig befinner de to gruppene fra flight 815 seg i to forskjellige baser, grunnet forskjellige merker på veggene. Jack og de er i svanen, mens de andre er i en base med et slags kryss ? eller pil er nevnt tidligere.

 

Vi har også et tegn til, som var og se på haien i episode 2. Denne kan komme fra en 3. base, det har blitt nevnt en muligens undervannsbase tidligere..

Lenke til kommentar
det er 6 slike baser på øy. Alle med forskjellig merke

5011034[/snapback]

Ikke kast ut slike påstander uten å komme med bevis/indisier.

5011074[/snapback]

det er slik jeg tolker instroksjons filmen til svanen.

5011126[/snapback]

Den filmen sier ingenting om at det er 6 baser på øya. Den sier bare at det eksisterer 6 forskjellige forskningsprosjekter. For alt det vi vet så kan de 5 andre prosjektene være i kjelleren til kommunehuset i Narvik.

Lenke til kommentar

Ingen kan ha planlagt uflaksen til Hugo, han duden i Australia hadde jo like mye uflaks! Da må det ha vært ivrige og tolmodige typer som holder på å gjøre livet surt for dem...;)

 

Det er også åpenbart at alt ved denne serien ikke har en vitenskapelig forklaring. Alt for mange usannsynlige tilfeldigheter og antydninger...

 

helvete hvor bra TV dette er... Tipper på en combo pakke ala kinderegg hvor det er en god blanding av mye forskjellig som skjer her....! Eksprimenter, overnaturlige ting, osv.

 

tviler ikke på at det kommer en forklaring på meninen med livet....de har jo allerede gitt oss tallet 42...!;)

Lenke til kommentar

Samtidig er det jo merkelig at jeg har hørt rykter om at den tidligere forloveden til sarah het calvin/kelvin ?? stemmer dette ?

 

Jeg tittet gjennom episoden hvor claire blir forsøkt mishandlet mens hun enda gikk gravid. Og det virker ikke som om hun drømte men at ethan nettopp prøvde å stikke henne med en nål... Rx-1 ?? (Uten at jeg har sjekket dette opp nærmere, er det noen mulighet for at ethan kan være Calvin??)

Har ikke fulgt med på forumet for sesong 1 heller, men døde ethan? Han puster nemlig når charlie og Hugo skal begrave han. men jeg anter det er en feil?

5010273[/snapback]

 

Sarah sier at forloveden heter "Ke(l)vin" ja.

Det er jo en mulighet for at Ethan og Kelvin er samme person. Desmond sier ingenting om NÅR Kelvin døde så....og Ethan trenger ikke nødvendigvis hete Ethan, selv om han sa det til Jack & Co.

 

Og jeg er helt enig i snoemann sitt syn på spoiling. Skriver du en spoiler her for en episode som ikke er sendt i USA enda, så SKAL du bruke spoiler-tags.

Lenke til kommentar
Og jeg er helt enig i snoemann sitt syn på spoiling. Skriver du en spoiler her for en episode som ikke er sendt i USA enda, så SKAL du bruke spoiler-tags.

5011702[/snapback]

Jepp, nå som forumet har fått den geniale spoilertag'en så legger jeg inn i første post at man skal bruke den. Her er det jeg kommer til å legge inn i første post:

 

Når det er snakk om spoilere* så SKAL man bruke tag's for å skjule innholdet for de som ikke vil se det ennå.

* Vår definisjonen av ordet spoiler er all informasjon som man vet rimelig sikkert om ting som kommer til å skje i episoder som ikke har vært vist i USA ennå. Det er fortsatt lov til å spekulere, men ting som er rimelig sikkert om fremtidige episoder (fra f.eks kilder blandt skuespillere, paparazzier, forfatterene eller andre SKAL skjules for de andre leserene av tråden ved å bruke spoiler-tag.

