Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Tja, man blir psykotisk etter ca. 7 dager uten søvn, og dør etter ca. 10 dager uten søvn. Helt uten søvn, ingen høneblunder eller annet. I følge div lærebøker i psykologi og human fysiologi.

Lenke til kommentar

For de som vil bli spoilet:

 

 

 

 

- A wounded Sawyer might not survive a trek through the jungle with Michael, Jin and the tail-section survivors; Locke's interest in Claire gets to Charlie; and Shannon is again haunted by visions of Walt.

 

Shannon is once again haunted by visions of Walt

 

- The entire seventh episode will be devoted to [Ana-Lucia's group] backstory, meaning, we find out precisely what happened to them for the past month and a half they’ve been on the island. And I hear their group has been TORTURED by the others… Some have been. Some are no more.

 

- It's not Hurley or Claire [who bites the dust next.] We will be seeing less of Malcolm/Walt

 

- The "Orientation" film's jarring jump cuts are actually what [Damon] Lindelof calls "missing pieces" that resulted when former hatch hermit Desmond spliced the broken movie back together after watching it too many times. Those missing pieces will become "very important plot points down the road." Lindelof confirms that Walt said, "Push the button. Don't push the button. Bad." Cuse admitted that Shannon's jungle encounter with Walt was a dream. Says Lindelot: "I think the audience is very compelled to figure out exactly where Desmond was running to and, once he gets there, what is he going to do. We told you that he was in a [ship] wreck, but I think there are a lot of questions about how exactly he came to be here. That's certainly a story on the horizon." "It's important to note," Lindelof says, "that we've never said when the plane crashed. I think the assumption is that it happened in 2004 when the show premiered, but we've never said that." Was Mr. Rutherford [from Jack's flashback in episode 2.01] Shannon's dad? Her ex-husband? Expect to find out in an episode airing during November sweeps. "The Helen we meet in flashbacks is not the same Helen that Locke was speaking to on the phone," Lindelof clarifies, sort of. Lindelof says, "What happened to the 'tailies' that so drastically whittled their numbers is a very compelling mystery that drives us through the first third of the season

 

The female getting killed on Lost is purty.

 

- We'll find out that the Others have killed the other survivors of Flight 815.

www.spoilerfix.com

 

Forresten noen som kan oversette ordet purty for meg? :hmm:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Og hva betyr det her egentlig? Det linkes fra Oceanic Flight sine sider. Se nøye etter, frame by frame.

 

Jeg blir sprø ™

 

 

 

Jeg så på det du linker til, og uten noe grunn så tok jeg å stoppet filmen akkuratt når den røde prikken kommer frem. Så tok jeg og highlightet den bare for løye, og i prikken står det faktisk noe.

 

"2FENO6"

 

Har ikke peiling på betydningen til det. Men ville bare dele det med dere

Endret av zuco~
Lenke til kommentar

Synes det var en sånn passe bra episode.. Ikke den beste i sesong 2 som noen sier her. Fikk jo også oppklart det med at Jin snakker Engelsk.. Det var også selvfølgelig som jeg sa at han negeren var med på flyet han også :D

 

Den hula som de fra bakdelen av flyet er i, kan det kanskje være en annen stasjon? Vi husker jo at den som Jack & co. er i, er stasjon 3. :hmm: Kanskje alle stasjonene er på øya. Vet jo ikke hvor mange stasjoner det er, men det er vel hvertfall tre da regner jeg med.

Lenke til kommentar
...2FEN06...

Jeg synes at det ligger forholdsvis nært "2FEB06"...2. februar 2006? Kanskje det kommer en spesiell episode eller noe sånt den dagen (om de fortsetter "vanen" med å sende onsdager vil ikke 2. februar 2006 passe, ettersom det er en torsdag). En ting jeg lurer på dog er hvor linken til den siden var på oceanic-air.com (jeg fant den ikke, og er skeptisk til alle sider som ikke er direkte relatert til offisielle sider (de offisielle har en "terms of use"-link som leder til denne adressen.

 

Edit: Rot med quote-funksjonen.

Endret av eught
Lenke til kommentar
Dude..! Check it out Link

Siden har endra seg siden sist.. Klarer ikke helt å tyde lydsporet som spilles av men det virker som en som ramser opp noen tall.

post-11307-1129241861_thumb.jpg

5002823[/snapback]

I tittelfeltet står det skrevet noe greier i morsekode :wee:

-.-. .... --- -.-. --- .-.. .- - . / .- ... -.-. .-.. . .--. .. ..- ...

Blir til

c h o c o l a t e / a s c l e p i u s

Asclepius er visst en gresk gud eller noe sånt.

Asclepius was a Greek hero who later become the Greek god of medicine and healing.

 

EDIT:

Morsealfabetet.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Ang bigspaceship.com; hvor på siden fant du linken? Dette kan være hoax. Dessuten er noe syke greier i det klippet ang. en kaninrevolusjon .. :S

 

Klippet vare ganske lenge og starter med en tegnefilm sang og "attention all rabbits" 3 ganger..

 

Skal høre gjennom noen ganger..

 

tror den opplesningen av nr loopes.. MEN; de er random for hver gang.. personen (kaninen) på klippet sier mange av tallene om igjen med samme tonefall etc.

 

EDIT: I steike plutselig kom en setning hvor han sa noe om at han skulle gjenta tallene en gang til, faen jeg er snål når jeg er trøtt..

 

Etter rundt 10min så fortsetter klippet

 

Kanien sier masse tall som jeg syns høres ut som "orto" "forto" etc..

 

HVA FAEN ER DETTE FOR NO!?

 

---

 

En spoiler fra spoilerfix sier at SPOILERWARNING klippet fra narvik er ødelagt etter at desmond har sett det for mange ganger og prøvd å lime det sammen igjen.. Og at de manglene delene vil spille en stor rolle senre i handlingen i sesong 2

 

---

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Ang bigspaceship.com; hvor på siden fant du linken? Dette kan være hoax.

5003097[/snapback]

Meget mulig.

WHOIS information for bigspaceship1.com:

 

 

[whois.melbourneit.com]

 

Domain Name.......... bigspaceship1.com

  Creation Date........ 2005-10-07

  Registration Date.... 2005-10-07

  Expiry Date.......... 2006-10-07

  Organisation Name.... Matthew Bardram

  Organisation Address. P O Box 99800

  Organisation Address.

  Organisation Address. EmeryVille

  Organisation Address. 94662

  Organisation Address. CA

  Organisation Address. US

 

Admin Name........... PrivateRegContact Admin

  Admin Address........ P O Box 99800

  Admin Address........

  Admin Address........ EmeryVille

  Admin Address........ 94662

  Admin Address........ CA

  Admin Address........ US

  Admin Email.......... [email protected]

  Admin Phone.......... +1.5105952002

  Admin Fax............

 

Tech Name............ PrivateRegContact TECH

  Tech Address......... P O Box 99800

  Tech Address.........

  Tech Address......... EmeryVille

  Tech Address......... 94662

  Tech Address......... CA

  Tech Address......... US

  Tech Email........... [email protected]

  Tech Phone........... +1.5105952002

  Tech Fax.............

  Name Server.......... ns1.mediatemple.net

  Name Server.......... ns2.mediatemple.net

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...