Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OIOIOIOIOI!

Har akkuratt sett episode 4. Vet ikke med dere, men absolutt den beste episoden til nå i sesong 2. Skal ikke si noe før jeg ser at flere har sett den.

 

 

(Off-topic: SKjer med forumet??)

4999456[/snapback]

 

 

Hm så bra episode var det ikke, ikke hanlemessig ihvertfall, men så må de jo drøye det ut siden det blir sendt 24 episoder av sesong 2 tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar

Episode 4 var vertfall ikke en dårlig episode. Men når det er sagt, hulen som "bakdelen" folkene oppholdt seg i, kan det være en del av the hatch? I såfall er det her folk blir syke? Eller har de søkt ly der nede for å unngå å bli syke?

Vi ble litt snytt med de teoriene vi har hatt ang mannen til Rose!

Siden det viser seg at han er hvit! Hva med den svarte mannen, var han på øya før flyet datt ned?

Lenke til kommentar

Eneste som var var vel:

 

* Båtmenneskene blir tatt opp av "hullet" og inn i noe som ser ut til å være en ny "the hatch".

* At det var nytt dharma industires symbol, en pil eller et kors, i nye "the hatch"

* På melkekartongen som Hurley drikker av er det bilde av Walt med teksten "MISSING" selv om Hurley ikke vet at Walt er savnet.

* Mannen til Rose er en hvit mann (In your face alle som trodde det var den store sterke negeren)

* Sayid snakket om at sist han så mye sement på et sted var Chernobyl, så kanskje det var noe ala Chernobyl som var ulykken. Og at sykdommen er radioaktivitet? Folk blir jo da syke etter en stund, og til slutt dør de.

Lenke til kommentar

Akkuarat sett s02e04 og fatter ikke hvorfor dere sier at dagens episode var så bra. Den var ikke bra i det hele tatt. Det var en typisk episode som bare brukes til å haaale og draaa ut tiden med. Nei, jeg forventer ikke action hele tiden, men dagens episode ble for daff. Jeg er tilhenger av Lost, men å si at dagens episode var veldig bra er å overdrive. *10!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Er det noen som har sett på sidene til http://www.thehansofoundation.org/activeproject.html ?

 

Der er det masse synlige linker som alle gir samme side, om at det er restricted info osv.

 

MEN, litt under er det en usynlig link som kun blir synlig ved highlight, og den åpner en ny side, som skal spille av en flash-sak. (Under den synlige linken "The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility" finner du den.) Jeg har aldri fått opp den, selvom den er referert til i kildekoden.

 

Noen som har sett den?

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Melka hadde vel vert ubrukelig etter bare noen få dager slik den står lagret. Det kan jo tenkes at noen hjemme har meldt han savnet etter flystyrten, og havner på melkekartonger som flere andre savnede barn.

En mulighet, men tror den er for enkel til å være med i lost!

Skal sikkert være bizarre, Hurley drømmer jo...

Lenke til kommentar
Det bildet på melkekartongen ligner mye på Walt, men åssen kan dette hende seg da flyet styrtet etter at han Desmond har vært på øya lenge før flystyrten? :dontgetit: Åssen kan de ha med bildet av Walt da? OMG he is the One :!:

5001032[/snapback]

Sidan dette er i draumen til Hurley, rekner eg med at det bare er eit "easter egg" lagt inn av produsentane. Tviler på at det har nokon spesiell betydning.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan ligge noe annet bak det at walt er på kartongen. Det virker jo som "the others" har gjort hva de kan for å få tak i han, og jeg ser ikke bort i fra at de (the others) har klart å melde han savnet for å kunne "gjøre krav på han" hvis han blir funnet av noen. Det betyr i så fall at det må finnes vanlige folk innen rekkevidde.

 

Uansett må det bety at Desmond mottar regelmessige forsyninger fra noen når han har fersk melk, og også melk med en trolig fersk savnet-annonse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...