Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kræsja flyet med narkosmuglerne? Det var jo fra Afrika, og som kjent er afrikanere negere. :)

Det finnes jo negere overalt i verden da, med unntak av nord-korea ;)

Ja, men han må jo ha kommet fra et sted. Vi må huske på opplysningene vi har fått i tidligere episoder. Hvilken episode finner de flyet og den døde narkosmugleren i presteklær? Tror jeg må analysere den litt.

Lenke til kommentar
Når kræsja flyet med narkosmuglerne? Det var jo fra Afrika, og som kjent er afrikanere negere. :)

Det finnes jo negere overalt i verden da, med unntak av nord-korea ;)

Ja, men han må jo ha kommet fra et sted. Vi må huske på opplysningene vi har fått i tidligere episoder. Hvilken episode finner de flyet og den døde narkosmugleren i presteklær? Tror jeg må analysere den litt.

Ja, de mente at det flyet kom fra nigeria. Men jeg husker ikke helt hvordan de kom til den konklusjonen ...

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke noen av de som fanget sawyer og de andre er "the others"...Merk mine ord, vi får se på torsdag :)

eller se på ABC tv ;)

tror at "the others" og de som er med i fly kræsjet vil møte værandre til en kamp eller noe.

fint at Desmond har noen våpen og mye mat(selv om Jack sier at de ikke ikke skal spise noe)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke noen av de som fanget sawyer og de andre er "the others"...Merk mine ord, vi får se på torsdag :)

eller se på ABC tv ;)

tror at "the others" og de som er med i fly kræsjet vil møte værandre til en kamp eller noe.

fint at Desmond har noen våpen og mye mat(selv om Jack sier at de ikke ikke skal spise noe)

Tviler på kamp. De fra foran er ~48 stk? De fra bakenden kan maks være 10. Dessuten har de kun en pistol med ett skudd (som dama rappa fra Sawyer). Jack har vel flere pistoler, dessuten er jo nå de opprinnelige "kompis" med Desmond og har tilgang på enda flere våpen.

Lenke til kommentar

Ok. "the others" var de som tok Walt. Jeg så en episode som samlet sammen det viktige fra S01 og der sa hun franske dama noe til Sayid som fikk meg til å tro at "the others" var de hun kom med ie. de som tok Walt. :hmm:

Edit: Klærne til "the others" minnet litt om klærne til hun franske, og de så ut som de var ca. like gamle og hadde vært der ca. like lenge.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...