 

Hvordan fungerer sppolertag? Jo, man skriver klammer og ordet spolier rundt den teksten som skal skjules. Slik:

[Spoiler]Tekst som skal skjules[/Spoiler]

Resultatet blir slik:

 

Tekst som skal skjules

 

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Ingen kan ha planlagt uflaksen til Hugo, han duden i Australia hadde jo like mye uflaks! Da må det ha vært ivrige og tolmodige typer som holder på å gjøre livet surt for dem...;)

 

Det er også åpenbart at alt ved denne serien ikke har en vitenskapelig forklaring. Alt for mange usannsynlige tilfeldigheter og antydninger...

 

helvete hvor bra TV dette er... Tipper på en combo pakke ala kinderegg hvor det er en god blanding av mye forskjellig som skjer her....! Eksprimenter, overnaturlige ting, osv.

 

tviler ikke på at det kommer en forklaring på meninen med livet....de har jo allerede gitt oss tallet 42...!;)

5011463[/snapback]

 

Det er jo det ikke er! -Alt viser mot et vitenskapentlig og fornuftig svar. Hele tingen er jo at det "overnaturlige" er overnaturlig fordi folkene oppfatter dem slik. Og ettersom flere ting blir avslørt får vi vite at det ikke er noe oggahboggah bak.

Lenke til kommentar
Ingen kan ha planlagt uflaksen til Hugo, han duden i Australia hadde jo like mye uflaks! Da må det ha vært ivrige og tolmodige typer som holder på å gjøre livet surt for dem...;)

 

Det er også åpenbart at alt ved denne serien ikke har en vitenskapelig forklaring. Alt for mange usannsynlige tilfeldigheter og antydninger...

 

helvete hvor bra TV dette er... Tipper på en combo pakke ala kinderegg hvor det er en god blanding av mye forskjellig som skjer her....! Eksprimenter, overnaturlige ting, osv.

 

tviler ikke på at det kommer en forklaring på meninen med livet....de har jo allerede gitt oss tallet 42...!;)

5011463[/snapback]

 

Det er jo det ikke er! -Alt viser mot et vitenskapentlig og fornuftig svar. Hele tingen er jo at det "overnaturlige" er overnaturlig fordi folkene oppfatter dem slik. Og ettersom flere ting blir avslørt får vi vite at det ikke er noe oggahboggah bak.

5012436[/snapback]

 

Og når man snakker om overnaturlige ting. Så vil jeg tippe at den naturlige årsaken til at en isbjørn kan leve på en tropisk øy, kan være pga genmanipulasjon?

har hørt om jordbørt som får stoffer i seg så de kan vokse om vinteren og omvendt.

Kan jo hende at det er en lab på øya som driver med gener ??

Youst a guess! (Har dette komt opp før?:hmm: )

Lenke til kommentar

bare for å nevne det bigspaceship1.com er blitt oppdatert igjen, nå med "make your own kind of music" med kaninstemme + noen rare figurer..

 

Stusser fortsatt på hvorvidt dette er hoax

 

EDIT:

 

Morseshait:

 

 

 

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. .- ... ....

-.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

... .-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

... .-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

... .-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. .- ... ....

-.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

... .-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. .- ... ....

-.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... ....

-.. .- ... ....

-.. .- ... .... -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. .- ... ....

-.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

 

 

 

Blir til

 

 

 

-.. .- ... ....

-.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

-.. --- - -.. --- -

-.. .- ... .... -.. --- -

-.. .- ... .... -.. --- - -.. .- ... ....

 

 

 

Som igjen blir til:

 

 

- ... .. -. -.-

 

som står for

 

t s i n k

 

 

 

 

Og det er hvor mye jeg gidder å dekode klokka sju om morran

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Så vil jeg tippe at den naturlige årsaken til at en isbjørn kan leve på en tropisk øy, kan være pga genmanipulasjon?

Jeg vil tippe at det har noe med den dyreforskningen på øya og gjøre. Vi har sett villsvin, isbjørn og hai (evnt. fugl?)

 

Om dyr i framtidige episoder:

 

Jeg tror kanskje de blir å finne en av de andre forsknings-laboratoriene. Der de sikkert blir å finne en del døde dyr. Dyrelik. Enkelte dyr er blitt sluppet løs, enkelte kom seg løs selv.

 

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...