Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har sett på sidene til http://www.thehansofoundation.org/activeproject.html ?

Der er det masse synlige linker som alle gir samme side, om at det er restricted info osv.

MEN, litt under er det en usynlig link som kun blir synlig ved highlight, og den åpner en ny side, som skal spille av en flash-sak. (Under den synlige linken "The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility" finner du den.) Jeg har aldri fått opp den, selvom den er referert til i kildekoden.

Noen som har sett den?

Hvis du går inn på hver av "Active Projects" etter hverandre ovenfra og ned og bruker "Back" for å komme tilbake, og så til sist trykker på "Dharam Initiatvie" får du opp samme instruksjonsvideoen som finnes andre steder.

Lenke til kommentar

Da kan vi jo like godt forfølge De Selby videre:

But there was also a dark side to his character, and he worked privately toward his goal of perfecting a doomsday machine, which would disinfect the planet Earth from all human life which he had decided had gone to the bad, and did nothing but cause harm.
One of his continuing theories, was the phenomenon of "Black Air", possibly the most useful theory man has ever invented !

Black Air is an unsanitary material, and causes "most" men to believe in the myth of night. He also believed that death was a myth, more likely a symptom of the unsanitary effects of the black air.

Kilde.

Mer her og her.

Og :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Dude..! Check it out Link

Siden har endra seg siden sist.. Klarer ikke helt å tyde lydsporet som spilles av men det virker som en som ramser opp noen tall.

post-11307-1129241861_thumb.jpg

5002823[/snapback]

I tittelfeltet står det skrevet noe greier i morsekode :wee:

-.-. .... --- -.-. --- .-.. .- - . / .- ... -.-. .-.. . .--. .. ..- ...

Blir til

c h o c o l a t e / a s c l e p i u s

Asclepius er visst en gresk gud eller noe sånt.

Asclepius was a Greek hero who later become the Greek god of medicine and healing.

EDIT:

Morsealfabetet.

5003085[/snapback]

Ja, angivelig koblet opp til Apollo-bar. Noen mener at sjefen til Locke spiste en slik sjokolade i en tidligere episode. Og, den skal visstnok ha "helende egenskaper", så det kan jo passe med morsebeskjeden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

And for the love of God, nå har de endre siden til The Dharma Initiative.

Noen som har klart å logge inn? Angivelig et md5-problem som kan løses. Er det matematikk-labben på øya som står bak?

Bruk http://thedharmainitiative.org/md5.js for å få ned javascriptet som benyttes.

http://thedharmainitiative.org/

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

"Welcome to the orientation video for station three, ore the Swan"

Altså er symbolet med svanen inni symbolet for stasjon 3!

post-11307-1129279540_thumb.jpg

Når vi ser folkene fra halepartiet og deres "bunker", får vi se et annet symbol. En pil eller noe lignenes det.

post-11307-1129279648_thumb.jpg

Dette skal da altså tyde på at det er en annen stasjon de befinner seg i. Da vet vi altså at det er flere slike forsknings laberatorier på øya..

Endret av Marzo
Lenke til kommentar
Synes det var en sånn passe bra episode.. Ikke den beste i sesong 2 som noen sier her. Fikk jo også oppklart det med at Jin snakker Engelsk.. Det var også selvfølgelig som jeg sa at han negeren var med på flyet han også :D

Fikk vi det? Jeg tolket det til at det var en dagdrøm Hugo hadde før han våknet med hodet i tastaturet. Altså ikke noen oppklaring om at Jin prater Engelsk.

Lenke til kommentar
Det bildet på melkekartongen ligner mye på Walt, men åssen kan dette hende seg da flyet styrtet etter at han Desmond har vært på øya lenge før flystyrten? :dontgetit: Åssen kan de ha med bildet av Walt da? OMG he is the One :!:

5001032[/snapback]

Sidan dette er i draumen til Hurley, rekner eg med at det bare er eit "easter egg" lagt inn av produsentane. Tviler på at det har nokon spesiell betydning.

5001085[/snapback]

Det kan hende at Walt faktisk var savnet før han havnet på øya da. Men hvordan melkepakkene igjen kom seg dit...

Lenke til kommentar

Akkurat sett episode 4.. synes nesten det skjer for mye nå :dontgetit:

synes at den andre dharma stasjonen så ut til å være i dårligere stand, og jeg så ingen datamaskin. så det kan hende den stasjonen ble brukt til noe helt annet.

håper vi for vite mere om den andre stasjonen i E05

btw: stuusa også litt på den melkepakken.. snodige saker :dribble:

Lenke til kommentar
Synes det var en sånn passe bra episode.. Ikke den beste i sesong 2 som noen sier her. Fikk jo også oppklart det med at Jin snakker Engelsk.. Det var også selvfølgelig som jeg sa at han negeren var med på flyet han også :D

Fikk vi det? Jeg tolket det til at det var en dagdrøm Hugo hadde før han våknet med hodet i tastaturet. Altså ikke noen oppklaring om at Jin prater Engelsk.

5004036[/snapback]

Ja, det var ikke Jin som snakket engelsk, men Hugo som snakka koreansk. :)

Lenke til kommentar

5004036[/snapback]

5004749[/snapback]

Det var jo kun en drøm!

Lenke til kommentar

5004036[/snapback]

5004749[/snapback]

Det var jo kun en drøm!

5006232[/snapback]

Ja, det var kun en drøm. Man ser tydelig at Hugo våkner opp fra drømmen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...