Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Rett før Desmond stikker fra hula får Jack øye på et fotografi av Desmond og ei som antakeligvis er kjæresten hans. Bildet så ut til å være i god stand, så det kan ikke ha vært i vannet. Kanskje han løy for å komme seg unna?

Mens Desmond prøver å fikse maskina spør Jack hvor han får maten sin fra. Det får han aldri noe svar på. Tror ikke helt på Desmond sin historie. Hverfall tror jeg ikke at Dharma Initiative er et virkelig prosjekt. Tror det kun er et element i historien for å belyse ikke selve handlingen men hva serien _faktisk_ handler om. La meg gi et eksempel på hva jeg mener. Legg spesielt merke til slutten av episode 3 hvor Jack blir "tvunget" til å trykke på execute knappen. Jeg tror skjebnen har en finger med i spillet her. Det virker slik, ettersom John hele tiden får rett. Spillet mellom John og Jack handler hvertfall om skjebnen så langt...

Hvis Ana Lucia virkelig var på flyet og satt bakerst må hun ha hatt med seg fallskjerm. Jeg antar hun aldri gikk på flyet i det hele tatt.

Min teori er som alle andre teorier: uansett hvordan du vender og vrir på den er det noe som ikke stemmer. Jeg flyet ble påvirket av magnetiske forstyrrelser så piloten trodde de fløy i riktig retning, og at de dermed havnet opp tusen kilomenter feil retning. Hvorfor flyet brakk i to aner jeg ikke, men vet at det ikke var en tilfeldighet. Det er nemlig bekreftet fra produsentene av TV-serien at de styrtet av/for en veldig spesifikk grunn.

Når "the others" angrep de tre på stranda i begynnelsen av episode 2 virker det som om kun den digre negeren er oppegående og frisk. De andre ser ut som zombier. Kan det være at siden det ble funnet et fly med narkotika, at øya brukes som skjulested for denne virksomheten og at noen derfor beskytter denne hemmeligheten?

Angående "zombiene" kan det jo være de andre forskerne som var med den franske dama. Hun sa at noen ble syke...

Kan det være at et eneste stort prosjekt er satt igang for at noen utvalgte (som passasjerene på flyet) har blitt utvalgt til testkaniner for å se hvordan den menneskelige psyken reagerer under disse merkelige forholdene? Hva om selve flystyrten var en stor illusjon og de er plassert på øya.

Kanskje meningen med TV-serien er at vi aldri skal få vite hva som skjer, men må danne oss en egen mening.

Sannelig om jeg vet ... :-)

Bare å se E02 flere ganger så ser du at de ikke er zombier, det ser faktisk ut som de nærmer seg veldig forsiktig.

Litt over en dag til sending nå :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anna Lucia kan kanskje være barnet til det franske kvinnen.

siden det er 18år siden hun mistet barnet.

Nå tar jeg bare dette fra det jeg har av hukommelse, men jeg mener å huske at barnet var en gutt ? Tar jeg feil ?

"His name was Alex"

Mener at det ikke er blitt sagt så direkte. Mener at det er slik at vi ikke er 100% sikker på hva slags kjønn det der.

Lenke til kommentar
Hva er "Warez"?

Ulovlig opplastet/nedlastet innhold.

Det som står i tittelen til tråden betyr bare at det er strengt forbudt å prate om hvor man kan laste ned f.eks LOST. All prat om nettsteder eller annet som kan lede til ulovlig opplasting/nedlasting vil medføre advarsel (og evt stenging av tråden).

Lenke til kommentar

Hva tror dere om den "medesinen" desmond tar a?

Når The hatch ble bygd, må jo de som bygde den være klar over faren på øya siden den er så godt bevåktet. Men det store sprøsmålet er, var farene der før den ble bygd eller er disse tilsatt etter på?

Og siden han tar medesin så tyder jo alt på at denne "sykdommen" har de som lage det vært klar over lenge, siden de har utviklet en medesin. Å hva tror dere om den dharma-haien som passerpå utenfør øya?

Er det så folk ikke kan rømme?

Kanskje så de ikke skal spre en pest videre?

Er "the others" et prøveprosjekt, som blir overvåket?

Og hvis denne trykkingen på pc'en er så viktig som de skal ha det til, hvorfor har de ikke oppgradert systemet på over 20 år?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Ja, 4, 8, 15, 16, 23, 42 og 108 går igen i stort sett alle episodene, i mange forskjellige varianter. Det har vi slått fast allerede når vi fikk høre om tallene i sesong 1... La oss nå diskutere mere viktige ting, som f. eks. hvor negeren som noen tror er "the others" kom fra.

Jeg synes han så litt gammel ut jeg... Så etterhvert tenkte jeg på mannen til Rose. Dette er jo bare vill gjetning, men det er vel fortsatt en mulighet :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...